TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 6.10.2023.
Kada misija jednog brenda glasi: ,,Naša misija je inspirisana našim korisnicima za koje stvaramo visokokvalitetne proizvode i usluge, čineći njihove svakodnevne živote boljim i lakšim,'' možete biti sigurni da na prvom mjestu uvijek imaju svog korisnika potrošača.
Kako bismo saznali više o priči ovog bh. brenda, njihovom nastajanju, razvoju, ali i zavirili u samu srž tvornice zaputili smo se na Violeta druženje u Makarsku i Grude.
Kroz nekoliko sati zanimljive vožnje, kroz kanjon Neretve i neke od najljepših pejzaža BiH stigli smo u Makarsku, tačnije hotel Mirjam. Samo 150 metara od plaže zavučen u hladovinu borove šume smjestio se hotel s 4 zvjezdice, jednim od najljepših rooftop bazena i pogleda na more.
Uz piće dobrodošlice, zaputili smo se u naše sobe, a tu nas je dočekao pogled na zalazak sunca u kojem smo željeli uživati satima.
No, bilo je vrijeme za zdravicu na terasi hotela te polazak ka Grudama i restoranu Bezdan 21.
Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba
U restoranu nam se pridružio Violeta tim, kojeg u ukupnom broju 60% čine žene, što nam je bilo posebno zadovoljstvo za čuti. Uz ukusna i neuobičajena jela harizmatičnog chefa Saše Stanivukovića uživali smo u raznim slanim, ali i slatkim okusima.
Slijedio je povratak u hotel, odmor i priprema za dan pun iznenađenja, lijepih trenutaka i mnoštvo inspiracije.
Naredni dan smo se zaputili ponovo u Grude i posjeti tvornice Violeta, u tipičnom hercegovačkom krajoliku. Na ulazu nas je čekao Violeta tim koji nije krio uzbuđenje, ponos i adrenalin u želji da nam u kratkom putovanju prikažu sve čari svog brenda.
Prošli smo kroz prostorije inženjeringa, zatim i laboratorije za isprobavanje proizvoda od kojih će neki tek naredne godine stići na police dućana. Ono što nam je Violeta tim naglasio jeste da za određeni proizvod provedu i dvije godine u istraživanju, no, ako proizvod ne zadovolji potrebe i kriterije kupaca, nastavljaju razradu proizvoda ili ga u potpunosti uklone iz proizvodnje.
No, prava avantura se zapravo krila u tvorničkom pogonu proizvoda, gdje smo mogli vidjeti nastajanje jednog preparata od početka do finalnog artikla. Osjećali smo se kao Alisa u zemlji čudesa.
Tim nam je pomno objašnjavao svaki od koraka proizvodnje, s posebnim naglaskom na očuvanje prirode i njenih resursa u svemu tome. Tako je Violeta tvornica natkrivena solarnim panelima koji proizvode energiju za cijeli pogon, a imaju i svoje filtere za pročišćavanje vode koja se iskoristi u potpunosti.
Zatim je došao trenutak za zvijezdu ovog putovanje – Lux i Gold omekšivači za rublje. Posebnost ovih proizvoda je jasna svima koji su ih imali priliku koristiti, no tajna mirisa ovih omekšivača krije se u profesionalnom pristupu njihovog kreiranja. Naime, za mirise Lux i Gold proizvoda je zaslužna kompanija Givaudan. Samo ćemo reći da su iz njihovih mirisnih laboratorija izašli neki od najpoznatijih parfema kao što je i J'adore Dior.
Druženje smo završili u sunčanoj hercegovačkoj Toscani koja je budila savršene emocije za kraj druženje, gdje smo uz tople sunčeve zrake 10. mjeseca i ukusne finger food delicije polako slagali dojmove ovog putovanja.
Veselimo se vidjeti šta nam to ovaj bh. brend donosi u narednoj godini, a sigurni smo da ćemo vas prve obavijestiti o tome.
Do narednog puta, au revoir Violeta!
* * *
Foto: Privatna arhiva
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!