TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 22.8.2022.
Pri svakom predstavljanju novog bh. modnog brenda ushićenje u uredu raste. Ovaj put ćemo vas upoznati s brendom iza kojeg stoji dvojac o kojem smo i ranije govori.
Brand Stribor nastao je na temelju promišljenog i opuštenog pristupa dizajnu.
,,Istovremeno, veliku pažnju posvećujemo kroju i materijalima, stvarajući odjevne predmete visoke kvalitete. Za nas u Striboru stil je izraz slobode u kojem biramo minimalistički pristup i autentične materijale.“
Iza Stribora stoje Edina Hadžić i Sabina Muratagić-Daul, dvojac s velikim iskustvom u tekstilnoj industriji koji je kreirao već prepoznatljiv i omiljen brend za mame i bebe Orangetree.
Kolekcija Stribor22
Kolekcija je podijeljena u tri dijela prema tkaninama koje koriste.
,,Za hladnije dane birali smo vunene tkanine koje se ističu prekrasnim padom i ugodnim dodirom. Pamuk je univerzalni prirodni materijal na kome se zasniva čitava tekstilna industrija, zbog čega je dio i naše kolekcije, a tu je još i plisir koji je razigran, lagan i ležeran, a po potrebi i elegantan, što čini savršenu podlogu za brojne proljetne i ljetne kombinacije. Također, našim damama želimo ponuditi cjelokupan outfit, stoga u ovoj kolekciji imamo odjevne komade koji se savršeno slažu jedan s drugim.“
Svaki odjevni predmet kreiran je i proizveden etički u BiH s brigom za okoliš i ljude, a kako sve odjevne komade proizvode u vlastitom studiju, nastoje pronaći ravnotežu između najvišeg standarda kvalitete i održivosti proizvodnje odjeće u malim serijama kako bi izbjegli otpad, iskorištavajući 98% materijala. Stribor kolekcija može se kupiti online preko Instagram profila @stribor_wear.
* * *
Make up/Hair: Naida Đekic
Model: Ermina Hadžić
Photo: Sanela Zukić
Art: Sugar On Top @sugarontop_official
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!