TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.4.2021.

Prije nešto više od pola godine, cijela BiH pričala je o projektu #FEELGOODmajica koji je za cilj imao pokazati da žene mogu sve!

Podsjećamo, Bonjour.ba tim je u suradnji s dm drogerie markt kreirao i na tržištu predstavio Made in BIH majicu sa inspirativnom porukom, a njenom kupovinom u dm prodavnicama, donirali ste 2 KM za projekt #poduzetneZAJEDNO u potpisu domaće neprofitne organizacije Fondacija 787.

https://www.youtube.com/watch?v=StqqKlI02Gg

Majica je osvojila simpatije brojnih dama koje su svoju majicu nosile s velikim osmijehom, ali i rado poklanjale drugima.
U sklopu projekta, za edukaciju i promociju više od 50 poduzetnica prikupili smo čak 10 000KM, a svi oni koji kliknu na #poduzetneZAJEDNO na Bonjour.ba, pronaći će i inspirativne intervjue s čak 25 poduzetnica i upoznati njihove poslovne avanture koje će vas motivirati na promjene, ali i potaknuti da upravo njihove artikle i usluge birate u kreiranju inspirativne svakodnevnice.

Koliko je važno redovno osluškivati i prepoznavati potrebe poduzetnica još jednom se pokazalo kroz niz online aktivnosti u sklopu projekta #poduzetneZAJEDNO Fondacije 787.
Obzirom da je većina prodaje u ovom periodu usmjerena na online kupovinu, upravo je razgovor o digital marketingu bio itekako koristan za sve poduzetnice koje žele predstaviti, promovirati i prodavati svoje proizvode.
Tako se ove lekcije savršeno nadopunjuju na webinar o fotografiji koji smo organizirali u suradnji s fotografkinjom Anom Lukenda, koja je poduzetnicama pokazala kako i same mogu kvalitetno napraviti fotografije s opremom koju imaju u svom domu i kreirati primamljive kadrove koji savršeno oslikavaju ljepotu njihovih artikala.
Naredni korak projekta #poduzetneZAJEDNO upravo je serija webinara koje smo organizirali s Ernom Saljević, komunikologinjom koju na Instagramu pratimo pod imenom @divaisback.
Erna je damama približila pravila digitalnog marketinga, ali i kako na najbolji način kupcima online pokazati emocije i trud koji se krije iza njihovih brendova.
Neizmjerno je zadovoljstvo biti dio ovakvih projekata koji za cilj imaju jačanje poduzetništva, posebno ženskog kojem treba mrvu više ohrabrenja u "muškom" poslovnom okruženju.
U ovakvim projektima nailazim na usmjerene poduzetnice, odlučne da uspiju u lansiranju svog brenda i obično im treba samo malo konkretnijeg iskustva struke da ojačaju svoje slabije strane i brzo dobiju pozitivne rezultate ulaganja u ovaj vid znanja.
To me uvijek veseli jer najprije mi daje priliku da nesebično podijelim svoje znanje, a znanje se množi dijeljenjem :) ali i iskustvo te da dobijem drugačiji uvid u njihova razmišljanja i steknem sliku trenutnog tržišta te gdje su njegove slabosti i jake strane.
U marketingu je sve oko emocije i ako ne osjetite najprije svoj brend i jasno ne znate njegovu priču i koju emociju želite gajiti kod drugih, nećete je znati ni prezentovati svojoj publici i krajnjem kupcu. Zadovoljstvo je drugome pružiti određeno znanje i onda skupa sa njima uživati u njihovom rastu i plodovima vrijednog rada.
Samo je kvalitet onaj koji opstaje, u bilo kojim i kakvim uslovima.“ – otkriva nam Erna Saljević kroz razgovor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @divaisback

Dame ni ovaj put nisu krile oduševljenje i hype koji se javlja u svima nama kada naučimo nešto novo i pronađemo riješenje za brojne nedoumice koje se tiču plasmana i prodaje proizvoda na tržištu.

„Bila nam je izuzetna čast što smo imale priliku slušati, učiti i razgovarati s Ernom o našoj poduzetničkoj ideji.
Naše oduševljenje prije svega Ernom kao osobom koja je spremna pomoći, ostat će u sjećanju, a o njenom stručnom znanju i sposobnostima još će se dugo pričati.
Ona je žena koja u malom prstu posjeduje sve marketinške trikove i koja je u bilo kojem trenutku naših webinara imala izvrsne ideje i prijedloge za sve naše poduzetničke priče.
Nije bilo pitanja koje smo Erni mogli postaviti, a da ona u svojoj glavi nije imala ne prosječne, nego sjajne odgovore.

Ono što ćemo izdvojiti iz webinara kao tri ključne stvari koje smo naučile:

1. Osobine našeg branda ključne su prilikom određivanja ciljne publike,
2. Kada imamo definiranu ciljnu publiku, poruku o svom brendu trebamo slati kroz priču (pojam poznatiji kao storytelling), tako da naša publika u njoj prepoznaje sebe i što je najvažnije vrijednosti branda,
3. Prilikom izbora marketing influencera paziti da njegujemo iste brand vrijednosti.

Sve savjete koje smo dobili, sada ovdje javno prisežemo da ćemo iste i primjenjivati, a ona će nadamo se jednog dana kada to i vidi, biti ponosna na sebe i na nas! :)
'Erna, hvala što si toliku energiju uložila da nam preneseš svoje znanje, a povrh svega hvala na ugodnom druženju i pozitivi koja je iz tebe sijala.
I da, svoj već dobro poznati hashtag (#ženaježenidrug) pošteno si opravdala. :)'”- nadodaju Daria Prskalo i Tea Brajković, osnivačice brenda „Love it. Wear it.“ iz Ljubuškog.

Daria Prskalo i Tea Brajković

"Nevjerovatno velika količina pozitivne energije drage Erne koja nas je kroz male prozorčiće naših laptopa teleportirala u kreativni, meni do tada nepoznati, svijet marketinga i brendiranja, a njeno bogato iskustvo i znanje ostavili su zaista snažan dojam, poput odlične knjige ili filma koji vam danima ne izlazi iz misli.
Po prvi put sam, kroz personifikaciju svog brenda, na jedan vrlo jednostavan način dobila odgovore na brojna pitanja.
Osim toga što sad imam jasniju viziju onoga što radim, puno lakše mi je odrediti publiku kojoj se obraćam, ciljano tržište i način na koji komuniciram s njima.
Zadovoljstvo je učiti od najboljih u ovom poslu, a Erna je neiscrpna inspiracija nama, mladim poduzetnicama.", komentirala je Amela Iskarić-Hadžić, osnivačica biznisa „Vista design“.

Do neke nove #FEELGOOD priče, ne zaboravite detaljno istražiti sve sjajne #MadeinBiH priče koje smo vam predstavili u sklopu ovog projekta i dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške ili kupovinom. Jer, usitinu se magične stvari događaju kada žene podržavaju jedna drugu. 


Bonjour

Bh. dizajn na Governors Awards: Phylicia Rashad zablistala u Kaftan studiju

TEKST: Ada Ćeremida

Bh. dizajn na Governors Awards: Phylicia Rashad zablistala u Kaftan studiju Bh. dizajn na Governors Awards: Phylicia Rashad zablistala u Kaftan studiju

Na ovogodišnjoj ceremoniji Oscars Governors Awards, održanoj 16. novembra u Los Angelesu, legendarna glumica Phylicia Rashad pojavila se u upečatljivoj kreaciji Kaftan studija, prateći svoju sestru, koreografkinju, rediteljicu i producenticu Debbie Allen.

Te večeri Debbie Allen je primila počasnog Oscara za dugogodišnji rad u filmskoj i televizijskoj industriji, rame uz rame sa Tomom Cruiseom, produkcijskim dizajnerom Wynnom Thomasom i Dolly Parton. 

U trenutku kada se slavila karijera žene koja je obilježila brojne generacije plesača i glumaca, na crvenom tepihu stajale su dvije sestre i još jedna priča o tome kako dizajn iz Bosne i Hercegovine pronalazi svoje mjesto na globalnoj sceni.

kaftan_bih_Oscars_Phylicia_Rashad_bonjour_ba_1

Phylicia Rashad, dobitnica nagrade Tony i ikona američkog teatra i televizije, poznata je po svom profinjenom stilu u kojem spaja eleganciju, tradiciju i snažan, prepoznatljiv stav. Upravo takav pristup vidljiv je i u njenom odabiru Kaftan kreacije za ovu ceremoniju.
 

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!


Za Governors Awards odlučila se za dugu, sivu, eteričnu haljinu, ukrašenu suptilnim apstraktnim linijama koje se presijavaju na svjetlu, stvarajući efekt nježnog metalik sjaja. 

Look je upotpunjen zlatnom torbicom skulpturalnog oblika i sofisticiranom frizurom s pletenim detaljima, kombinacijom koja savršeno balansira umjetničku suptilnost i glamur crvenog tepiha.

kaftan_bih_Oscars_Phylicia_Rashad_bonjour_ba_3

Kaftan studio već godinama gradi prepoznatljiv potpis kroz spoj tradicionalnih motiva, modernih krojeva i pažljivo odabranih materijala. 

Pojavljivanje njihovog dizajna na ceremoniji koju prate milioni gledatelja širom svijeta još je jedna potvrda da bh. modna scena ima mjesto na nekim od važnijih crvenih tepha.

Dok je Debbie Allen te večeri primala zasluženo priznanje za životno djelo, Phylicia Rashad je u Kaftan studiju pokazala kako se kroz modu može ispričati priča o nasljeđu, sestrinskoj podršci i ponosu malih, ali talentom velikih kreativnih scena poput naše.

kaftan_bih_Oscars_Phylicia_Rashad_bonjour_ba_2

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @kaftanstudio


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!