TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 23.12.2020.

“Home for the holidays” ove godine za mnoge od nas ima drugačije značenje.

Blagdani su vrijeme uživanja sa dragim osobama, organiziranja zajedničkih druženja, putovanja sa porodicom i prijateljima, međutim, ova godina nas je sve iznenadila. Tijekom pandemije koja nas tjera da ostanemo doma, otkažemo putovanja i izbjegavamo kontakt sa drugima, moramo proslaviti blagdane na način koji nikada nismo prije.

Ovaj period neminovno je djelovao da promijenimo uživanja u blagdanima stoga će mnogi od nas za godišnjice birat udobnost doma, drage osobe proslavu rođendana ove godine neće pripremati, mature su odložene, a i novogodišnjim blagdanima se radujemo nešto drugačije.

Ipak, uvijek postoji način da uljepšamo ove dane osobama koje su u izolaciji i da obilježimo ove posebne tradicije u životu. Nove okolnosti pružaju priliku da istražimo različite načine proslave i povezivanja sa svojim voljenima.

ONLINE DRUŽENJE

Važnost napredne tehnologije u ovom periodu je postala velika. Možda ste morali otkazati putovanje u Pariz koji ste planirali za blagdan, ali još uvijek postoje kreativni načini za "putovanje" dok se izolirate vi ili vama draga osoba. Preko online platforme od kuće možete uživati u blagdanskim koncertima i filmovima, prođite kroz vama drage nacionalne parkove, opere, akvarija, zoološke atrakcije ili možete kreirati slideshow vama dragih okićenih mjesta u svijetu i zajedno pustiti da uživate u čaroliji blagdana. Također, možete se dogovoriti da u isto vrijeme emitirate blagdanske pjesme ili pak da skupa virtualno obiđete Louvre u Parizu kako biste obilježili divne trenutke (ne zaboravite na šampanjac!).

FOTO IZNENAĐENJE

Organizujte foto dijeljenje sa čestitkama za dragu osobu u izolaciji. Svi korisnici iPhone mobitela mogu dijeliti streamove fotografija u kojima svi u grupi mogu objavljivati i pregledavati međusobne fotografije. Također, možete koristiti i aplikacije za dijeljenje fotografija (poput FamilyAlbum, Google Photos, Amazon Photos, PhotoCircle ili Flickr). Na ovaj način, svi koji učestvuju izdaleka mogu poslati fotografije u jedan zajednički album. Možete kreirati fotografije pripreme blagdanskih kolačića, najbolje trenutke, okićen dom i slatke video poruke.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by A n g i e (@angie_malt)

ČESTITKA

Ako ovih blagdana ne možete osobno biti sa dragom osobom, možete im uljepšati dan sa promišljenim paketom njege, korpom voća ili čestitkom na kućna vrata. Iako čestitke za blagdane u posljednje vrijeme idu u korist online verzijama, ovo bi mogla biti godina za vraćanje klasične tradicije. Možete poslati čestitke sa posebnom posvetom. To je posebno lijepa gesta ako ove godine ne možete posjetiti obitelj izvan grada.

PLANIRAJTE ZABAVU ZA VIDEO CHAT

Platforme za video konferencije trenutno su SOS za zaposlene koji rade na daljinu, ali i za prijatelje i porodicu koji pokušavaju da lijepo obilježe blagdanske trenutke uz socijalno distanciranje. Potrebno je određeno planiranje i fleksibilnost, ali je moguće isplanirati divnu večeru u cijelosti putem platforme za video komunikaciju. Povežite drage ljude u zajedničkom online druženju uz blagdanski ručakkeksiće, muffine i punč.

Sretno i sigurno slavljenje!

***
Naslovna fotografija: @nadiine.o
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!