TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.11.2019.
Kalendarski kraj godine sa sobom nosi brojna uzbuđenja - blagdanski period, darivanje, druženja, donošenje novih ciljeva, ali i presjek svih događaja kroz proteklih dvanaest mjeseci.
Cijelu priču prate i liste koje otkrivaju koji su nam to bili favoriti kada govorimo o modi, filmovima, arhitekturi, interijerima.
Mi, potpuno štreberski, nestrpljivo iščekujemo rezultate istraživanja koji otkrivaju koji su to modni dizajneri, odjevni artikli, modni dodaci, ali i osobe imale najviše utjecaja u kreiranju trendova u 2019. godini.
Platforma Lyst je prije par dana i objavila detaljnu listu na osnovu ponašanja više od 5 milijuna online korisnika koji pretražuju, pregledavaju i kupuju proizvode putem internera.
Godina je ovo u kojoj se dosta pričalo o inkluzivnijoj modi, razvoju i upotrebi ekoloških materijala, kupovini vintage komada, kao i o ovim modnim brendovima te stilskim izdanjima ovih dama i muškaraca.
KOJI SU NAJPOPULARNIJI MODNI BRENDOVI U 2019. -OJ GODINI?
Iako je Gucci u prvom dijelu godine bio na prvom mjestu, Off-White je dobio titulu najpopularnijeg modnog brenda.
To i ne iznenađuje, obzirom da je već nekoliko sezona sinonim za luksuzni streetwear i omiljen je među millennialsima. U ovoj godini predstavili su i kolekciju za uređenje doma, a dodatnoj popularizaciji pripomogla i Hailey Baldwin koja je za vjenčanje s Justinom Biberom birala vjenčanicu upravo u njihovom potpisu.
Na drugom mjestu je Gucci, a na trećem Bottega Veneta koji je napravio mini revoluciju s luksuznim modnim dodacima koje smo vidjeli na gotovo svim izvještajima s tjedana mode, a o kojima smo pisali ovdje. Slijede ih Jacquemus, Molly Goddard, Pyer Moss i Paco Rabanne.
'IT' ARTIKLI KOJI SU OBILJEŽILI 2019. GODINU
Sasvim očekivano, riječ je o oversized clutch torbi u potpisu brenda Bottega Veneta, a prate ju i Gucci torbe, mini torbica brenda Jacquemus, kao i Pradini bucket šeširi.
NAJUTJECAJNIJE OSOBE U MODNOJ INDUSTRIJI
Najpopularnija influencerica u ovoj godini je Meghan Markle. Vojvotkinja koja je u dress code odijevanja članica kraljevske obitelji unijela minimalizam, prirodni makeup, neuredne pundže i opuštenost, je kroz 11 proteklih mjeseci zahvaljujući kraljevskim turnejama, ali i projektima na kojima je radila (od vlastite modne kolekcije preko uloge urednice britanskog Vogue magazina), učinila da odjevni komadi koje je nosila budu rasprodani za manje od 24 sata. Na listu su se našli i Timothée Chalamet, Zendaya, Billie Eilish i Cardi B.
Veselimo se svim modnim novitetima koje nam nosi 2020. godina.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 5. jula 2025. godine, od 12:00 do 15:00 sati, bistro Zdravo u Sarajevu postaje domaćin nesvakidašnjeg događaja koji spaja dva naizgled udaljena, ali suštinski povezana svijeta - hranu i umjetnost.
Small Format Showroom okuplja dvije kreativne snage, Maju Pilav i Leu Jerlagić, u zajedničkoj misiji buđenja čula, širenja svijesti i slavljenja malih formata kao prostora za velike unutarnje svjetove.
Zalogaji sa dušom
Maja Pilav, poznata po svom intuitivnom pristupu ishrani, priprema gastronomske delicije koje nisu samo ukusne već i pažljivo osmišljene da hrane tijelo, misli i emocije.
Inspiraciju pronalazi u jednostavnosti i ljekovitosti prirode, stavljajući naglasak na svjesno birane namirnica, kao i pomnim nadgledanjem cijelog procesa, od nastanka ukusnih zalogaja do pažljivo odabranih prirodnih materijala, Maja želi ostaviti pozitivan učinak na planetu Zemlju, inspirisati i podržati put do zdravog tijela, britkog uma i hrabrog duha.
Za Maju, hrana nije tek puka potreba, ona je alat za dublje povezivanje sa sobom i svijetom oko sebe. Hrana je lijek i izraz ljubavi prema sebi bez cjelovitog i svjesnog pristupa ishrani i životnom stilu nema istinskog iscjeljenja.
Njezin holistički pristup neodvojiv je od estetskog izraza, a iskustvo degustacije postaje intiman ritual.
Vizuelna poezija Erosa
S druge strane, Lea Jerlagić nas vodi u svijet vizuelne umjetnosti malog formata, gdje veliki koncepti stanu u skromne dimenzije papira. Njena izložba inspirisana je istočnjačkim filozofijama koje ljubavnu igru ne posmatraju kroz prizmu tabua, već kroz iscjeljenje i duhovni rast.
Od povratka sa studija u Kini 2009. godine, Lea istražuje temu Erosa kao pokretača života, ekstatičnog trenutka i meditativnog stanja.
Kroz drvoreze na ručno rađenom kineskom papiru i slobodni crtež, Lea bilježi ono neizrecivo: tišinu između dva daha, pogled između ljubavnika, treptaj ekstaze. Njen rad je potraga za onim sublimnim, gdje se ljubav, želja i duhovnost isprepliću.
Sinergija čula i unutrašnjih pejzaža
Iako dolaze iz različitih medija, Maju i Leu povezuje ista nit – posvećenost procesu stvaranja i unutarnjem istraživanju. Small Format Showroom nije samo događaj, već poziv na svjesno življenje.
Kroz male porcije hrane i djela malog formata, posjetitelji će imati priliku da zavire u vlastiti mikrosvijet, probude zaboravljena čula i dožive trenutke unutarnjeg mira.
Ovaj susret predstavlja sinergiju ukusa, pogleda, tišine i prisutnosti, rijetku priliku da u urbanoj svakodnevnici zastanemo, osjetimo i povežemo se.
Ulaz slobodan, čula obavezna.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!