TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 5.1.2024.

Nikad nam nije dosta novih beauty trikova koje možemo raditi sami, a koji donose super rezultate!


Zavirujući Iza kulisa ljepote, ne možemo bez toga da ne zavirimo i u beauty rituale koje možemo uraditi i u vlastitom domu. U posljednje vrijeme našu pažnju privlači limfna drenaža lica kroz facial cupping gua sha tehniku. Svi smo sigurno barem jednom vidjeli jedan od videa zanimljive masaže lica koja izgleda veoma opuštajuće. Možda ste jednu od ovih tehnika već uvrstili u svoju beauty rutinu i već neko vrijeme uživate u rezultatima. 

No, dodatno znanje prije ili nakon uvođenja nove tehnike u beauty rutinu uvijek je dobrodošlo. Je li samo stereotip da na ovaj način možete poboljšati zdravlje kože? Da li postoje greške koje možete napraviti prilikom korištenja gua sha kamena? Donosimo odgovore na sve vaše nedoumice.




Šta je limfna drenaža? 

Najbolje je opisati je kao nježnu tehniku masiranja lica koja potiče pokretanje limfnog sustava na licu, tako što smanjuje oticanje te poboljšava tonus i izgled kože. Poticanje limfnog sustava možete postići masažom vlastitim prstima, gua sha kamenom ili vakuumskim čašicama. Limfna drenaža se može raditi na cijelom tijelu. No, ovaj put ćemo se fokusirati samo na lice. Cilj ovakve vrste masaže je pokretanje limfe što smanjuje zadržavanje tečnosti i otečenosti organizma.





Koje su prednosti limfne drenaže lica? 

Pored toga što će smanjiti otečenost lica, pomoći će pri uklanjanju toksina iz organizma te ranije pomenutog viška tečnosti. Proces limfne drenaže ima opuštajuće dejstvo te će na taj način imati pozitivan uticaj i na opuštanje, smanjenje napetosti i izazove sa stresom. Važno je napomenuti i da redovno praktikovanje limfne drenaže doprinosi poboljšanju tonusa kože.

 



Kako da sami odradite limfnu drenažu lica? 

Online svijet je preplavljen raznim tehnikama i savjetima. No, preporučljivo je da ove tehnike detaljno istražite zbog nuspojava do kojih može doći pogrešnim praktikovanjem ove beauty rutine. Pripremite kožu odgovarajućim serumom, uljem ili kremom za lice kako biste smanjili trenje i izbjegli povrede. Ovisno o tome kakve su vaše potrebe masažu lica možete odraditi svakog jutra ili nekoliko puta sedmično.





Facial cupping tehnika koristi male vakuumske čašice koje se stavljaju na lice kako bi se stvorio efekat usisavanja, a ima pozivan uticaj kada je riječ o limfnoj drenaži lica, tačnije uklanjanja toksina i viška tekućine iz organizma. Male čašice se stavljaju na kožu i zatim se stvara vakuum koji podiže tkivo lica u čašicu, što može stvoriti osjećaj povlačenja ili istezanja. S obzirom na to da čašice postoje u različitim veličinama iste prilagodite vlastitom licu. Na primjer, manje koristite na području oko usana.

 



Gua sha i prsti djeluju sistemom blagog pritiska na kožu. Krenite od sredine lica. Postavite prste na sredinu čela, nosa i brade te blago pritisnite i pomaknite prste (ili gua sha kamen) prema rubovima lica. Nježno ponavljajte ove pokrete. Spustite se niz vrat koristeći prste ili gua sha u smjeru prema ključnoj kosti. Izbjegavajte jak pritisak i fokusirajte se na blagu stimulaciju.

 



S obzirom na to da limfna drenaža pomaže pri smanjenju otečenosti i tamnih kolutova ispod očiju nemojte zanemariti blage pokrete i na okoloočnom području.




Bilo da uživate u uvođenju i testiranju novih rutina o kojim govorimo u beauty svijetu, vjerujemo da je ovo jedna od onih na koje ćete pomisliti već večeras kada budete nanosili svoju noćnu kremu.

* * *

Sigurni smo da kroz svoje istraživanje svijeta ljepote i vas inspirišemo na testiranje novih beauty proizvoda i tretmana. Uz istraživanje benefita LED maski za lice kroz našu priču vjerovatno ste jednu već uvrstili u svoju beauty rutinu ili dodali na wish listu. Da biste sa uživanjem i razumijevanjem pratili i svaku od narednih priča koje donosimo kroz serijal članaka Iza kulisa ljepote, važno je da se uputite u osnove u koje smo vas uveli putem ovog, ali i prethodnog članka. Znate li već razliku između plastičnih operacija i estetskih zahvata

* * *
Foto: Pexels.com


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!