TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.11.2018.
Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa život
Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa životinjskim uzorcima, tvid te baršun. U paleti boja izmjenjuju se sve nijanse smeđe, klasična crna, boja vina, senf žuta te nezaobilazna ljubičasta i siva.
U novoj kolekciji jesen/zima možete vidjeti od ranije poznate modele 'Hurem', 'Jana', 'Eva' i 'Dunja' te dva nova modela - model 'Vita' i 'COCOPAT' ruksak.

Kada je u pitanju model 'Hurem', dame su ga ove zime odjenule u najpopularniji uzorak sezone, naravno riječ je o zmijskom printom.
Torbice od tvida u prošlogodišnjoj zimskoj kolekciji pokupile su sve simpatije i jako brzo se istaknule kao najtraženije u njihovoj ponudi, zbog čega su u ovoj kolekciji predstavili novi uzorak tvida od kojih su izrađeni modeli 'Jana' i 'Hurem'.



„Model 'Vita' novi je veliki model torbe, jedna velika, prostrana torba za svaki dan, koja osim što je praktična, izgleda i super stylish. Radili smo je u crnoj kroko, senf žutoj, zagasito rozoj i boji vina sa zmijskim detaljem. Iako je prostrana, unutra ima i neseser u koji možete spremiti sitnice i bitne stvari na jedno mjesto.“ – otkrile su nam dame.


„Ruksak je definitivno najtraženiji model godinama unazad, a ove godine smo napokon predstavili jedan model ruksaka i u našoj ponudi.
Otkačen, ne tako klasičan ruksak sa boho ima dva načina nošenja; dupli remeni za nošenje na oba ramena te jedan remen za nošenje poput klasične torbe na jedno rame. Ono što ga izdvaja su zip detalji, interesantna kopča te multifunkcionalnost. Predstavili smo ga u 2 klasične boje; konjak smeđoj i crnoj, te kombinaciji smeđe sa zmijskim uzorkom, za one malo hrabrije.“ – nadodale su.

Fotografije su nastale još prošli mjesec u sarajevskom studiju fotografkinje Aide Redžepagić, a odlična atmosfera uz kreativnu ekipu rezultirala je zanimljivom foto kampanjom.
U ulozi modela i ovaj put su se našle dizajnerice i osnivačice brenda, Marijana i Patricia Kordić; majka i kćer, dok je za styling i make-up zadužen COCOPAT tim.
Cijelu kampanju donosimo u nastavku, a više detalja o torbicama svakako potražite na COCOPAT društvenim mrežama.











TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!