TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 15.2.2024.
Kaftan Studio je bh. dizajnerski dvojac koji sve više osvaja i svjetsku publiku.
Na jučerašnjem održavanju Oscar Luncheon druženja, a potom i na Directors Guild Awards 2024, na crvenom tepihu ponovno su se našle njihove kreacije.
Janet Yang, predsjednica Akademije filmskih umjetnosti i nauka, za oba događaja birala je Kaftan Studio. Na Oscar Luncheonu pojavila se u vibrantnoj royal plavoj kreaciji – haljina/ogrtač sa širokim ovratnikom i pojasom u struku. Fokus je na donjem dijelu kreacije, koja svojim oblikom, teksturom i šarenim tonovima daje poseban pečat unikatnosti.
Na dodjeli Directors Guild Awards, Janet je jednako zasjala u haljini profinjene, klasične siluete, izrađenoj od materijala s upečatljivim metalik sjajnim efektom. Haljina je popraćena decentnim detaljima koji zadržavaju fokus na kreaciji. Široki rukavi, uz materijal, daju posebnu dozu sofisticiranosti.
Foto: @kaftanstudio
Radujemo se vidjeti što će se sljedeće iz ateljea našeg modnog dvojca naći na crvenom tepihu ovakvih kultnih svjetskih evenata.
* * *
Naslovna fotografija: @kaftanstudio
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!