TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.11.2018.
Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa život
Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa životinjskim uzorcima, tvid te baršun. U paleti boja izmjenjuju se sve nijanse smeđe, klasična crna, boja vina, senf žuta te nezaobilazna ljubičasta i siva.
U novoj kolekciji jesen/zima možete vidjeti od ranije poznate modele 'Hurem', 'Jana', 'Eva' i 'Dunja' te dva nova modela - model 'Vita' i 'COCOPAT' ruksak.

Kada je u pitanju model 'Hurem', dame su ga ove zime odjenule u najpopularniji uzorak sezone, naravno riječ je o zmijskom printom.
Torbice od tvida u prošlogodišnjoj zimskoj kolekciji pokupile su sve simpatije i jako brzo se istaknule kao najtraženije u njihovoj ponudi, zbog čega su u ovoj kolekciji predstavili novi uzorak tvida od kojih su izrađeni modeli 'Jana' i 'Hurem'.



„Model 'Vita' novi je veliki model torbe, jedna velika, prostrana torba za svaki dan, koja osim što je praktična, izgleda i super stylish. Radili smo je u crnoj kroko, senf žutoj, zagasito rozoj i boji vina sa zmijskim detaljem. Iako je prostrana, unutra ima i neseser u koji možete spremiti sitnice i bitne stvari na jedno mjesto.“ – otkrile su nam dame.


„Ruksak je definitivno najtraženiji model godinama unazad, a ove godine smo napokon predstavili jedan model ruksaka i u našoj ponudi.
Otkačen, ne tako klasičan ruksak sa boho ima dva načina nošenja; dupli remeni za nošenje na oba ramena te jedan remen za nošenje poput klasične torbe na jedno rame. Ono što ga izdvaja su zip detalji, interesantna kopča te multifunkcionalnost. Predstavili smo ga u 2 klasične boje; konjak smeđoj i crnoj, te kombinaciji smeđe sa zmijskim uzorkom, za one malo hrabrije.“ – nadodale su.

Fotografije su nastale još prošli mjesec u sarajevskom studiju fotografkinje Aide Redžepagić, a odlična atmosfera uz kreativnu ekipu rezultirala je zanimljivom foto kampanjom.
U ulozi modela i ovaj put su se našle dizajnerice i osnivačice brenda, Marijana i Patricia Kordić; majka i kćer, dok je za styling i make-up zadužen COCOPAT tim.
Cijelu kampanju donosimo u nastavku, a više detalja o torbicama svakako potražite na COCOPAT društvenim mrežama.











TEKST: Bonjour.ba
U rezidenciji britanskog ambasadora u Sarajevu predstavljen je početak implementacije projekata koji kroz partnerstva sa UK stručnjacima unapređuju razvoj domaćih kreativnih industrija.
U rezidenciji britanskog ambasadora Juliana Reillyja obilježen je početak implementacije novih projekata podržanih kroz WB-UK Creative Skills Development Fund, inicijativu British Council usmjerenu na jačanje kreativnih industrija i profesionalnih vještina mladih.
Fond predstavlja dio šireg programa kreativne ekonomije British Council, zamišljenog da kroz saradnju s lokalnim institucijama, kreativnim organizacijama i britanskim partnerima ojača kapacitete sektora, podstakne zapošljavanje i omogući pristup savremenim metodologijama rada.
Kako je najavljeno na nedavnom sastanku ministara vanjskih poslova u Belfastu, u prvoj fazi biće podržano deset projekata iz šest zemalja. Među njima su i dva iz Bosne i Hercegovine, projekti Sarajevo Film Festivala i Udruženja „Tuzla Live“.
Sarajevo Film Festival: unapređenje profesionalnih programa i razvoj talenata
Projekat Sarajevo Film Festivala realizira se u partnerstvu s britanskom konsultantskom kućom Olsberg SPI. Fokus je na izradi sveobuhvatne studije koja će analizirati postojeće programe obuke, poput CineLink Industry Days, te mapirati nedostatke i potrebe domaće filmske industrije.
Cilj studije jeste razvoj preporuka koje će ojačati ulogu Sarajevo Film Festivala kao regionalnog centra za stručno usavršavanje mladih autora i filmskih profesionalaca.
Direktor Sarajevo Film Festivala, Jovan Marjanović, istakao je da je ključni cilj projekta „da talenti iz BiH imaju znanje, vještine i podršku koja ih povezuje s evropskim i globalnim tržištem te da im se pruži razlog da stvaraju i grade karijeru ovdje“.
„Tuzla Live“: prenos znanja iz savremene muzičke industrije
Drugi podržani projekat je inicijativa Udruženja „Tuzla Live“, koja se realizira u saradnji s britanskim WaterBear College of Music. Projekat se fokusira na prijenos znanja, najboljih praksi i edukativnih metoda iz modernog muzičkog tržišta, s posebnim naglaskom na razvoj mladih talenata.
Nakon uspjeha programa „Tuzla Rock School“, koji je u prethodnih 18 mjeseci obučio više od 150 mladih muzičara, novi grant omogućit će dodatno jačanje infrastrukture, nabavku opreme, radne posjete i digitalne edukativne alate.

Podrška različitim kreativnim sektorima
Odabrani projekti obuhvataju oblasti vizuelnih efekata, muzike, dizajna, razvoja video-igara, kustoskih praksi i imerzivnog pripovijedanja. Zajednički cilj im je pružanje savremenih znanja mladim profesionalcima i snažnije povezivanje obrazovnih institucija i tržišta rada.
Direktorica British Councila za regiju, Clare Sears, naglasila je važnost ulaganja u kreativni sektor:
„Ovi grantovi ulaganje su u transformativnu moć kreativnosti. Kroz saradnju obrazovanja, industrije i inovacija, osnažujemo mlade profesionalce da stvaraju održiviju budućnost.“
Širi kontekst programa British Councila
Fond je pokrenut nakon Ministarskog foruma o kreativnoj ekonomiji održanog u Kotoru u maju 2025. godine, u okviru Berlinskog procesa.
Program kreativne ekonomije British Councila globalna je inicijativa koja podržava industrije kulture i kreativnosti kroz istraživanje, politike, zagovaranje i jačanje kapaciteta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!