TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 1.4.2022.

Spot za novu pjesmu Dine Merlina „Krive karte" jučer je osvojio društvene mreže, a dosada broji nešto više od pola milijuna pregleda.

 
„Krive karte“ i „Kako da ti kažem“ nazivi su dvije pjesme o jednoj priči. Priči o opraštanju i iskupljenju. Priči o srušenim mostovima među ljudima, mostovima koje ponovo treba graditi. Najbolje govorim kad pjevam, pa je ova priča završila kao pjesma, a kako mi je ovo sve jako važno, malo mi je bila jedna, pa sam napisao dvije. Nekada nam život podijeli krive karte, ali zato imamo prave ruke koje pružamo prema drugima, otvorena srca, u želji da nanovo stvaramo. Ovo je moj način da nekome ko mi je važan kažem da mi je žao, da mi je stalo i da bih volio da mi oprosti“, kaže Dino Merlin.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Edvin Kalic (@edvinkalic)



Već nakon prve objave pjesme „Krive karte“ mogli smo se uvjeriti kako nas čeka zanimljiva pjesma zahvaljujući i kreativnom timu koji je bio zaslužan za spot. Režija, scenarij i art direkcija pripali su bh. fotografu Edvinu Kaliću, direktor fotografije je Igor Lazić, a za kostime i stajling bio je zaslužan bh. dizajner Marko Feher. Uz Magaza produkciju, mnoštvo još kreativaca sudjelovalo je u ovom projektu, a među njima MUA Renata Ponjević i Senad Smaković koji je bio zaslužan za scenografiju, kao i grafički dizajner Haris Jusović.

Ispod poslušajte pjesmu koja će zasigurno ići na repeat te otkrijte tko je sve sudjelovao u kreiranju spota za ovu pjesmu o kojoj svi pričaju.
 

 https://www.youtube.com/watch?v=upJrhMMfawQ

***
Naslovna fotografija: @dinomerlin


Bonjour

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

TEKST: Bonjour.ba

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu? Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

U rezidenciji britanskog ambasadora u Sarajevu predstavljen je početak implementacije projekata koji kroz partnerstva sa UK stručnjacima unapređuju razvoj domaćih kreativnih industrija.

U rezidenciji britanskog ambasadora Juliana Reillyja obilježen je početak implementacije novih projekata podržanih kroz WB-UK Creative Skills Development Fund, inicijativu British Council usmjerenu na jačanje kreativnih industrija i profesionalnih vještina mladih.

Fond predstavlja dio šireg programa kreativne ekonomije British Council, zamišljenog da kroz saradnju s lokalnim institucijama, kreativnim organizacijama i britanskim partnerima ojača kapacitete sektora, podstakne zapošljavanje i omogući pristup savremenim metodologijama rada.

Kako je najavljeno na nedavnom sastanku ministara vanjskih poslova u Belfastu, u prvoj fazi biće podržano deset projekata iz šest zemalja. Među njima su i dva iz Bosne i Hercegovine, projekti Sarajevo Film Festivala i Udruženja „Tuzla Live“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_8

Sarajevo Film Festival: unapređenje profesionalnih programa i razvoj talenata  

Projekat Sarajevo Film Festivala realizira se u partnerstvu s britanskom konsultantskom kućom Olsberg SPI. Fokus je na izradi sveobuhvatne studije koja će analizirati postojeće programe obuke, poput CineLink Industry Days, te mapirati nedostatke i potrebe domaće filmske industrije.

Cilj studije jeste razvoj preporuka koje će ojačati ulogu Sarajevo Film Festivala kao regionalnog centra za stručno usavršavanje mladih autora i filmskih profesionalaca.

Direktor Sarajevo Film Festivala, Jovan Marjanović, istakao je da je ključni cilj projekta „da talenti iz BiH imaju znanje, vještine i podršku koja ih povezuje s evropskim i globalnim tržištem te da im se pruži razlog da stvaraju i grade karijeru ovdje“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_1

„Tuzla Live“: prenos znanja iz savremene muzičke industrije  

Drugi podržani projekat je inicijativa Udruženja „Tuzla Live“, koja se realizira u saradnji s britanskim WaterBear College of Music. Projekat se fokusira na prijenos znanja, najboljih praksi i edukativnih metoda iz modernog muzičkog tržišta, s posebnim naglaskom na razvoj mladih talenata.

Nakon uspjeha programa „Tuzla Rock School“, koji je u prethodnih 18 mjeseci obučio više od 150 mladih muzičara, novi grant omogućit će dodatno jačanje infrastrukture, nabavku opreme, radne posjete i digitalne edukativne alate.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_2
british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_6

Podrška različitim kreativnim sektorima  

Odabrani projekti obuhvataju oblasti vizuelnih efekata, muzike, dizajna, razvoja video-igara, kustoskih praksi i imerzivnog pripovijedanja. Zajednički cilj im je pružanje savremenih znanja mladim profesionalcima i snažnije povezivanje obrazovnih institucija i tržišta rada.

Direktorica British Councila za regiju, Clare Sears, naglasila je važnost ulaganja u kreativni sektor:

„Ovi grantovi ulaganje su u transformativnu moć kreativnosti. Kroz saradnju obrazovanja, industrije i inovacija, osnažujemo mlade profesionalce da stvaraju održiviju budućnost.“

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_3

Širi kontekst programa British Councila  

Fond je pokrenut nakon Ministarskog foruma o kreativnoj ekonomiji održanog u Kotoru u maju 2025. godine, u okviru Berlinskog procesa.

Program kreativne ekonomije British Councila globalna je inicijativa koja podržava industrije kulture i kreativnosti kroz istraživanje, politike, zagovaranje i jačanje kapaciteta.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!