TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 11.12.2024.
Janet Yang, predsjednica Američke filmske akademije, ponovo je pokazala svoju sklonost ka umjetnosti i izuzetnoj modi na Međunarodnom filmskom festivalu u Marrakechu.
Ovog puta, za crveni tepih odabrala je delikatnu kreaciju bh. brenda Kaftan Studio, koji već godinama redefiniše luksuznu modu sa snažnim identitetom. Prisjećamo vas da ovo nije prvi put da Janet bira Kaftan dizajn.
Svjetlucava haljina nježne plave boje, ukrašena suptilnim ručnim detaljima i prozračnim slojevima tkanine, isticala se na glamuroznom crvenom tepihu Festivala. Haljina ne samo da reflektuje estetiku sofisticiranog dizajna, već i priču o posvećenosti detaljima i autentičnosti, što je srž filozofije Kaftan Studija.
Yang, poznata po tome što podržava kreativnost i kulturnu raznolikost, ovim je izborom poslala snažnu poruku o prepoznavanju dizajnerskog rada izvan svjetskih modnih metropola. Ova saradnja istovremeno naglašava univerzalnu privlačnost koju ručni rad i unikatni dizajn imaju u svijetu visoke mode.

Foto: @janetyangofficial
Kaftan Studio, pod vodstvom kreatorskog tima koji spaja tradicionalnu tehniku s inovativnim pristupom, sve više postaje nezaobilazno ime na međunarodnoj modnoj sceni. Njihov rad prepoznat je po tome što često koristi delikatne tkanine, kompleksne vezove i besprijekorno krojenje kako bi stvorili kreacije koje nisu samo lijepe, već i simbol priča koje povezuju kulturu i modu.

Foto: @janetyangofficial
Janet Yang ovako potvrđuje svoju ulogu ambasadorice kako filmske, tako i modne umjetnosti, dok Kaftan Studio nastavlja pisati priču o uspjehu bh. dizajna na globalnoj sceni.
Ovaj momenat je samo još jedan podsjetnik da talenat i kvalitet uvijek pronalaze svoj put do centra pažnje, bez obzira na geografske granice.
* * *
Naslovna fotografija: @janetyangofficial
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!