TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.5.2019.
Prije nešto više od dva mjeseca, Marko Feher je predstavio svoju novu kolekciju 'Kozara Ethno Fusion', u kojoj je pokazao da su motivi s tradicionalnih bh. nošnji nosivi i danas.
Naime, motive s nošnji je, u suradnji s grafičarkom Milicom Čvokić, pretvorio u unikatan print koji krasi haljine, marame, majice, košulje i kapute iz kolekcije. Spoj printa i nekonvencionalnih krojeva rezultirali su komadima koji na moderan način spajaju tradiciju i futurizam. I upravo su oni u fokusu editorijala kojeg potpisuje fotograf Edvin Kalić.

„Kada je riječ o upotpunjavanju vizuelnog identiteta mojih kolekcija, uvijek nekako kliknem s Edvinom, prosto naša saradnja je nekako logičan slijed, razumijemo se. Htjeli smo djelomično editorijal smjestiti u prirodu, a i na studijski set. Edvin je pronašao lokaciju u prirodi koja mu se dopala i činila adekvatnom za snimanje, a ostatak fotografija smo snimili u prostoru Historijskog Muzeja u Sarajevu.
Jedan od modela je bio mladi umjetnik čije vrijeme tek dolazi, to je Armin Ćosić, obratite pažnju na njegove radove. Svi ostali modeli su potpuno novi i ovo im je prvo modno snimanje, bilo nam je drago vidjeti nova lica i dati priliku nekim novim ljudima koji imaju velike potencijale.“ – otkrio nam je Marko.

Armin Ćosić jedan je od modela u editorijalu 'Kozara Ethno Fusion'
Naravno, nismo mogli odoljeti da Marka ne pitamo i kako možemo i naručiti neki od komada iz ove linije. „Komadi se za sada mogu poručiti putem Marko Feher Facebook i Instagram stranice. Obzirom da se svi materijali za kolekciju rade, te zbog kompleksnosti produkcije materijala, pa onda i komada, neki komadi se čekaju do 15-20 dana." – nadodao je.
Kompletan editorijal donosimo u nastavku.















***
Odjeća: Marko Feher
Foto: Edvin Kalić
Makeup: Adi Hasić
Frizura: Ensar Dervišbegović
Modeli: Anja Medić; Armin Ćosić; Nebojša - Cyrus Models; Jan, Afan, Sara, Azra, Ajla - ABC Models MNGMT
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!