TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.11.2018.

Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa život

Kako su nam otkrile, nova kolekcija je nastala osluškujući potrebe njihovih kupaca. Inspiracije im nije nedostajalo, a pronalazile su je u najljepšim bojama prirode u jesen, streetstyle fotkama, tjednima mode te u inspirativnim kombinacijama njihovih klijentica na Instagramu. Za izradu su kao i do sad koristile pažljivo birane, visokokvalitetne materijale i metale, nezaobilazne eko kože sa životinjskim uzorcima, tvid te baršun. U paleti boja izmjenjuju se sve nijanse smeđe, klasična crna, boja vina, senf žuta te nezaobilazna ljubičasta i siva.
U novoj kolekciji jesen/zima možete vidjeti od ranije poznate modele 'Hurem', 'Jana', 'Eva' i 'Dunja' te dva nova modela - model 'Vita' i 'COCOPAT' ruksak.

 

Cocopat27-1--

 

Kada je u pitanju model 'Hurem', dame su ga ove zime odjenule u najpopularniji uzorak sezone, naravno riječ je o zmijskom printom.
Torbice od tvida u prošlogodišnjoj zimskoj kolekciji pokupile su sve simpatije i jako brzo se istaknule kao najtraženije u njihovoj ponudi, zbog čega su u ovoj kolekciji predstavili novi uzorak tvida od kojih su izrađeni modeli 'Jana' i 'Hurem'.

 

Cocopat1-

Cocopat3-

Cocopat8-

„Model 'Vita' novi je veliki model torbe, jedna velika, prostrana torba za svaki dan, koja osim što je praktična, izgleda i super stylish. Radili smo je u crnoj kroko, senf žutoj, zagasito rozoj i boji vina sa zmijskim detaljem. Iako je prostrana, unutra ima i neseser u koji možete spremiti sitnice i bitne stvari na jedno mjesto.“ – otkrile su nam dame.

Cocopat6-checker-

Cocopat19-

 

 

„Ruksak je definitivno najtraženiji model godinama unazad, a ove godine smo napokon predstavili jedan model ruksaka i u našoj ponudi.
Otkačen, ne tako klasičan ruksak sa boho ima dva načina nošenja; dupli remeni za nošenje na oba ramena te jedan remen za nošenje poput klasične torbe na jedno rame. Ono što ga izdvaja su zip detalji, interesantna kopča te multifunkcionalnost. Predstavili smo ga u 2 klasične boje; konjak smeđoj i crnoj, te kombinaciji smeđe sa zmijskim uzorkom, za one malo hrabrije.“ – nadodale su.

Cocopat28-

Fotografije su nastale još prošli mjesec u sarajevskom studiju fotografkinje Aide Redžepagić, a odlična atmosfera uz kreativnu ekipu rezultirala je zanimljivom foto kampanjom.
U ulozi modela i ovaj put su se našle dizajnerice i osnivačice brenda, Marijana i Patricia Kordić; majka i kćer, dok je za styling i make-up zadužen COCOPAT tim.
Cijelu kampanju donosimo u nastavku, a više detalja o torbicama svakako potražite na COCOPAT društvenim mrežama.

Cocopat4-checker--

Cocopat12--checker

Cocopat13-

Cocopat15--checker

Cocopat17-

Cocopat20-

Cocopat22-

Cocopat25-

Cocopat26-

Cocopat32--checker

Cocopat34-

 

 


Bonjour

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

TEKST: Ada Ćeremida

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri. Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.

SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.

U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_17

Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  

SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.

Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.

nagrada_somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G

Foto: @somoborac


Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.

Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_18

Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  

Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.

Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.

Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.

U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_4
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_26
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G2
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_19
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_8

Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.

Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…

  • članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,

  • prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,

  • najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,

  • na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,

  • +14,92% u interakcijama publike,

  • te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja  na društvenim mrežama.

 

somo_borac_zagreb_slavko_sobin_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_5
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_15

Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.

Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.

Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 

Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_g11
somo_borac_zagreb_jovan_marijanovic_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_22
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_23

Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  

Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.

Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_25
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_7

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.

Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.

Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.

Vidimo se u Zagrebu.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour.ba arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!