TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 23.9.2024.
L'Oréal Paris je ponovo očarao svijet sa svojim spektakularnim eventom pod imenom LE DÉFILÉ.
Ovaj događaj, koji se održao u veličanstvenom Opéra de Paris, označava sedmu ediciju ovog prestižnog modnog događaja, a ovoga puta fokus je bio na emancipaciji žena i moć ljepote.
Za sve modne entuzijaste vjerujemo da se sjećaju prethodnih događaja kada je L'Oréal Paris preuzeo kultne lokacije poput Sene, pretvorene u modnu pistu 2017, ili Champs - Élysées 2019, nudeći grandiozne modne revije.
Kao službeni partner Paris Fashion Week - a, L’Oréal Paris je ove godine za one koji nisu mogli prisustvovati uživo, prenosio događaj uživo na Instagramu i TikTok -u, čime je omogućio obožavateljima širom svijeta da uživaju u čaroliji iz prve ruke.
Kao što smo već istaknuli ova modna revija na otvorenom bila je istinsko slavlje ženstvenosti i feminizma, s odvažnim izgledom i snažnom porukom inkluzivnosti. Kako su oni istaknuli ambasadori ove godine za L'Oréal bile su Leïla Bekhti, Marie Bochet, Cindy Bruna, Cara Delevingne, Camila Cabello, Viola Davis, Jane Fonda, Luma Grothe, Kendall Jenner, Aja Naomi King, Eva Longoria, Andie MacDowell, Bebe Vio, Yseult i mnogi drugi.
Predstavljajući raznolikost žena svijeta, glumice, pjevačice i ličnosti postale su zvijezde na pisti pored vodećih supermodela. Nazvana “Walk Your Worth”, modna revija L’Oréal Paris 2024. je odlučno bila feministički nastrojena.
Kao i svake godine brend je sarađivao sa kultnim modnim kućama, kao i sa izborom visoko talentovanih dizajnera u nastajanju kao što su: Balmain, Kenzo, Mugler, Elie Saab, Atlein, Olivier Theyskens, Y/Project, Issey Miyake, Haider Ackermann, Rokh, Marine Serre, Koche, Kenneth Ize…
Iako je Kendall Jenner uistinu izgledala posebno i ukrala simpatije cijele revije moramo priznati da nas je dojmilo kada je u crnoj svilenoj haljini sa akcentima ruže, Pia Wurtzbach ušla u historiju postavši prva Filipinka koja je nastupila na ovom događaju. Također, Jane Fonda, sa 86 godina, i dalje privlači pažnju kada nosi tenisice u kombinaciji sa srebrnim, svjetlucavim trench kaputom, potvrđujući njenu vječnu ljepotu.

Foto: @justjared

Foto: @justjared

Foto: @justjared
Upečatljivo je bilo vidjeti i Heidi Klum ponovo na pisti, ali i Andie MacDowell. Sve u svemu jedan poseban modni događaj sa jakom porukom, snažnim ženama i odličnom organizacijom. Magnifique, L'Oréal!

Foto: @justjared
* * *
Naslovna fotografija: @justjared
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!