TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.11.2023.

Nova uzbudljiva kino tehnologija stiže uskoro u CineStar Sarajevo u Bingo City Center!


ScreenX je prvi svjetski multi - projekcijski kino format u kojem je platno prošireno lijevo i desno od centralnog dijela što gledaocima omogućuje 270 stepeni panoramskog doživljaja filma. Takozvano “kino bez granica” za posjetioce predstavlja gledanje filma izvan uobičajenih okvira i doživljaj koji će još dugo pamtiti.

ScreenX donosi novu razinu uživljavanja i pripovijedanja filmskoj publici. Tehnologija iz godine u godinu ide korak naprijed, a CineStar kina vjerno prate sve svjetske novitete i u Bosnu i Hercegovinu donose one najbolje. Uz već postojeći 4DX, ljestvica se pomiče najnovijim formatom koji će ubrzo upoznati publika u Sarajevu, a tek potom u susjednoj Hrvatskoj. Bosna i Hercegovina će na taj način ući u svjetsku ScreenX porodicu koja broji 67 zemalja, više od 360 kino dvorana i preko 70 000 sjedišta.

Gledajući film u ScreenX-u, posjetitelj je u središtu slike i time se postiže ekspanzivno panoramsko iskustvo gledanja. Korištenjem bočnih zidova kina i njihovim pretvaranjem u produžetak glavnog platna, priča se prenosi uvjerljivije, što rezultuje dodatnim „uvlačenjem“ publike u film.

CineStar koristi najnapredniju WallScreen tehnologiju s više svjetline i većim spektrom boja na bočnim zidovima. ScreenX tako intenzivira doživljaj filma, a vrijeme projiciranja tog posebnog efekta od 270 stepeni razlikuje se od naslova do naslova. Odabir scena radi se vrlo ciljano kako bi bilo koji trenutak, od onog emotivnog ili akcijskog, doživio svoju punu snagu i izazvao još veći efekat koristeći bočna platna.

Jedan od prvih naslova koje će publika u CineStaru Sarajevo moći gledati u ovom formatu su “Marveli”, a od 23. novembra i historijsko - akcijski spektakl Ridleya Scotta “Napoleon”. Od četvrtka, 7. decembra, na program novog formata dolazi i čudesni praznični film za cijelu porodicu “Wonka”, a od 21. decembra zavladat će “Aquaman i izgubljeno kraljevstvo” – nastavak jednog od najuspješnijih DC filmova svih vremena.

Publika će moći gledati i neke starije filmove u ovom novom formatu kao što su horor “Časna 2” ili SF atrakcija „Kreator“.

U tehnološkom smislu, znalce će zanimati da se za potrebe projekcije u ovom formatu koristi više dodatnih projektora uključujući strop dvorane, proširujući film na bočne stijenke dvorane. Na taj način scene zauzimaju veći dio vidnog polja koje osvaja publiku kroz uvećanu perspektivu i s više vizuelnog sadržaja.

Osim proširenog platna i dodatnih projektora,  dvoranom su strateški postavljeni i audio sistemi i zvučnici za još bolji auditivni doživljaj. Inovativna tehnologija ScreenXa definitivno će biti senzacija za sve ljubitelje sedme umjetnosti i kina.

Više informacija o formatu možete pronaći ovdje, a uskoro će biti objavljen i zvanični datum otvorenja.

* * *
Foto: CineStar PR


Bonjour

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje. Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.

Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove. 

 



Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.

Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.

 

bonjour_ba_Branding_2


A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.

Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.

Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.


bonjour_ba_Branding_1


Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju  dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah. 


bonjour_ba_Branding_3


Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!

Foto: @brandingconf


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!