TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 30.9.2021.
Dvostruka dobitnica Oscara i glumica koja je očarala brojne njene fanove (i one koji će to tek postati) krasi Vogue Poljska naslovnicu za deseti mjesec.
Ova 83-godišnja dama osvaja ljubitelje filmova već desetljećima zahvaljujući svojim brojnim ulogama, a upravo je ona uz Andie MacDowell i Sandru Drzymalsku glavna junakinja Vogue izdanja posvećenom hrabrosti.
Vogue Poljska je za deseti mjesec odlučila kreirati tri naslovne stranice sa ove 3 iznimne dame, a Jane Fonda posebno privlači pozornost s obzirom da je ponovo na naslovnici Vogue magazina nakon čak 62 godine od prvog pojavljivanja.

Foto: @vogue.polska
Kroz intervju sa Karolinom Sulej, Jane Fonda kao aktivistica, uspješna glumica i nenadmašiva stilska ikona, razgovara o izazovima današnjice i izdvaja kako žene s godinama postaju samo hrabrije.

Foto: @thehoneymanagency
Na naslovnici Jane nosi all-black kombinaciju naglašenu remenom s izrezima i šeširom koji su zajednički kreirali laskav, šarmantan i stylish look.

Foto: @thehoneymanagency
***
Naslovna fotografija: @vogue.polska
Tekst: Marija Perić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?

Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!