TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 11.12.2024.
Janet Yang, predsjednica Američke filmske akademije, ponovo je pokazala svoju sklonost ka umjetnosti i izuzetnoj modi na Međunarodnom filmskom festivalu u Marrakechu.
Ovog puta, za crveni tepih odabrala je delikatnu kreaciju bh. brenda Kaftan Studio, koji već godinama redefiniše luksuznu modu sa snažnim identitetom. Prisjećamo vas da ovo nije prvi put da Janet bira Kaftan dizajn.
Svjetlucava haljina nježne plave boje, ukrašena suptilnim ručnim detaljima i prozračnim slojevima tkanine, isticala se na glamuroznom crvenom tepihu Festivala. Haljina ne samo da reflektuje estetiku sofisticiranog dizajna, već i priču o posvećenosti detaljima i autentičnosti, što je srž filozofije Kaftan Studija.
Yang, poznata po tome što podržava kreativnost i kulturnu raznolikost, ovim je izborom poslala snažnu poruku o prepoznavanju dizajnerskog rada izvan svjetskih modnih metropola. Ova saradnja istovremeno naglašava univerzalnu privlačnost koju ručni rad i unikatni dizajn imaju u svijetu visoke mode.

Foto: @janetyangofficial
Kaftan Studio, pod vodstvom kreatorskog tima koji spaja tradicionalnu tehniku s inovativnim pristupom, sve više postaje nezaobilazno ime na međunarodnoj modnoj sceni. Njihov rad prepoznat je po tome što često koristi delikatne tkanine, kompleksne vezove i besprijekorno krojenje kako bi stvorili kreacije koje nisu samo lijepe, već i simbol priča koje povezuju kulturu i modu.

Foto: @janetyangofficial
Janet Yang ovako potvrđuje svoju ulogu ambasadorice kako filmske, tako i modne umjetnosti, dok Kaftan Studio nastavlja pisati priču o uspjehu bh. dizajna na globalnoj sceni.
Ovaj momenat je samo još jedan podsjetnik da talenat i kvalitet uvijek pronalaze svoj put do centra pažnje, bez obzira na geografske granice.
* * *
Naslovna fotografija: @janetyangofficial
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!