1 na 1 sa Aidom Rebac: Sve o luksuznoj njezi za lice i tijelo
Tekst:Bonjour.ba, Promotivni članak
INTERVJUU srcu beauty scene regije smjestio se Krema concept store, jedinstveni prostor koji redefiniše standarde njege kože i ljepote.
S fokusom na clean beauty filozofiju, luksuzne tretmane i svjetski poznate brendove poput Augustinus Badera i 111SKIN, Krema concept store nudi više od običnih proizvoda i tretmana, pruža i potpuno novo iskustvo. Iza ove beauty priče stoji Aida Rebac, stručnjakinja s preko 20 godina iskustva, čija strast prema ljepoti i obrazovanju čini svaki posjet Krema concept store - u nezaboravnim.
Krema concept store nedavno je otvorio svoja vrata ljubiteljima ljepote u srcu Mostara. S Aidom smo razgovarali o ljepoti, otvorenju store - a i beauty navikama i preferencijama dama iz regiona.
Kako je nastala ideja za otvaranje Krema concept storea i šta vas je inspirisalo da se odlučite za ovaj beauty koncept?
Ideja za Krema concept store rodila se iz želje da našoj klijenteli s ovog područja pružimo nešto što do tada nije bilo dostupno – spoj vrhunskih tretmana i ekskluzivnih kozmetičkih brendova, sve na jednom mjestu. Inspiraciju sam pronašla na svjetskim beauty destinacijama, gdje su luksuz, inovacija i personalizirana njega spojeni u jedinstveno iskustvo.
Shvatila sam da postoji potreba za prostorom koji će ponuditi više od klasičnog pristupa ljepoti – mjesto gdje klijenti ne dolaze samo po proizvode ili tretmane, već po cjelokupan koncept posvećen njihovoj koži i samopouzdanju. Krema concept store je nastao kao rezultat strasti prema estetici, pažnje prema detaljima, i težnje da donesem najbolje iz beauty industrije u Bosnu i Hercegovinu, podižući standarde njege na najviši nivo.
Možemo reći da je Krema concept store oaza za ljubitelje njege i clean beauty - a. U čemu posjetitelji najviše uživaju? Koji proizvodi i tretmani su najpopularniji?
Krema concept store zaista jeste oaza za ljubitelje luksuzne njege i clean beauty filozofije. Posjetitelji uživaju u cjelokupnom iskustvu koje kombinuje personalizirani pristup, opuštajuću atmosferu i vrhunske tretmane s pažljivo biranim brendovima. Svaki dolazak kod nas je prilika za opuštanje, revitalizaciju i brigu o koži uz pomoć proizvoda i tretmana koji daju vidljive i dugoročne rezultate.
Najpopularniji tretmani su oni koji objedinjuju naučna dostignuća i luksuz – poput Augustinus Bader tretmana koji dubinski regenerišu kožu i rituala s 111SKIN proizvodima, poznatim po izuzetnim anti-age efektima. Klijenti posebno vole personalizirane protokole koji su prilagođeni njihovim potrebama, bilo da se radi o hidrataciji, blistavom tenu, ili tretiranju specifičnih problema.
Kad je riječ o proizvodima, favoriti su serumi i maske za lice, poput MZ Skin hijaluronskog seruma i 111SKIN sheet maski, jer su bogati aktivnim sastojcima i donose brzo uočljive rezultate. Naši posjetitelji cijene stručan i iskren pristup o individualnim potrebama njihove kože, te kupuju proizvode koji čuvaju zdravlje kože te istovremeno pružaju zadovoljstvo pri korištenju. Upravo ta kombinacija stručnosti, inovacije i pažnje prema detaljima čini naš koncept posebnim.
Koliko je bilo izazovno donijeti svjetski poznate brendove poput Augustinus Bader na naše tržište?
Dovođenje svjetski poznatih brendova, poput, između ostalog, Augustinus Badera, u našu ponudu bio je složen i inspirativan proces. Kao uvoznicima ovih brendova, naš zadatak je bio da ostvarimo saradnju s renomiranim distributerima i predstavimo im potencijal bosanskohercegovačkog tržišta.
Naročit izazov je bio pokazati da u našoj zemlji postoji publika koja prepoznaje luksuz i kvalitet, kao i da imamo kapacitete da ovakve brendove predstavimo na način koji odgovara njihovoj globalnoj reputaciji. To je uključivalo detaljno istraživanje, strateško planiranje i ulaganje u edukaciju klijenata o značaju ovih proizvoda. Ponosni smo što smo dio lanca koji omogućava da prestižni brendovi budu dostupni i našim klijentima, jer smatramo da i naš region zaslužuje pristup najboljoj svjetskoj njezi kože. Naša uloga nije samo uvođenje brenda, već i stvaranje iskustva koje prati njegovu filozofiju i kvalitet.
Zašto ste odlučili fokusirati se upravo na clean beauty proizvode? Koje to ključne prednosti ovih proizvoda ne smijemo zanemariti?
Naš fokus na clean beauty proizvode dolazi iz dubokog uvjerenja da ovi proizvodi nude spoj vrhunske efikasnosti i bezbjednosti. Ključne prednosti clean proizvoda su njihova nježnost prema koži, posebno kod onih s osjetljivom kožom ili specifičnim potrebama, kao i dugoročni efekti koji ne narušavaju prirodnu ravnotežu kože. Osim toga, ovi proizvodi često dolaze od brendova koji poštuju etičke standarde (vegan i cruelty-free).
Odlučili smo se za ovu filozofiju jer smatramo da naši klijenti zaslužuju najbolje – njegu koja je sigurna, luksuzna i prilagođena savremenim vrijednostima. Clean beauty je više od trenda; to je način razmišljanja o ljepoti koji stavlja akcenat na dugoročno zdravlje i očuvanje prirode. Upravo zbog toga naši klijenti znaju da kod nas ne samo da dobiju vrhunske rezultate, već i prate filozofiju svjesnog i odgovornog izbora.
Aida, sa više od 20 godina iskustva kroz edukacije u svijetu ljepote - kako vaše dugogodišnje iskustvo edukatora doprinosi razvoju ovog koncepta?
Mojih više od 20 godina iskustva u edukaciji i svijetu ljepote igra ključnu ulogu u razvoju Krema concept store - a. Kroz godine rada stekla sam duboko razumijevanje ne samo tehnika u tretmanima, već i važnosti obrazovanja kako kao profesor u srednjoj kozmetičkoj školi u Mostaru, tako i kao mentor svog tima. Iskustvo koje imam u edukaciji omogućilo mi je da razvijem prilagođeni pristup svakom klijentu, jer znam da je svaki tip kože jedinstven.
Pored toga, ovo iskustvo mi je pomoglo da izgradim i tim koji je stručan, educiran i strastven u onome što radi, jer vjerujem da je znanje temelj svega. Kroz Krema concept store želim da klijentima pružimo ne samo luksuznu njegu i vrhunske proizvode, već i edukativno iskustvo i razumijevanje koje im pomaže da se povežu sa svojim tijelom i kožom na dubljem nivou.
Na koji način birate brendove koje uvodite u svoj asortiman?
Izbor brendova koje uvodimo u naš asortiman temelji se na vrlo pažljivom procesu koji uključuje nekoliko ključnih faktora. Prvo i najvažnije, fokusiramo se na kvalitet proizvoda. Biramo brendove koji koriste najnovija istraživanja u oblasti i njege kože i koriste samo najefikasnije, sigurne i visokokvalitetne sastojke i koji su prepoznati kao lideri u svojoj industriji. Proizvodi moraju biti u skladu s našom clean filozofijom, što znači da su formulirani bez štetnih sastojaka poput parabena, sulfata, silikona, glutena i sintetičkih mirisa i drugih aditiva koji mogu negativno uticati na kožu, ali koriste moćne molekule i naučno dokazano efikasne aktivne komponente. Na kraju, svaki brend koji uvedemo mora biti u skladu s potrebama i željama naših klijenata, čineći Krema concept store mjestom koje pruža luksuz, efikasnost i širenje znanja kroz svaki proizvod koji predstavljamo.
U asortimanu Krema concept store - a nalazi se i dekorativna kozmetika. Recite nam na koji proizvod moramo obratiti pažnju i šta je uvijek u vašoj torbici?
U asortimanu Krema concept store-a, dekorativna kozmetika je pažljivo odabrana kako bi upotpunila našu ponudu i pružila klijentima sveobuhvatan pristup ljepoti. Proizvodi koje biramo za dekorativnu kozmetiku ne zadovoljavaju samo estetski momenat, već su osmišljeni da u isto vrijeme njeguju i štite kožu, te je ne opterećuju i ne ugrožavaju njenu prirodnu funkciju, što u konačnici znači da ti proizvodi ne samo da nisu štetni, već su, naprotiv, čak preporučljivi za svakodnevno korištenje kako bi kožu zaštitili od štetnih vanjskih faktora.
Neki od proizvoda na koje definitivno treba obratiti pažnju su naši tečni puderi, koji su idealni za osobe sa celijakijom, jer ne sadrže čak ni gluten. Također, ovi su puderi idealni za osobe koje imaju akne jer je njihov sastav oslobođen teških metala kao što je nikl, te silikona, parabena i ostalih sastojaka koji onemogućuju koži da diše. Osim toga, maskara koju imamo u ponudi posebno je formulirana za osobe s osjetljivim očima, kao i za one koji pate od oftalmoloških problema.
Što se tiče onoga što najčešće nosim u svojoj torbici, uvijek je to par proizvoda koji mi omogućavaju da izgledam svježe i sigurno u toku dana. Moji favoriti su MZ Skin Tint&Protect tonirani SPF koji me ujedno štiti i njeguje, tinted balm za usne od Augustinus Badera u mojoj omiljenoj nijansi 03, a u svom užurbanom danu također volim osvježiti boju obraza BioNike bronzerom.
Šta je cilj i najveći fokus Krema priče za narednu godinu?
Jedan od naših glavnih ciljeva u narednoj godini je da započnemo seriju edukacija koje ću ja lično voditi, i to ne samo u Bosni i Hercegovini, već i okolnim zemljama. Kroz ove edukacije želim da prenesem svoje iskustvo kako bih pomogla kako klijentima, tako i profesionalcima da bolje razumiju važnost pravilne njege koristeći vrhunske, sigurne i efikasne proizvode. Planiramo organiziranje radionica, seminara i individualnih obuka s ciljem stvaranja zajednice educiranih i osnaženih stručnjaka koji će moći primijeniti najnovija saznanja u svom radu. Također, pozivam sve koji žele da unaprijede svoje vještine i znanje da se jave i postanu dio naših edukacija, jer je moj fokus na tome da budem mentor i edukator onima koji žele da se razviju u industriji ljepote.
Pored edukacija planiramo i proširenje naše ponude i saradnje s brendovima koji djeluju u skladu s našim clean beauty vrijednostima, kako bismo našim klijentima nastavili pružati samo najkvalitetnije proizvode i tretmane. Kroz ovaj pristup želimo da postavimo nove standarde u industriji i budemo prepoznati kao lideri u oblasti edukacije i inovacije u njezi kože.
* * *
Foto: Promo Krema