TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2011.
Rosella Jardini svojom novom kolekcijom za Moschino manje-više ničim nije šokirala, kao što je to bio slučaj prošlih sezona, no time nipošto ne želimo reći da je bila dosadna. Unijevši u kolekciju elemente muške garderobe, klasičnom fraku i smokingu udahnula je ženstvenost, te pokazala zbog čega to talijanski krojači slove za ponajbolje na svijetu. Peplum haljine također su bile inspirirane frakom
Donatella Versace iduće sezone igra na kartu jednostavnosti. No da njene crne haljine ne bi bile dosadne, na svaku je dodala zanimljivu zavijušu u drugoj boji, koje su nalikovale na lijane koje su se omotale oko djevojaka ili učinile da haljine procvjetaju. S druge strane, u kaputima te ponekim haljinama osjetio se jak utjecaj vojničkog stila. Zanimljivo je da je kolekciju činilo tek neznatan broj večernjih haljina, po kojima je ova kuća itekako poznata.
Tommaso Aquilano i Roberto Rimondi novom kolekcijom za Gianfranco Ferré najavili su povratak ove kuće svojim korijenima. Vidljivo je to bilo u prvoj kreaciji, bijelom kaputu od kašmira koji se s jedne strane kopčao, dok su s druge strane stajala dva revera porubljena satenom. Iako jednostavnih, pročišćenih linija, kreacije su nedvojbeno bile ženstvene i jamačno će ovoj kući priskrbiti nove obožavateljice.
Giorgio Armani pri stvaranju posljednje kolekcije za Emporio Armani nije odstupio od njemu svojstvenog stila. Neformalna elegancija, jednostavnost i paleta koju čine crna, siva i plava njegov su dugovječni recept za uspjeh. Ovog puta poigrao se sa slojevitošću kreacija, a pojedinima je dodao remenje sa našivenim džepovima. Kombinezon bez rukava sa volanom koji se spušta od ramena i nestaje u struku nas je osvojio.
Pogledajte fotografije!
Moschino
Versace
Emporio Armani
A.S.
foto: style.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!