TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 29.7.2024.
Modne dizajnerice i sestre Nermina Hodžić i Emina Hodžić Adilović koje djeluju pod brendom Kaftan studio su za sve ljubitelje/-ice njihovog rada priredile novi modni video kojim, kako one otkrivaju slave eleganciju, ljepotu, gracioznost i dostojanstvo svih žena u BiH.
Projekat je nastao kao znak zahvalnosti Kaftan studija prema svim damama koje su im kroz godine predanog rada bile inspiracija, sa kojima su zajedno sanjale i istinski uživale dizajnirajući svaki outfit, kao i za sve one sa kojima i dalje nastavljaju sanjati i graditi svoju uspješnu modnu priču.
Režiju videa potpisuje kreativna direktorica Kaftan studija Emina Hodžić Adilović:
“Od samog osnivanja Kaftan studija jedna od naših osnovnih ideja jeste da kroz rad, obrazovanje, profesionalni pristup pokažemo ali i dokažemo da je, uprkos kompletnoj BH problematici, ipak moguće praviti ozbiljne iskorake i ostvarivati vrhunske rezultate kako na domaćem tako i na internacionalnom nivou – drago mi je da u tome uspjevamo."
Možete li nam otkriti nešto više o samom snimanju?
Ovaj kompletan projekat je Made In BiH, željela sam snimati u prostoru koji će na svojevrstan način biti refleksija BiH i zato sam odlučila da realizacija projekta bude u rezidenciji Konak koja je naš prelijepi arhitektonski dragulj, ali koja se urušava i već godinama propada. Kao takva rezidencija Konak je na nekoj simboličkoj ravni i odraz same Bosne i Hercegovine danas.
Može zvučati kao isprana fraza, ali ja zaista volim svoju domovinu, gradove i ljude u BiH. Neumorno se nadam, možda idealistički naivno, da je radom, ljepotom, kulturom i kreativnošću moguće mijenjati stvari na bolje. Mi zajedno sa ostalim našim kolegama umjetnicima uporno radimo, postižemo internacionalne uspjehe i rezultate ali uvijek iznova sanjamo neku bolju BiH.“
https://www.youtube.com/watch?v=Wn8xUfsb4ZU
Ko je sve učestvovao u kreiranju i šta još možemo očekivati u nastavku?
U sklopu projekta uskoro će biti prezentiran i modni editorijal koji je nastao u saradnji sa fotografkinjom Aidom Redžepagić.
Za kreiranje ovog modnog videa Kaftan studio je angažovao neke od najboljih bh. profesionalaca koji su kroz umjetnost, dizajn, muziku, fotografiju, doprinijeli realizaciji ovog projekta.
Režija: Emina Hodžić Adilović
Dizajn: Kaftan studio
Direktor fotografije: Almir Đikoli
Muzika: Tihomir Radić Toshi
Saz: Mirza Redžepagić
Montaža: Muamer Adilović
Model: Amra Čerkezović
Majstori svjetla: Safet i Sejdalija Kutlovac / K-Light
Šminka: Maja Talović
Frizura: Ensar Dervišbegović
Fotografija: Aida Redžepagić
Nakit: Elird
Asistenti direktora fotografije: Hana Elezović, Enis Mulaosmanović, Emir Špago
Asistenti svjetla: Adnan Pertef, Armis Bećirović, Vedad Kutlovac
Asistentica fotografije: Monika Andrić
Volonteri: Elif Adilović, Muhamed Mehić, Sanita Kapetanović
Filmska i video oprema: Aldin Arnautović / Grip Team
Produkcija: © Kaftan studio 2024.
* * *
Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!