TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 7.6.2022.

Marko Feher jedno je od najzvučnijih dizajnerskih imena u BiH, a već niz godina rado je viđen gost modne rubrike i u našem online magazinu.


Njegov odvažan, ekstravagantan i nešto drugačiji pristup modnom izražavanju ukrao je simpatije i modne publike, ali i kritike, a projekti koje već broji iza sebe dokazuju posebnost njegovog rada. Od kreiranja uniformi za paviljon BiH na svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju, preko kostimografije za spotove regionalnih glazbenih imena, pa sve do njegovih kolekcija koje uvijek pričaju osobnu priču, Marko itekako zna privući pozornost. I ovog ljeta Marko Feher kroz preispitivanje društva oko sebe kreira jedinstven bridal koncept koji nastoji redefinirati tradicionalno.
 



„Kao i svaka dosadašnja kolekcija, takođe se i ova bavi preispitivanjem pravila i standarda. Imamo „default“ kako ko treba izgledati i šta to u društvu znači i predstavlja. Oduvijek me umaralo kada se nešto podrazumijeva, pa naravno i kada je odijevanje za određene prilike. Ovo je kolekcija koja je nastala iz milion pitanja, a ne odgovora, kako je to obično do sada bilo.“ – rekao je Marko.

 


Kroz naš razgovor o samoj inspiraciji, ali i filozofiji iza njegove prve bridal kolekcije, Marko pojašnjava:
„Ovo nije bridal kolekcija, a jeste.
Ovo nije priča o rodnoj ravnopravnosti, a jeste.
Ovo nije priča o tradicionalnim vrijednostima, a jeste." 

 



Bridal kolekciju 'HE SAID: YES!' čini mnoštvo lepršavih komada rađenih od pamuka, satena, čipke i vunenih štofova koji zahvaljujući bijeloj boji izgledaju istovremeno odvažno i graciozno.
Tako ćete primijetiti komplete, predimenzionirane hlače, haljine sa voluminoznim rukavima, korzete, ali i košulje sa puf rukavima. Vašu pozornost ukrasti će i transparentne košulje kao i lepršavi top sa otvorenim ramenima.

 



Kolekcija je dostupna na web stranici ili na upit putem socijalnih mreža. Svaki komad se pravi po mjeri, a više fotografija pogledajte u nastavku.

 

 

***
Dizajn: Marko Feher
Fotografije: Edvin Kalić
MUA: Renata Ponjević
Kosa: Ensar Dervišbegović – Hair with charachter
Modeli: Anja Medić & Jan Oskar Ivančić
Posebno hvala: Studio Spektroom


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!