TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.4.2016.

Sadnjom stotinu stabala u parku Jezero kod Pedijatrijske klinike i Klinike za ginekologiju i akušerstvo u Sarajevu, magazin Ljepota&Zdravlje obilježava svoj jubilej – izlazak 100. broja, u čijem fokusu je podizanje ekološke svijesti.

U parku Jezero, koji je prvobitno uredila i o njemu brine Općina Centar, danas su glavna i odgovorna urednica magazina Ljepota&Zdravlje Jelena Joksimović te savjetnik načelnika Općine Centar Mustafa Resić posadili prve sadnice Pančićeve omorike, smrče i brijesta.

Ljepota&Zdravlje kao pokrovitelj ovog projekta ističe važnost očuvanja šuma, koje su pluća naše planete. Svake godine zbog požara i sječe Zemlja izgubi veliki dio svojih šuma. Stoga smo odlučili da se sadnjom novog mladog drveća zahvalimo prirodi što nam je omogućila život, te sačuvamo planetu za buduće generacije.

ljepota zdravlje posumljavanje 3

„Sretna sam zbog ovog projekta i zahvalna svima koji su omogućili da ovu ideju pretočimo u djelo, a to su prije svega Općina Centar i preduzeće 'Park', koje nam je puno pomoglo. Također, tu su i naši divni prijatelji koji su bili stub podrške našoj ideji. S razlogom su tu danas mališani hora 'Suncokreti' i s razlogom je izabran ovaj park, koji se nalaži ispod Ginekološke klinike i Pedijatrije, na kojoj se liječe najmlađi. Oni, kao i svi drugi mališani, s razlogom traže da se zapitamo kakav svijet ostavljamo njima, njihovoj djeci i djeci njihove djece. To bi trebalo da bude uređen i human svijet te zdravo prirodno okruženje“, naglasila je Suzana Šačić, idejni tvorac projekta i direktorica marketinga magazina Ljepota&Zdravlje.

ljepota zdravlje posumljavanje 1

Ona je dodala da ne možemo odmah promijeniti svijet, ali možemo početi da ga mijenjamo u svom dvorištu, preduzeću, u parku – ovom i svakom drugom gdje posadimo drvo, jer „svako drvo koje posadimo nasljedstvo je koje ostavljamo našoj djeci“. Savjetnik načelnika Općine Centar Mustafa Resić kao jednu od glavnih strateških tačaka Općine Centar za 2016/17. godinu naveo je rad na uređenju zelenih površina, kojih na tom području ima više od 100 hektara. „Do danas smo uredili oko 77 hektara parkovskih površina i nećemo stati na tome. Podržavamo ovakve projekte, jer i sami želimo da putem ekoloških inicijativa utičemo na zdravlje ljudi i ljepši izgled naših naselja. Želimo da naša djeca rastu i žive uz ova prekrasna stabla, čije krošnje život znače“, rekao je Resić.

Naravno, sva zainteresirana poduzeća im se mogu pridružiti u ovom ekološkom projektu pod nazivom „Šuma života“, te dati svoj doprinos sadnjom novih stabala ili kupovinom svega onoga što će pomoći da ovaj park zablista i bude mjesto relaksacije i odmora pacijenata Pedijatrijske i Ginekološke klinike, ali i svih građana BiH. Dan planete Zemlje obilježava se 22. 4. u više od 150 zemalja svijeta, što je bila i prilika da sadnju stabala upriličimo dva dana ranije i tako proslavimo naš rođendan i Dan planete.

U revijalnom programu nastupio je dječiji hor Suncokreti – muzički svijet za male i mlade iz Sarajeva.

 

Foto: Ljepota i zdravlje


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!