#Branding06: Kakve odjevne kombinacije biraju marketinški stručnjaci?
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBJučer je Sarajevo bilo epicentar druženja brojnih stručnjaka iz oblasti brandinga, marketinga i komunikacija u sklopu šeste po redu Branding konferencije. Iznimno zanimljiv sadržaj sastavljen od predavanja vrhunskih i eminentnih predavača koji su sve posjetitelje upoznali s važnosti zanimljivog i pomno odabranog pakiranja proizvoda, stvaranju emocije potrošača prema proizvodu, kao i sve važne točke neuromarketinga, sve to popraćeno panel diskusijama, učinili su jedan regularni petak znatno zabavnijim za sve posjetitelje Branding06 konferencije.
Sloganom konferencije Mind your Brand, organizatori su željeli poslati jasnu poruku o važnosti razvoja i konstantnog unaprijeđenja pozicije u svijesti potrošača, pazeći da ostanete vjerni vrijednostima iza kojih stoji vaš brand, inovativni i naravno, zanimljivi.
Osim bogatog programa, pažnju našeg uredništva su privukle i kombinacije posjetitelja ove konferencije koji su pokazali da poslovno odijevanje može biti itekako zabavno. Zanimljive kombinacije boja, upečatljivi modni dodaci, ali i predstavljanje klasičnih komada u nešto modernijem izdanju uz pomoć par detalja, stilski su trikovi koje smo naučili na Branding06.
Do još jednog sjajnog druženja prepunog poslovnog entuzijazma, pozitivne energije i korisnih i praktičnih savjeta, donosimo vam neke od najupečatljivijih kombinacija sa ovogodišnje Branding konferecnije. I ne zaboravite: „Mind your brand!“
Foto: MODAMO.info