TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 12.3.2025.
Okružena bujnim voćnjacima i smještena u idiličnom pejzažu planina Santa Ynez, ova vila nudi scenski savršenu kulisu za emisiju.
Sa svakim njenim potezom, interesovanje za show With Love, Meghan ne posustaje. Dok s nestrpljenjem iščekujemo drugu sezonu, pažnju sve više privlači i prelijepa vila u kojoj se snima.
Od već prepoznatljive kuhinje u kojoj Meghan priprema svoje specijalitete, uključujući i viralni recept svadbene torte s njenog vjenčanja ,do besprijekorno uređenih enterijera, ova kuća definitivno zaslužuje da zavirimo unutra.
Foto: @_heartmom_
Smještena svega nekoliko milja od stvarnog doma Megan Markle ova iznajmljena vila nalazi se u Kaliforniji. Riječ je o rezidenciji na privatnom imanju Montecito Orchard, koje vrijedi oko 8 miliona dolara, ali je dostupno za najam.
Na prostranom posjedu od pet hektara, vila oduzima dah svojim okruženjem. Predivni voćnjaci i netaknuta priroda stapaju se s veličanstvenim pogledom na planine Santa Ynez i južnokalifornijski pejzaž. Upravo u toj idiličnoj atmosferi Meghan, zajedno s prijateljima, priprema delicije.
Na ulazu u vilu, dvorište s kamenim stazama vodi do fontane, koja dodaje klasičan mediteranski štih i unosi osjećaj smirenosti. Lavanda, nisko grmlje i raznoliko cvijeće upotpunjuju eksterijer, stvarajući bajkoviti prilaz ovoj luksuznoj vili.
Ova vila utjelovljuje luksuz i opušteni kalifornijski coastal stil. Dnevni boravak je prozračan i svijetao, sa zidovima od drveta koji unose toplinu i teksturu. Neutralni tonovi i drveni akcenti stvaraju harmoniju između prirodnog i modernog, dok otvoreni raspored prostora poziva na ležerno uživanje i druženje.
Posebno inspirativan dio vile je, naizgled radni prostor, koji se otvara prema imanju i voćnjacima kroz velika vrata u stilu starinskog hangara. Rustikalni stol, prirodno svjetlo i pogled na zelenilo čine ovo idealnim prostorom za kreativnost i spokoj. Cijeli ambijent balansira između seoskog šarma i minimalizma.

Tu je i, sada već kultna, kuhinja koja je osvojila obožavatelje širom svijeta. Kulisa Meghaninog showa odiše čistim klasičnim dizajnom s naglaskom na funkcionalnost i estetiku. Bijeli ormarići, mesingani lusteri i velika seoska sudopera s pogledom na planine stvaraju idiličnu atmosferu.
Pored kuhinje, smještena je malena blagovaonica s ugradbenim klupama, detalj koji evocira nostalgiju klasičnih američkih dinera, ali u sofisticiranoj verziji. Ovaj kutak je promišljeno dizajniran, ne samo kao mjesto okupljanja, već i kao multifunkcionalni prostor.
Plava boja baze klupa unosi dinamičan akcent u inače neutralnu paletu enterijera.


Foto: @ig_mansions
***
Naslovna fotografija: @meghan
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!