TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 10.7.2024.

Ma kao da vam je nešto zastalo u grlu, trni vam cijelo tijelo i uvjereni ste da su (sve) oči uprte ka vama.


Bilo da je riječ o poslovnom svijetu, majčinstvu ili odnosu s bliskim (i manje bliskim) osobama, staviti svoje želje i potrebe na prvo mjesto te znati kada je vrijeme da učinimo isto i drugoj strani jasno damo do znanja da preuzimamo tu ulogu često je ogroman izazov. Sloboda da u svakom trenutku zauzmemo stav, kažemo ono što mislimo i svoje potrebe izaberemo ispred potrebe da sve drugo stavimo na prvo mjesto u ovom dobu smatra se luksuzom

U saradnji s dm drogerie markt kreiramo 6 priča o ženskom zdravlju koje će nam pomoći da bolje osluškujemo svoje tijelo, misli i stil života. Naša prva priča bila je posvećena nedoumicama koje sa sobom donosi menstrualni ciklus. Nakon što zajedno naučimo reći "ne", ako već niste, izdvojite vrijeme i za našu prvu priču kako biste imali što bolji uvid u sve što je tek pred nama. Međutim, mnogo je lakše govoriti o izazovima od suočavanja s istim. Baš kao i kada je riječ o drugim pričama u okviru ove kampanje, ali i života, konkretni savjeti stručnjaka ili osoba koje su prevazišle isti izazov - najbolje su rješenje i konkretna pomoć. Ovaj put naša sagovornica je bila Lana Lekić, business development menadžerica

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by dm BiH (@dm_bih)

 


Ono što nam je Lana pomogla uvidjeti je pozitivan uticaj psihoterapije te ciljano izdvajanje vremena za sebe. Prilikom kreiranja svog narednog sedmičnog ili mjesečnog plana, posebno izdvojite vrijeme za aktivnosti u kojim uživate i koje vam pomažu da ostvarite bolju povezanost sa sobom. Dijelovi dana i rituali koji će imati pozitivan uticaj na vaše raspoloženje su individualni. No, Lana baš poput miliona drugih ljudi upravo jutarnju rutinu izdvaja kao neophodnu za kvalitetnu odskočnu dasku za ostatak dana. 


Planirajte vrijeme za sebe

U svoju rutinu uvrstite vrijeme s prijateljima. Razgovori s prijateljicama, smijeh i opuštanje su mnogo važniji nego što mislimo. Upravo se tu često kriju podrška i vjetar u leđa.




Osim toga, planirajte vrijeme za neku vrstu fizičke aktivnosti u kojoj uživate. Ovo će se pozitivno odraziti i na mentalno, ali i na fizičko zdravlje. Vremenu koje u toku sedmice izdvajate za sebe ne zaboravite dodati i beauty, spa rituale i rutinu. Bilo da svoju sedmicu odlučite početi ili završiti u nekom spa centru ili doma, ovo vrijeme će postaviti temelje za sve što je pred vama. Sa ostalim navedenim stavkama, ova rutina će pomoći u kreiranju samopouzdanja koje je nepokolebljivo. 

 

 

* * *

Ostanite s nama i uz naredne priče koje kreiramo u okviru kampanje dm žensko zdravlje. Osluškujte i pratite ono što vam govore vaše tijelo i um kako biste bili nježniji prema sebi, na vrijeme prepoznali određene izazove i znali šta je u određenom trenutku potrebno vašem organizmu. Pored toga budite spremni biti još veća podrška ženama u vašem okruženju. Pružite im razumijevanje u danima kada nisu motivisane, produktivne ili dovoljno spremne na uživanje u uobičajenim rutinama. 

* * *
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Ervin Golubović za Bonjour.ba


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!