TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 10.7.2024.
Ma kao da vam je nešto zastalo u grlu, trni vam cijelo tijelo i uvjereni ste da su (sve) oči uprte ka vama.
Bilo da je riječ o poslovnom svijetu, majčinstvu ili odnosu s bliskim (i manje bliskim) osobama, staviti svoje želje i potrebe na prvo mjesto te znati kada je vrijeme da učinimo isto i drugoj strani jasno damo do znanja da preuzimamo tu ulogu često je ogroman izazov. Sloboda da u svakom trenutku zauzmemo stav, kažemo ono što mislimo i svoje potrebe izaberemo ispred potrebe da sve drugo stavimo na prvo mjesto u ovom dobu smatra se luksuzom.
U saradnji s dm drogerie markt kreiramo 6 priča o ženskom zdravlju koje će nam pomoći da bolje osluškujemo svoje tijelo, misli i stil života. Naša prva priča bila je posvećena nedoumicama koje sa sobom donosi menstrualni ciklus. Nakon što zajedno naučimo reći "ne", ako već niste, izdvojite vrijeme i za našu prvu priču kako biste imali što bolji uvid u sve što je tek pred nama. Međutim, mnogo je lakše govoriti o izazovima od suočavanja s istim. Baš kao i kada je riječ o drugim pričama u okviru ove kampanje, ali i života, konkretni savjeti stručnjaka ili osoba koje su prevazišle isti izazov - najbolje su rješenje i konkretna pomoć. Ovaj put naša sagovornica je bila Lana Lekić, business development menadžerica.
Ono što nam je Lana pomogla uvidjeti je pozitivan uticaj psihoterapije te ciljano izdvajanje vremena za sebe. Prilikom kreiranja svog narednog sedmičnog ili mjesečnog plana, posebno izdvojite vrijeme za aktivnosti u kojim uživate i koje vam pomažu da ostvarite bolju povezanost sa sobom. Dijelovi dana i rituali koji će imati pozitivan uticaj na vaše raspoloženje su individualni. No, Lana baš poput miliona drugih ljudi upravo jutarnju rutinu izdvaja kao neophodnu za kvalitetnu odskočnu dasku za ostatak dana.
Planirajte vrijeme za sebe
U svoju rutinu uvrstite vrijeme s prijateljima. Razgovori s prijateljicama, smijeh i opuštanje su mnogo važniji nego što mislimo. Upravo se tu često kriju podrška i vjetar u leđa.

Osim toga, planirajte vrijeme za neku vrstu fizičke aktivnosti u kojoj uživate. Ovo će se pozitivno odraziti i na mentalno, ali i na fizičko zdravlje. Vremenu koje u toku sedmice izdvajate za sebe ne zaboravite dodati i beauty, spa rituale i rutinu. Bilo da svoju sedmicu odlučite početi ili završiti u nekom spa centru ili doma, ovo vrijeme će postaviti temelje za sve što je pred vama. Sa ostalim navedenim stavkama, ova rutina će pomoći u kreiranju samopouzdanja koje je nepokolebljivo.
* * *
Ostanite s nama i uz naredne priče koje kreiramo u okviru kampanje dm žensko zdravlje. Osluškujte i pratite ono što vam govore vaše tijelo i um kako biste bili nježniji prema sebi, na vrijeme prepoznali određene izazove i znali šta je u određenom trenutku potrebno vašem organizmu. Pored toga budite spremni biti još veća podrška ženama u vašem okruženju. Pružite im razumijevanje u danima kada nisu motivisane, produktivne ili dovoljno spremne na uživanje u uobičajenim rutinama.
* * *
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Ervin Golubović za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!