TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.11.2019.
Kalendarski kraj godine sa sobom nosi brojna uzbuđenja - blagdanski period, darivanje, druženja, donošenje novih ciljeva, ali i presjek svih događaja kroz proteklih dvanaest mjeseci.
Cijelu priču prate i liste koje otkrivaju koji su nam to bili favoriti kada govorimo o modi, filmovima, arhitekturi, interijerima.
Mi, potpuno štreberski, nestrpljivo iščekujemo rezultate istraživanja koji otkrivaju koji su to modni dizajneri, odjevni artikli, modni dodaci, ali i osobe imale najviše utjecaja u kreiranju trendova u 2019. godini.
Platforma Lyst je prije par dana i objavila detaljnu listu na osnovu ponašanja više od 5 milijuna online korisnika koji pretražuju, pregledavaju i kupuju proizvode putem internera.
Godina je ovo u kojoj se dosta pričalo o inkluzivnijoj modi, razvoju i upotrebi ekoloških materijala, kupovini vintage komada, kao i o ovim modnim brendovima te stilskim izdanjima ovih dama i muškaraca.
KOJI SU NAJPOPULARNIJI MODNI BRENDOVI U 2019. -OJ GODINI?
Iako je Gucci u prvom dijelu godine bio na prvom mjestu, Off-White je dobio titulu najpopularnijeg modnog brenda.
To i ne iznenađuje, obzirom da je već nekoliko sezona sinonim za luksuzni streetwear i omiljen je među millennialsima. U ovoj godini predstavili su i kolekciju za uređenje doma, a dodatnoj popularizaciji pripomogla i Hailey Baldwin koja je za vjenčanje s Justinom Biberom birala vjenčanicu upravo u njihovom potpisu.

Na drugom mjestu je Gucci, a na trećem Bottega Veneta koji je napravio mini revoluciju s luksuznim modnim dodacima koje smo vidjeli na gotovo svim izvještajima s tjedana mode, a o kojima smo pisali ovdje. Slijede ih Jacquemus, Molly Goddard, Pyer Moss i Paco Rabanne.
'IT' ARTIKLI KOJI SU OBILJEŽILI 2019. GODINU
Sasvim očekivano, riječ je o oversized clutch torbi u potpisu brenda Bottega Veneta, a prate ju i Gucci torbe, mini torbica brenda Jacquemus, kao i Pradini bucket šeširi.

NAJUTJECAJNIJE OSOBE U MODNOJ INDUSTRIJI
Najpopularnija influencerica u ovoj godini je Meghan Markle. Vojvotkinja koja je u dress code odijevanja članica kraljevske obitelji unijela minimalizam, prirodni makeup, neuredne pundže i opuštenost, je kroz 11 proteklih mjeseci zahvaljujući kraljevskim turnejama, ali i projektima na kojima je radila (od vlastite modne kolekcije preko uloge urednice britanskog Vogue magazina), učinila da odjevni komadi koje je nosila budu rasprodani za manje od 24 sata. Na listu su se našli i Timothée Chalamet, Zendaya, Billie Eilish i Cardi B.

Veselimo se svim modnim novitetima koje nam nosi 2020. godina.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!