TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 3.7.2023.
U ulici Mostarskog bataljona bb, otvoren je prvi beauty koncept store u Mostaru, Krema, koji donosi neke od najpopularnijih beauty brendova na svijetu.
Riječ je o dućanu koji se oslanja na clean beauty koncept koji se oslikava i u samom interijeru prostora.
Već pri dolasku, simpatije krade zahvaljujući svojoj profinjenosti, jednostavnim linijama i pomno biranim materijalima.
Pokrenula ga je Aida Rebac, profesorica u JU Srednjoj politehničkoj školi Mostar koja ima više od 20 godina iskustva.
Tatjana Dragović, ekskluzivna distributerka Augustinus Bader brenda za cijelu regiju i Aida Rebac, osnivačica Krema concept store
„Ideja o proširenju mog beauty concept storea, rodila se iz ljubavi prema kozmetici. Smatram da Mostar zaslužuje imati mjesto gdje se žene i muškarci mogu njegovati visoko luksuznom kozmetikom koja je prvenstveno CLEAN. Takva vrsta kozmetike je na našem tržištu tražena ali ljudi nisu dovoljno informisani pa često kao dobrim proizvodima smatraju brendove koji su skupi, ne razmišljajući o štetnom djelovanju sastojaka. Augustinus Bader je proizvod s najmoćnijom molekulom TFC8 trenutno u svijetu kozmetike. Svi brendovi koji imamo u dućanu su pomno odabrani bez štetnih sastojaka. Trenutno u dućanu imamo tri brenda (Augustinus Bader, Mesoestetic, BioNike). Na ovome ne mislimo stati te nam je u planu dovesti još neke visoko brendirane CLEAN proizvode, poput šminke, parfema i za njegu kose itd." - otkrila nam je Aida.
Krema concept store klijentima nudi dva aspekta usluga - kao salon koji se bavi njegom lica kroz kozmetičke tretmane, kao i beauty store u kojem kupci mogu isprobati i kupiti Augustinus Bader liniju proizvoda za njegu kože lica i tijela.
Nismo mogli odoljeti da Aidu ne pitamo koji je proizvod njen favorit.
„Moj favorit je Augustinus Bader retinol serum, te njihove kreme bez kojih ne mogu zadnjih par godina.“
Iz Krema tima su najavili i skoro pokretanje web shopa, a vjerujemo da će beauty insideri u Krema concept store uživati svim osjetilima.
***
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Sinoć su golf tereni u Sarajevu postali pozornica elegancije i sofisticiranosti, zahvaljujući španskom dermokozmetičkom brendu Laboratorios BABÉ iz Valencije, koji je predstavio jedinstveni event pod nazivom Glow Season.
Ovaj nezaboravni susret bio je osmišljen kao povratak u grad nakon ljetnih odmora, trenutak da se, uz čarobne zalaske sunca, note saksofona i spoj španske i domaće muzike, zajednički isprati ljeto i zakorači u novu sezonu uspjeha.
U intimnoj i luksuznoj atmosferi okupili su se vodeći dermatolozi i magistri farmacije iz Sarajeva i Hercegovine, stvarajući krug stručnjaka posvećenih ljepoti i zdravlju kože.
Posebno mjesto večeri zauzeo je BABÉ kutak inovacija, gdje su gosti pokazali veliki interes dok su imali priliku detaljnije upoznati i isprobati ključne linije brenda: Depigment+, Stop AKN i SuperSerums.
Program je bio osmišljen s posebnom pažnjom na detalje: interaktivna igra Blind Touch Test pozvala je prisutne da se oslone na svoja osjetila, dok je ekskluzivni “Hit the Glow” Golf Challenge donio dozu glamura i zabave.
Za trenutke za pamćenje bio je zadužen elegantno uređen photo booth, a raskošno izloženi BABÉ proizvodi dodatno su obogatili doživljaj večeri.
Zvanični dio programa uključivao je inspirativne govore predstavnika BABÉ brenda, koji su podijelili viziju i pravac razvoja kompanije, dok je domaćin događaja istaknuo značaj ovakvih susreta u jačanju povezanosti struke i brenda.
Večer je završila u duhu elegancije i zajedništva uz nova saznanja, dojmove i osjećaj pripadnosti inovativnoj dermokozmetičkoj zajednici.
Glow Season još jednom je potvrdio status Laboratorios BABÉ kao brenda koji luksuz ne gradi samo kroz vrhunske formulacije i dermokozmetičke inovacije, već i kroz stvaranje nezaboravnih trenutaka u kojima stručnost, ljepota i emocija idu ruku pod ruku.
Foto: Laboratorios BABÉ/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!