TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.3.2018.

Kensington palača je jučer na svom službenom profilu objavila i prve fotografije pozivnica za kraljevsko vjenčanje Meghan Markle i princa Harrya u svibnju. I iako veliki dio nas neće imati priliku istu držati u rukama, fotografija nam omogućava barem bliži prikaz i doživljaj iste.

Elegantna i sofisticirana s detaljima koji joj daju glamurozan prizvuk, svaki detalj na pozivnici je detaljno osmišljen. Na samom vrhu pozivnice nalazi se pečat prepoznatljiv za obitelj Wales, a pozivnice je izradila londonska kompanija Barnard & Westwood, koja s kraljevskom obitelji surađuje još od 1985.godine. Svaka pozivnica izrađena je tradicionalnim tiskarskim postupkom na tiskarskom stroju iz tridesetih godina prošlog stoljeća.

pozivnicakonacno

Tinta s kojom su pozivnice tiskane s druge strane nosi američku etiketu, čime i same pozivnice označuju fuziju dvije zemlje i dvije različite kulture.

meghan4

 


Bonjour

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

TEKST: Ada Ćeremida

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela. Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

Dvije izložbe, dvije lokacije i jedna od najvažnijih regionalnih umjetnica današnjice.

U sezoni kada evropske galerije ispunjavaju prostore retrospektivama i digitalnim spektaklima, bh umjetnica Šejla Kamerić u Berlin donosi nešto daleko suptilnije, ali moćnije. Njen rad ostaje duboko pod kožom.

 




Izložba In the Darkened Rooms, koja je otvorena do 12. jula u Galerie Tanja Wagner prostoru, donosi niz analognih instant fotografija i skulptura u bronzi koje mapiraju napetost između nježnosti i ogoljenosti. 

Tjelesnost i ranjivost prožimaju svaki kadar, dok motiv trnovitih grana na koži otvara prostor za razmišljanje o seksualnosti, stidu, moći i pravu na vlastitu percepciju tijela.


 

  

Paralelno, u Fotografiska Berlin do 17. augusta, Kamerić predstavlja novu seriju EX YOU BODY, nastalu u saradnji s njenom devetogodišnjom kćerkom. U ovom neobičnom dijalogu majke i kćerke, granice autorstva se brišu: kćerka fotografira, intervenira crtežima, dodaje i oduzima stvarajući hibridno tijelo koje je istovremeno nježno i buntovno. 

Uključivanjem djeteta u proces, Kamerić otvara vrata jednoj novoj, nefiltriranoj perspektivi ženstvenosti, onoj neopterećenoj kulturnim naslagama.

 

 

Obje postavke se dotiču generacijskog nasljeđa, fizičkog pamćenja i načina na koje žene, od majki do kćerki, uče gledati sebe i druge. Umjesto nostalgije, ove izložbe nude ogoljenu iskrenost. A možda i prostor za iscjeljenje.

 

Foto: @galerietanjawagner


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!