TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.11.2019.
Kalendarski kraj godine sa sobom nosi brojna uzbuđenja - blagdanski period, darivanje, druženja, donošenje novih ciljeva, ali i presjek svih događaja kroz proteklih dvanaest mjeseci.
Cijelu priču prate i liste koje otkrivaju koji su nam to bili favoriti kada govorimo o modi, filmovima, arhitekturi, interijerima.
Mi, potpuno štreberski, nestrpljivo iščekujemo rezultate istraživanja koji otkrivaju koji su to modni dizajneri, odjevni artikli, modni dodaci, ali i osobe imale najviše utjecaja u kreiranju trendova u 2019. godini.
Platforma Lyst je prije par dana i objavila detaljnu listu na osnovu ponašanja više od 5 milijuna online korisnika koji pretražuju, pregledavaju i kupuju proizvode putem internera.
Godina je ovo u kojoj se dosta pričalo o inkluzivnijoj modi, razvoju i upotrebi ekoloških materijala, kupovini vintage komada, kao i o ovim modnim brendovima te stilskim izdanjima ovih dama i muškaraca.
KOJI SU NAJPOPULARNIJI MODNI BRENDOVI U 2019. -OJ GODINI?
Iako je Gucci u prvom dijelu godine bio na prvom mjestu, Off-White je dobio titulu najpopularnijeg modnog brenda.
To i ne iznenađuje, obzirom da je već nekoliko sezona sinonim za luksuzni streetwear i omiljen je među millennialsima. U ovoj godini predstavili su i kolekciju za uređenje doma, a dodatnoj popularizaciji pripomogla i Hailey Baldwin koja je za vjenčanje s Justinom Biberom birala vjenčanicu upravo u njihovom potpisu.
Na drugom mjestu je Gucci, a na trećem Bottega Veneta koji je napravio mini revoluciju s luksuznim modnim dodacima koje smo vidjeli na gotovo svim izvještajima s tjedana mode, a o kojima smo pisali ovdje. Slijede ih Jacquemus, Molly Goddard, Pyer Moss i Paco Rabanne.
'IT' ARTIKLI KOJI SU OBILJEŽILI 2019. GODINU
Sasvim očekivano, riječ je o oversized clutch torbi u potpisu brenda Bottega Veneta, a prate ju i Gucci torbe, mini torbica brenda Jacquemus, kao i Pradini bucket šeširi.
NAJUTJECAJNIJE OSOBE U MODNOJ INDUSTRIJI
Najpopularnija influencerica u ovoj godini je Meghan Markle. Vojvotkinja koja je u dress code odijevanja članica kraljevske obitelji unijela minimalizam, prirodni makeup, neuredne pundže i opuštenost, je kroz 11 proteklih mjeseci zahvaljujući kraljevskim turnejama, ali i projektima na kojima je radila (od vlastite modne kolekcije preko uloge urednice britanskog Vogue magazina), učinila da odjevni komadi koje je nosila budu rasprodani za manje od 24 sata. Na listu su se našli i Timothée Chalamet, Zendaya, Billie Eilish i Cardi B.
Veselimo se svim modnim novitetima koje nam nosi 2020. godina.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.
Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće
Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.
Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja
Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:
traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)
trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)
i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.
Sjaj koji ne pravi kompromise
Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.
Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.
Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.
Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare
Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim.
I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.
Foto: @j_make_up
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!