TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 27.9.2021.

Dosadašnja istraživanja o tome tko najviše i istinski uživa u omiljenom napitku, kafi, su pokazala da se nalazimo visoko na svjetskoj ljestvici kafopija. Istina je da je pijenje kafe na našim prostorima dobilo formu rituala jer rijetko čiji dan započinje i završava bez prijatnog mirisa i bogate arome kafe.

Kažu da uživanje u ritualu ispijanja kafe smanjuje tjeskobu, druženje sa dragim i milim osobama nas uveseljava a pri tome ponekad uzimamo i predah od užurbanog načina života.

Takav način života, kada sve više vremena provodimo van kuće i kada se on-to-go životni stil pokazao sve praktičnijim, ritual ispijanja kafe dodatno upotpunjuje i opušta.

Većina nas dan započinje šoljicom crne kafe pripremljene u džezvi, na onaj pravi klasičan način, dok nemali broj voli brzu pripremu ali i bogat okus prave turske kafe koja se może pripremiti na brži i praktičan način jednostavnim prelijevanjem vrućom vodom.

Erna Šošević, osnivačica Bizbook, B2B mreže za napredno poslovanje kaže da je kafu počela piti kao student, ne da bi se probudila ili ostala budna, nego da "razbistri" misli i ostvari fokus potreban da obavi svoje zadatke.

„Kasnije je taj ritual pripreme i ispijanja kafe postao poveznica sa razmišljanjima i kreiranjima ideja zbog kojih sam ostvarila rezultate koje imam danas. Svaki brainstorming sa timom, pripremu novog projekta ili pisanja jedne od razvojnih strategija Bizbook-a započinjem sa šoljicom kafe na stolu. Kafa je važan dio moje svakodnevnice, ukus i miris koji mi pomažu da budem produktivnija u svojoj domeni djelovanja, privatno i poslovno”, zaključuje Erna.

Pijenje kafe ne poznaje generacijske granice i svjedoci smo da svaka generacija priprema kafu na način koji odgovara ritmu i dimanici njenog življenja.

Upravo je Franck prepoznao tu potrebu i razvio Franck Cremu koja nudi jednostavnost brze pripreme, i balansiran okus što su nam potvrdili i mladi poduzetnici i freelanceri tokom nedavnih druženja u Banja Luci, Sarajevu i Mostaru.

Većina njih je naglasila da šoljica ove fine kafe i njen bogat miris dobro dođu u toku predaha od svakodnevnog zahtjevnog rasporeda i da im je posebno drago kada se svi okupe na jednom mjestu i uživaju u kafi nježnog okusa i bogate arome u svom coworking prostoru.

Također su priznali da vrlo rado u jutarnjim satima sebi pripreme ovaj napitak u džezvi, ali i da zbog prirode posla, ponekad čak i noću, rješenje je šoljica brzo pripremljene turske kafe.

Uz dvostruki način pripreme – klasično u džezvi i praktično, preljevanjem vrućom vodom, Franck Crema je rješenje za sve kafoljupce, za svaku priliku i gdje god se nalazili.

Možete je naći u više različitih pakiranja – u vrećicama od 200, 500 grama kao i praktičnom pakiranju koje se može lako ponijeti bilo gdje – vrećici od 9 grama koje je dovoljno za jednu šoljicu kafe.

Njezine kremaste note čokolade i kakaovca, uz bogatu pjenu, bez dodatka instanta, pružaju jedinstven dugotrajni okus koji preferiraju istinski ljubitelji turske kafe.

* * * 

Fotografije: Promo
Tekst: Promo


Bonjour

Bh. umjetnica Hanna Dujmović osvaja Strasbourg izložbom u Palais de l’Europe

TEKST: Ada Ćeremida

Bh. umjetnica Hanna Dujmović osvaja Strasbourg izložbom u Palais de l’Europe Bh. umjetnica Hanna Dujmović osvaja Strasbourg izložbom u Palais de l’Europe

U zgradi Vijeća Evrope, u prestižnom Palais de l’Europe u Strasbourgu, 3. novembra otvorena je samostalna izložba bosanskohercegovačke umjetnice Hanne Dujmović.

Izložba pod nazivom Theatrum imaginativum” donosi ciklus radova koji istražuju prostor između sjećanja i imaginacije, stvarnog i simboličnog, te uvode posmatrača u vizuelni svijet u kojem su granice između sna i jave gotovo neprimjetne.

 

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!



Kroz niz slojevitih kompozicija, Hanna Dujmović stvara teatar emocija, gdje se svakodnevni motivi stapaju s elementima mitologije, djetinjstva i kolektivnog pamćenja. Njene slike, intenzivne u boji, teksturi i simbolima, djeluju poput pozornica na kojima svaka figura, predmet ili uzorak ima svoju ulogu. 

Umjetnica uspijeva istovremeno biti intimna i univerzalna, stvarajući vizuelni jezik koji govori o ženstvenosti, snovima i nostalgiji kroz savremeni izraz.

hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_5
hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_1

Dujmović je ovom postavkom, koja će biti otvorena do 12. decembra 2025. godine, predstavila savremenu bosanskohercegovačku umjetnost na međunarodnoj sceni, djelujući simbolično kao ambasadorica kulture svoje zemlje

Izložba je postavljena u sklopu programa koji promoviše kulturnu raznolikost država članica Vijeća Evrope, čime je umjetnica postala dio važnog dijaloga između umjetnosti i evropskog identiteta.

Na društvenim mrežama, Hanna je istakla: “Radujem se prilici da moje umjetničko putovanje bude bogatije za još jedno iskustvo, te da slike budu napunjene novom energijom, nekih novih ljudi.”

hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_9
hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_6

Naziv izložbe referira na zamišljeni prostor u kojem se unutrašnji svjetovi pretvaraju u scenske slike. U tom “pozorištu imaginacije”, likovi i životinje, predmeti i simboli, koegzistiraju u gustim, kolorističkim prizorima koji podsjećaju na moderne tapiserije slojevite, narativne i pune skrivenih značenja. 

Hanna nastavlja svoj prepoznatljivi autorski rukopis u kojem kombinira nadrealizam, folklorne motive i pop estetiku, stvarajući vizualni jezik koji je jednako pristupačan koliko i misaono izazovan.

hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_2
hanna_dujmovic_izlozba_bonjour_ba_7

Nakon uspjeha u Strasbourgu, umjetnica već priprema veliku samostalnu izložbu u Historijskom muzeju Bosne i Hercegovine.

Za one koji njene radove prate godinama, Theatrum imaginativum je poziv na introspekciju, na povratak u svijet gdje se mašta uzima ozbiljno i gdje umjetnost postaje način da razumijemo sebe.

 

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @hannadujmovic


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!