TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2017.
Martina Saira, osnivačica i generalna direktorica kompanije SEE.Contact, vješto u svoje stilske odabire unosi odvažne zaokrete, što ju je učinilo nositeljicom titule jedne od najbolje odjevenih dama BiH.
S Martinom smo već surađivali na brojnim projektima – zavirili smo u njenu poslovnu garderobu, zajedno smo se družili na modnim snimanjima, pratili je kroz njene avanture na crvenom tepihu SFF-a, zajedno smo pokrenuli fondaciju FORMA, a u ponedjeljak na MODAMO.Instagram profilu zajedno pišemo još jednu uzbudljivu priču u kojoj nas kroz fotografije Martina ekskluzivno vodi kroz pripreme za event i crveni tepih ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala.
Naime, kompanija SEE.Contact za jednog od svojih klijenata radi i mali event u sklopu SFF-a, što se pokazalo kao sjajna prilika da Martini prepustimo tipkovnicu i login na već poznatoj Instagram adresi - https://www.instagram.com/modamo.info.
Martina se možda odluči i s našim Instagram followerima podjeliti neke od kreativnih detalja i uređenja sa eventa, stoga nas svakako pratite sutra tijekom dana na Instagram profilu i kroz Instagram stories.
Jesmo li spomenuli da vas Martina vodi i kroz svoje beauty pripreme te da će na event nositi unikatnu, ručno izrađenu kreaciju u potpisu bh.dizajnera?
Pitate se kreaciju kojeg dizajnera je odabrala? Saznajte sutra na @modamo.info!
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!