TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.4.2021.

Prije nešto više od pola godine, cijela BiH pričala je o projektu #FEELGOODmajica koji je za cilj imao pokazati da žene mogu sve!

Podsjećamo, Bonjour.ba tim je u suradnji s dm drogerie markt kreirao i na tržištu predstavio Made in BIH majicu sa inspirativnom porukom, a njenom kupovinom u dm prodavnicama, donirali ste 2 KM za projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787.

https://www.youtube.com/watch?v=StqqKlI02Gg

Majica je osvojila simpatije brojnih dama koje su svoju majicu nosile s velikim osmijehom, ali i rado poklanjale drugima.
U sklopu projekta, za edukaciju i promociju više od 50 poduzetnica prikupili smo čak 10 000KM, a svi oni koji kliknu na #poduzetneZAJEDNO na Bonjour.ba, pronaći će i inspirativne intervjue s čak 25 poduzetnica i upoznati njihove poslovne avanture koje će vas motivirati na promjene, ali i potaknuti da upravo njihove artikle i usluge birate u kreiranju inspirativne svakodnevnice.

Koliko je važno redovno osluškivati i prepoznavati potrebe poduzetnica još jednom se pokazalo kroz niz online aktivnosti u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO Fondacije 787.
Obzirom da je većina prodaje u ovom periodu usmjerena na online kupovinu, upravo je razgovor o digital marketingu bio itekako koristan za sve poduzetnice koje žele predstaviti, promovirati i prodavati svoje proizvode.
Tako se ove lekcije savršeno nadopunjuju na webinar o fotografiji koji smo organizirali u suradnji s fotografkinjom Anom Lukenda, koja je poduzetnicama pokazala kako i same mogu kvalitetno napraviti fotografije s opremom koju imaju u svom domu i kreirati primamljive kadrove koji savršeno oslikavaju ljepotu njihovih artikala.
Naredni korak projekta #poduzetneZAJEDNO upravo je serija webinara koje smo organizirali s Ernom Saljević, komunikologinjom koju na Instagramu pratimo pod imenom @divaisback.
Erna je damama približila pravila digitalnog marketinga, ali i kako na najbolji način kupcima online pokazati emocije i trud koji se krije iza njihovih brendova.
Neizmjerno je zadovoljstvo biti dio ovakvih projekata koji za cilj imaju jačanje poduzetništva, posebno ženskog kojem treba mrvu više ohrabrenja u "muškom" poslovnom okruženju.
U ovakvim projektima nailazim na usmjerene poduzetnice, odlučne da uspiju u lansiranju svog brenda i obično im treba samo malo konkretnijeg iskustva struke da ojačaju svoje slabije strane i brzo dobiju pozitivne rezultate ulaganja u ovaj vid znanja.
To me uvijek veseli jer najprije mi daje priliku da nesebično podijelim svoje znanje, a znanje se množi dijeljenjem :) ali i iskustvo te da dobijem drugačiji uvid u njihova razmišljanja i steknem sliku trenutnog tržišta te gdje su njegove slabosti i jake strane.
U marketingu je sve oko emocije i ako ne osjetite najprije svoj brend i jasno ne znate njegovu priču i koju emociju želite gajiti kod drugih, nećete je znati ni prezentovati svojoj publici i krajnjem kupcu. Zadovoljstvo je drugome pružiti određeno znanje i onda skupa sa njima uživati u njihovom rastu i plodovima vrijednog rada.
Samo je kvalitet onaj koji opstaje, u bilo kojim i kakvim uslovima.“ – otkriva nam Erna Saljević kroz razgovor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @divaisback

Dame ni ovaj put nisu krile oduševljenje i hype koji se javlja u svima nama kada naučimo nešto novo i pronađemo riješenje za brojne nedoumice koje se tiču plasmana i prodaje proizvoda na tržištu.

„Bila nam je izuzetna čast što smo imale priliku slušati, učiti i razgovarati s Ernom o našoj poduzetničkoj ideji.
Naše oduševljenje prije svega Ernom kao osobom koja je spremna pomoći, ostat će u sjećanju, a o njenom stručnom znanju i sposobnostima još će se dugo pričati.
Ona je žena koja u malom prstu posjeduje sve marketinške trikove i koja je u bilo kojem trenutku naših webinara imala izvrsne ideje i prijedloge za sve naše poduzetničke priče.
Nije bilo pitanja koje smo Erni mogli postaviti, a da ona u svojoj glavi nije imala ne prosječne, nego sjajne odgovore.

Ono što ćemo izdvojiti iz webinara kao tri ključne stvari koje smo naučile:

1. Osobine našeg branda ključne su prilikom određivanja ciljne publike,
2. Kada imamo definiranu ciljnu publiku, poruku o svom brendu trebamo slati kroz priču (pojam poznatiji kao storytelling), tako da naša publika u njoj prepoznaje sebe i što je najvažnije vrijednosti branda,
3. Prilikom izbora marketing influencera paziti da njegujemo iste brand vrijednosti.

Sve savjete koje smo dobili, sada ovdje javno prisežemo da ćemo iste i primjenjivati, a ona će nadamo se jednog dana kada to i vidi, biti ponosna na sebe i na nas! :)
'Erna, hvala što si toliku energiju uložila da nam preneseš svoje znanje, a povrh svega hvala na ugodnom druženju i pozitivi koja je iz tebe sijala.
I da, svoj već dobro poznati hashtag (#ženaježenidrug) pošteno si opravdala. :)'”- nadodaju Daria Prskalo i Tea Brajković, osnivačice brenda „Love it. Wear it.“ iz Ljubuškog.

Daria Prskalo i Tea Brajković

"Nevjerovatno velika količina pozitivne energije drage Erne koja nas je kroz male prozorčiće naših laptopa teleportirala u kreativni, meni do tada nepoznati, svijet marketinga i brendiranja, a njeno bogato iskustvo i znanje ostavili su zaista snažan dojam, poput odlične knjige ili filma koji vam danima ne izlazi iz misli.
Po prvi put sam, kroz personifikaciju svog brenda, na jedan vrlo jednostavan način dobila odgovore na brojna pitanja.
Osim toga što sad imam jasniju viziju onoga što radim, puno lakše mi je odrediti publiku kojoj se obraćam, ciljano tržište i način na koji komuniciram s njima.
Zadovoljstvo je učiti od najboljih u ovom poslu, a Erna je neiscrpna inspiracija nama, mladim poduzetnicama.", komentirala je Amela Iskarić-Hadžić, osnivačica biznisa „Vista design“.

Do neke nove #FEELGOOD priče, ne zaboravite detaljno istražiti sve sjajne #MadeinBiH priče koje smo vam predstavili u sklopu ovog projekta i dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške ili kupovinom. Jer, usitinu se magične stvari događaju kada žene podržavaju jedna drugu. 


Bonjour

Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih Ako još niste pronašli 'onu' haljinu sa storyja - evo 6 novih još boljih

Postoji ta jedna haljina. Svake sezone druga boja, druga šara, ali osjećaj? Nepogrešivo isti jer je lepršava, ženstvena, kao da ste u romantičnom filmu snimljenom negdje između toskanskih brežuljaka i španske obale.

Ove sezone, to je žuta maxi haljina u cvjetnom printu, s neodoljivim "sunshine meets vintage" šarmom.

 

 

Tkanina koja pleše oko nogu, kroj koji grli siluetu taman koliko treba, i print koji podsjeća na analogne fotografije iz porodičnih albuma. Znate, one sa smijehom, lavandom i sladoledima u ruci.

Ovaj stil haljine već je godinama simbol ljetnog minimalizma s dozom grandioznosti. Stvar je u tom savršenom spoju: prozračnog šifona, A kroja s godetima i nježnih naramenica koje dozvoljavaju suncu da vas pomiluje po ramenima. Da, idealna je i za vjenčanja.

 

 

Zašto je baš ova silueta toliko popularna?

  • Prilagođava se svakoj figuri – zahvaljujući godetima i laganom padu, daje liniji tijela onu filmsku siluetu bez stezanja.

  • Idealna za sve prilike – od plaže do vjenčanja uz more. Uz ravne sandale ili zlatne platforme, jednako funkcioniše.

  • Fotografije u pokretu? Bez greške. Tkanina stvara efekat 'wow' čak i kada samo šetate po makadamu do plaže.

 

maxi_haljina_2_bonjour_ba
Foto: @samira.sfiii

 

Gdje pronaći slične haljine sada?

Iako je originalni viralni model već neko vrijeme "sold out", mnogi high street brendovi inspirisani su ovom estetikom. Tražite:

  • žute tonove s retro cvjetnim printom

  • lagani šifon ili viskozu

  • detalje poput tankih naramenica i širokog kroja.

Konkretni modeli? 

Sunset swirl haljina: Maxi dužina, tanke naramenice, lagani pad tkanine i akvarelni print čine ovu haljinu idealnom alternativom za sve koji su propustili viralni model. Bonus? Dolazi s elegantnim šal-detaljem za dodatnu dozu retro šarma.

 

maxi_haljina_4_bonjour_ba

Kupi ovdje


Puterasto žuta slip haljina: Satenska tekstura, nježno oblikovan gornji dio i silueta koja klizi niz tijelo. Tanke bretele i lepršava dužina čine je savršenim izborom za večere uz more ili ljetna vjenčanja.
 

maxi_haljina_5_bonjour_ba

Kupi ovdje


Aqua draped haljina: Zelena nijansa morske pjene, drapirani dekolte i providna tkanina koja podsjeća na šifon. Kombinacija ženstvenosti i smjelosti – idealna za večernji izlazak ili odmor na obali.


maxi_haljina_6_bonjour_ba

Kupi ovdje


Pastel floral haljina s razigranim donjim dijelom: Cvjetni print u lavanda i crvenim tonovima, halter izrez i šira, zaigrana suknja koja se u hodu širi poput latica.
 

maxi_haljina_7_bonjour_ba

Kupi ovdje


Volan haljina u boji vanilije: Lepršavi volani, maxi dužina i tanke bretele čine ovu haljinu ozbiljnom konkurencijom viralnom modelu, ali s dodatnim šarmom pokreta.
 

maxi_haljina_9_bonjour_ba

Kupi ovdje


Lepršava haljina s dugim rukavima i velikim cvjetovima: Iako donosi duge rukave i nešto više pokrivenosti, ova haljina osvaja svojim lepršavim slojevima, maxi dužinom i raskošnim cvjetnim printom u fuksija nijansama. Efektna u svakom pogledu.
 

maxi_haljina_10_bonjour_ba

Kupi ovdje

 

Foto: @samira.sfiii


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!