TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 12.1.2024.
Pharrell Williams je novi kreativni direktor Louis Vuitton modne kuće.
Umjetnik je donio svježu perspektivu u brend i kreirao uspješne kolekcije u koje je utkao svoj unikatan potpis – spoj streetwear estetike, hip – hop utjecaja i vibrantnih boja. Sve to je poseban odjek napravilo kod mlađe publike pa je Louis Vuitton s Pharrellom na čelu doživio pravi revival.
Pharrell je u posljednjoj kolekciji Proljeće/Ljeto 2024 izbacio jedan intrigantan model torbe koji nepogrešivo prikazuje njegovu estetiku i zaigranost. Louis Vuitton lunch bag novi je dodatak njegovom već bogatom dizajnerskom opusu.
Louis Vuitton lunch bag
Izrađena s upečatljivim logom ove modne kuće, u mekanoj narančastoj koži i s plavom kopčom koja donosi energičan komplementarni kontrast boja, ova torba predstavlja zaigrani modni dodatak, koji donosi zabavu, ali i intrigu u modni svijet.
Neki ju vide kao komentar na društvo opsjednuto luksuznim brendovima (do te mjere da bismo nosili i brendirane torbice za ručak), drugi pak kao pametan način da se visoka moda približi masama. Možda je ipak jednostavna prezentacija umjetnikove mašte i kreativnosti?
Foto: @hypebeaststyle
Foto: @hypebeaststyle
Što god bilo, ova torba nas podsjeća na to da čak i najbanalniji svakodnevni predmeti mogu postati luksuzan komad sa stilom i karakterom. Ovo je samo još jedan pokazatelj Pharrellove estetike, koja stavlja fokus na inkluzivnost, probijanje granica i slavljenje svakodnevice.
Torba će biti upečatljiv modni dodatak, bilo da u njoj imate sav trenutni sadržaj vaše torbe ili zaista u njoj ponesete ručak.
Foto: @hypebeaststyle
Foto: @hypebeaststyle
* * *
Naslovna fotografija: @hypebeaststyle
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.
Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.
Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.
Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran
Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.
Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.
Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:
Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.
1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.
Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.
Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.
Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija
Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.
Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.
Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:
Očisti ono što ti više ništa ne znači
Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.
Otkaži ono što te više ne zanima
Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.
Daj smisao svom brisanju
Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.
To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.
Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?
Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena. Čista umjetnost počinje brisanjem .
I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.
Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.
Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.
I mnogo, mnogo tiši.
Foto: pexels.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!