TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 26.11.2024.
Kaftan je bh. brend koji svakom svojom kreacijom, kroz dodir vrhunskog materijala, besprijekornog kroja i savršene izrade, kreira modnu priču za pamćenje.
Tako je i ovog puta Kaftan Studio postavio nove standarde s luksuznim, ali praktičnim komadima koji ne pripadaju samo svečanim prigodama.


Bh. dizajnerski duo - sestre Nermina Hodžić i Emina Hodžić - Adilović, poznate po raskošnim kreacijama, odlučile su napraviti iskorak u nešto drugačiji modni izričaj i na našu scenu donijeti osvježenje nazvano "KAFTANKA" - linija koja je savršen spoj svakodnevnog luksuza i minimalističkog dizajna.
Inspirirana suprematizmom, "KAFTANKA" linija, koju smo već predstavili na Bonjour.ba, kroz svaki komad donosi igru geometrijske forme, čistih linija i sofisticirane, končane materijale koji su pažljivo birani kako bi stavili fokus na udobnost i eleganciju. Kreacije su definirane modernim, fluidnim siluetama s Kaftan potpisom koji nije više rezerviran samo za posebne prilike – njihovi komadi sada donose dašak glamura i u svakodnevicu.

Mi smo dobili ekskluzivni uvid u snimanje ovog editorijala koji smo poželjeli podijeliti i s vama. Zavirili smo iza kulisa kako bi otkrili više o posebnoj atmosferi koja nastaje kada se isprepletu ideje nekoliko kreativki. Uz posebnu priču koju donose kreacije, ženska snaga se očituje i u isključivo ženskom timu koji se krije iza ovog snimanja.
Aida Redžepagić, talentirana fotografkinja, zadužena je za stvaranje magičnog editorijala, dok je Monika Andrić kroz svoj objektiv kreirala savršenu BTS priču o nastanku editorijala za prvu pret - a porter liniju domaćeg brenda Kaftan. Za styling, šminku i frizuru zaslužne su stručnjakinje Lejla Graho, Maja Talović i Meliha Višća, a uz pomoć asistentice Zejneb Musić, koja je posebnom pažnjom na detalje stavila fokus na organizaciju, snimanje je prošlo u savršenom ritmu. Svaki komad savršeno je nosila Aida Minibaeva koja je oličenje elegancije koju predstavlja i linija KAFTANKA.






Posebnu zahvalnost dizajnerice brenda iskazale su i salonu namještaja Gazzda i Nini Tanović, koji su svojim profesionalizmom i susretljivošću omogućili da snimanje prođe u idiličnom ambijentu koji kreira domaći dizajn, stvarajući tako harmoničnu poveznicu između mode i interijera.

Ova linija označava novi smjer za Kaftan Studio, s pristupom koji nije samo ekskluzivan, već i prilagodljiv svakodnevnim modnim kombinacijama. Odabir končanih materijala bio je ključan za postizanje udobnosti i sofisticiranosti, s naglaskom na detalje i visokokvalitetnu izradu koji su postali zaštitni znak brenda. Iako je Kaftan Studio poznat po svečanim komadima i odjeći po mjeri, "KAFTANKA" donosi pomak, nudeći ženama mogućnost da svaki dan unesu dašak luksuza u svoje živote.
Linija KAFTANKA sastoji se od komada u neutralnim nude tonovima, akromatskoj crnoj, ali i upečatljivim bojama poput pink i crvene, stvarajući tako balans između elegancije i odvažnosti u izboru boja. Svaki komad nosi potpis Kaftan elegancije, spajajući jednostavnost s intrigantnim detaljima u kroju. Bezvremenske haljine i setovi osmišljeni su za svakodnevne prilike, no svaki od njih nosi svoju jedinstvenu priču i prepoznatljivost.



KAFTANKA linija osigurava ženama mogućnost da unesu luksuz u svakodnevni život, kroz komade koji nisu samo odraz stila, već i osobnosti te smo sigurni da će ovo biti linija koja će ostaviti snažan trag na modnoj sceni.
Zaronite i sami u svijet Kaftan studija kroz još BTS fotografija koje dočaravaju magiju nastanka editorijala za novu, unikatnu liniju.



















* * *
Foto: Monika Andrić
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!