Ovaj domaći brend odjeće za bebe koji su osnovale dvije mame osvojiti će vas funkcionalnim dizajnom - Bonjour.ba - bh.li...

Ovaj domaći brend odjeće za bebe koji su osnovale dvije mame osvojiti će vas funkcionalnim dizajnom

Tekst:

Marija Perić

MAME RULZ
5.8.2021.

Orangetree brend s #MadeinBiH etiketom privukao je našu pažnju zahvaljujući proizvodima koji su praktični, proizvedeni i dizajnirani u BiH te odlično odgovaraju na potrebe mama u njihovoj svakodnevici sa bebama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovu priču započele su dvije mame Sabina Muratagić Daul i Edina Hadžić koje su htjele promovirati slow fashion i dugotrajne proizvode za bebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svojim proizvodima nastoje riješiti izazove koji se nerijetko vežu za oblačenje, spavanje ili čak hranjenje malenih beba. U njihovoj ponudi možete pronaći 'Ušuškaj me mama' povoj vreću za spavanje u kojoj će beba mirno spavati cijelu noć, mekane papice, vodootporne bandane, podloge za previjanje koje su lako prenosive ili bodije sa našivenim rukavicama koje ne mogu spasti sa bebinih ruku.

Sabina Muratagić Daul i Edina Hadžić

Funkcionalnost koja se sreće sa lijepim dizajnom odlika je Orangetree brenda. No u razgovoru sa vlasnicama ovog brenda saznale smo i odakle ideja za pokretanje vlastitog businessa, koji su najveći izazovi s kojima se mame susreću, kako teče izrada jednog njihovog proizvoda te koliko je izazovno voditi slow fashion brend. Njihove odgovore otkrijte u nastavku.

Što vas je motiviralo za pokretanje brenda i što je to što Orangetree odvaja od ostalih proizvoda?

Naša djeca i potreba za funkcionalnim proizvodima te izazovi sa kojim se susreću roditelji bili su nam motivacija da pokrenemo brend za bebe i roditelje. Kako smo nas dvije u isto vrijeme postale mame, a djeca su nam po noći spavala samo 3-4 sata, dale smo se u potragu za rješenjem kako premostiti taj izazov i tako smo došli do povoj vreće.

Osim toga, trudnoća, a poslije i majčinstvo, u nama je pokrenulo lavinu kreativnih ideja i veliku želju za pokretanjem vlastitog biznisa, a kako smo imale dugogodišnje menadžersko i dizajnersko iskustvo u tekstilnoj i proizvodnoj industriji, logičan slijed je bio da spojimo ugodno s korisnim. Naše proizvode izdvaja to što su inovativni, a uz to novi i jedinstveni na našem tržištu. Pri kreiranju Orangetree proizvoda najveći akcenat stavljamo na funkcionalnost i praktičnost, a svaki naš proizvod ima neki „tajni sastojak“, nešto po čemu se izdvaja na tržištu, što roditeljima olakšava svakodnevnu njegu i brigu oko bebe.

Ponosno ističete kako je Orangetree brend koji su dizajnirale mame. Koji su to najveći izazovi s kojima se danas susreću mame kada je u pitanju biranje odjeće za najmlađe?

Mislimo da danas mame više ne biraju odjeću samo prema dezenu ili dopadljivosti, več prije svega vode računa o vrsti materijala, funkcionalnosti, te omjeru cijene i kvaliteta. Tržište je preplavljeno raznim proizvodima, pa i onim koji su ispod standarda u smislu kvalitete i sigurnosti s jedne strane, te načinu i porijeklu proizvodnje sa druge. Mame znaju da cijene više ne određuju kvalitet kao što je to možda nekad bilo, tako da više ne vrijedi ona floskula da je sve što je skupo i dobro, i obratno. U tom pogledu, najveći izazov je pri kupovini pogoditi omjer kvalitete i cijene. Uz to, dizajneri tako vješto dizajniraju odjeću za bebe i djecu da joj je teško odoljeti i kontrolisati se prilikom kupovine, iako u podsvijesti znate da će djeca to brzo prerasti. Stoga smo mi za to da se odjeća i oprema uvijek proslijede dalje.

Vaš brend također podržava slow fashion pokret. Koliko izazovno je držati se toga i kako ste takav princip odnosa prema dječjoj odjeći i dodacima dosada pokazao kod vaših kupaca?

Najveći  je izazov pokrenuti priču preispitivanja našeg odnosa prema odjeći, jer se spora moda definiše prema kvaliteti, a ne vremenu i trendu. Ljudi su navikli na česte promjene u dizajnu, materijalima, bojama, a mi radimo upravo suprotno. Prioritet dajemo sporijoj proizvodnji, unisex dizajnu, minimalizmu, jednobojnim materijalima i ponavljamo korist dobro napravljene, višekratne i trajne odjeće i dodataka.

Na primjer, na tržištu možete kupiti razne bodije za novorođenčad u svim mogućim bojama i posebne rukavice, a mi smo napravili bijeli bodi sa našivenim rukavicama koje ne mogu spasti sa bebinih ruku. Kupci su prepoznali kvalitet i funkcionalnost, a kupovinom bodija dobiju dva proizvoda u jednom, uz manje potrošenog novca, materijala, otpada i slično. Bez obzira na vrijeme koje će trebati na globalnom nivou da ljudi prepoznaju benefite industrije koja može koristiti planeti i ljudima, mislim da smo na dobrom putu.

Kako teče izrada jednog komada Orangetree odjeće ili dodataka?

Najviše vremena posvećujemo istraživanju onoga što je roditeljima zaista potrebno i koliko će korištenje naših proizvoda pojednostaviti njegu o bebi, bilo da je riječ o spavanju, odijevanju, hranjenju, presvlačenju ili igri. Nakon sveobuhvatnog testiranja proizvoda, krećemo u realizaciju i pripremu za proizvodnju - od pravljenja konstrukcije, ispitivanja šablona, izrade i dorade uzoraka, ispitivanja i testiranja gotovih uzoraka do serijske proizvodnje i finalnog plasmana. Sarađujemo sa raznim dobavljačima i proizvođačima unutar cijele BiH koji svoje poslovanje temelje na etičkim principima, te se zalažu za pozitivno, proaktivno i etičko djelovanje. Stoga ponosmo ističemo „Made in BiH“ etiketu.

Za kraj, otkrijte nam otkud ideja za ime brenda - Orangetree?

Orangetree na engleskom, tj. drvo narandže na našem jeziku u mnogim kulturama predstavlja simbol braka i ljubavi, a iz ljubavi se rađaju djeca. Sama ta tradicija i simbolika, kao i izgled krošnje i činjenica da narandžino stablo u prosjeku daje plodove čak sto godina dala nam je ideju da kreiramo ime oko tog izvrsnog ploda.

Dalje, ako pogledamo historiju, zapadni svijet je drvo narandže povezivao s odanošću i velikodušnošću, narančasta je postala simbol njihovog prosperiteta, dok na Istoku stabla narandže simbolizuju prosperitet, a ta riječ označava optimizam, blagostanje i sreću, nešto ka čemu mi u brendu i težimo i po čemu želimo da nas pamte.

***

Naslovna fotografija: Orangetree
Tekst: Marija Perić

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno