TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 25.3.2024.
Spremite se za stilsko uzbuđenje, jer nova DeMellier kolekcija torbi je stigla, a ovo nije samo još jedna sezonska linija - ovo su komadi koji će upotpuniti svaki ormar za toplo vrijeme.
DeMellier London, pod vodstvom kreativne Mireie Llusia - Lindh, predstavlja kombinaciju izvanrednog dizajna i održivosti, pružajući nam torbe koje su ne samo elegantne, već i odgovorne prema planeti.
Poppy red smooth SS24
Ovaj put, naša pažnja usmjerena je na dio kolekcije za proljeće i ljeto 'Poppy red smooth', a jedna boja dominira, pogađate, crvena. Strastvena, vatrena i neodoljivo privlačna, crvena boja donosi dozu energije i samopouzdanja u svaki outfit, a boja ne može biti savršenija za toplije dane.
Između klasika ovog brenda kao što je 'The Vancouver' torba preko ramena, do elegantnih modela poput pismo torbe 'The Paris Cluch' i vintage dizajna torbe 'The Cannes' svaka torba nosi sa sobom jedinstvenu priču. Upravo ta posebna priča vam predstavlja izazov u biranju samo jednog modela.
Da li odabrati klasik kojem se uvijek možete vraćati, uložiti u elegantnu torbicu za svečanosti ili pak biti najcool cura na plaži s pletenom DeMellier torbom?
* * *
Foto: DeMellier
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!