TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 25.11.2024.
Kaftan Studio, prepoznatljiv po luksuznim kreacijama za svečane prilike, otkriva novu dimenziju svoje modne priče – pret-a-porter liniju pod nazivom "KAFTANKA."
Kažemo konačno, jer su ljubiteljice Kaftan Studija godinama priželjkivale mogućnost da njihove prepoznatljive, kvalitetne i profinjene komade integrišu u svakodnevni stil života – da uživaju u luksuzu koji nije rezervisan samo za posebne prilike, već postaje dio njihove svakodnevice.
"KAFTANKA" donosi liniju minimalističkih komada, izrađenih od pažljivo odabranih končanih materijala, koji kroz geometrijske forme i promišljen dizajn nude suptilni luksuz. Inspiracija za ovu liniju dolazi iz suprematizma, umjetničkog pravca koji stavlja akcenat na osnovne geometrijske forme i čistu kreativnu emociju.


Dizajnerice studija, Emina i Nermina, ističu da je proces stvaranja ove linije bio drugačiji i izazovan. "Naš studio je poznat po izradi svečanih odjevnih predmeta i odjeći po mjeri ali ovoga puta smo poslušale želje naših klijentica i upustile se u novu avanturu sa "KAFTANKA" linijom koju planiramo i dalje razvijati. Izrada ove kolekcije je bila drugačija jer do sada smo u procesu dizajna materijale prilagođavale skicama a ovoga puta smo skice prilagođavale odabiru konca i nestrpljivo čekale svaki uzorak."

Svaki komad u liniji izrađen je od pažljivo biranih materijala, koji pružaju udobnost, dok se detalji i krojevi brinu za profinjeni izgled. Fluidne siluete, bogati detalji i prepoznatljiv ručni rad čine ove kreacije pravim umjetničkim djelima. Odvažna, a istovremeno klasična, KAFTANKA linija osmišljena je za žene koje žele biti primijećene, ali ostati dosljedne svom stilu.


Fotografije linije, koje potpisuje Aida Redžepagić, snimljene su u showroomu salona namještaja Gazzda, čime je stvorena harmonična poveznica između savremenog dizajna interijera i mode. Ipak, ono što "KAFTANKU" čini posebnom jeste to što su dugogodišnje klijentice Kaftan studija bile među prvima koje su imale priliku isprobati komade iz linije. Njihove reakcije potvrdile su da je Kaftan studio uspio prenijeti svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis u svakodnevnu garderobu.




Ova linija označava važan iskorak za brend, dokazujući da sofisticiranost ne mora biti rezervisana samo za posebne prilike. Sada, uz "KAFTANKU," žene mogu nositi duh Kaftan Studija i u svojim svakodnevnim modnim kombinacijama.





Kaftan Studio ovim projektom potvrđuje da ostaje na vrhu domaće modne scene, a mi s nestrpljenjem očekujemo zaviriti u njihov showroom i uživati u ovoj modnoj, dugo iščekivanoj poslastici.
* * *
Fotografija: Aida Redžepagić
Model: Aida Minibaeva
Styling: Lejla Graho
Šminka: Maja Talović
Frizura: Meliha Višća
Svjetlo: K light
Asistentica: Zejneb Musić
BTS: Monika Andrić
Posebno hvala salonu namještaja Gazzda i Nini Tanović.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!