TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2011.
Rosella Jardini svojom novom kolekcijom za Moschino manje-više ničim nije šokirala, kao što je to bio slučaj prošlih sezona, no time nipošto ne želimo reći da je bila dosadna. Unijevši u kolekciju elemente muške garderobe, klasičnom fraku i smokingu udahnula je ženstvenost, te pokazala zbog čega to talijanski krojači slove za ponajbolje na svijetu. Peplum haljine također su bile inspirirane frakom
Donatella Versace iduće sezone igra na kartu jednostavnosti. No da njene crne haljine ne bi bile dosadne, na svaku je dodala zanimljivu zavijušu u drugoj boji, koje su nalikovale na lijane koje su se omotale oko djevojaka ili učinile da haljine procvjetaju. S druge strane, u kaputima te ponekim haljinama osjetio se jak utjecaj vojničkog stila. Zanimljivo je da je kolekciju činilo tek neznatan broj večernjih haljina, po kojima je ova kuća itekako poznata.
Tommaso Aquilano i Roberto Rimondi novom kolekcijom za Gianfranco Ferré najavili su povratak ove kuće svojim korijenima. Vidljivo je to bilo u prvoj kreaciji, bijelom kaputu od kašmira koji se s jedne strane kopčao, dok su s druge strane stajala dva revera porubljena satenom. Iako jednostavnih, pročišćenih linija, kreacije su nedvojbeno bile ženstvene i jamačno će ovoj kući priskrbiti nove obožavateljice.
Giorgio Armani pri stvaranju posljednje kolekcije za Emporio Armani nije odstupio od njemu svojstvenog stila. Neformalna elegancija, jednostavnost i paleta koju čine crna, siva i plava njegov su dugovječni recept za uspjeh. Ovog puta poigrao se sa slojevitošću kreacija, a pojedinima je dodao remenje sa našivenim džepovima. Kombinezon bez rukava sa volanom koji se spušta od ramena i nestaje u struku nas je osvojio.
Pogledajte fotografije!
Moschino
Versace
Emporio Armani
A.S.
foto: style.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!