TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 20.6.2024.
.
BÉBÉ je brend čija je osnivačica poznata influenserica Dunja, s kojom smo ranije imali zadovoljstvo razgovarati.
Ove sezone BÉBÉ je predstavio novu, ljetnu kolekciju, a pored sjajnog marketinga o kojem su svi govorili, odjevni komadi su nas osvojili.
Kako to obično biva, jedan komad nas je posebno dojmio - rebrasti bodi. Bodi je savršen izbor za svakodnevno nošenje, kombinujući stil i udobnost na način koji će osvojiti svaku ljubiteljicu mode.

Foto: @sarajoofficial
BÉBÉ bodi je Izrađen od rebrastog materijala te pruža nevjerovatnu udobnost i savršeno oblikuje figuru, čineći ga idealnim za sve prilike.

Foto: @sarajoofficial
Dostupan u klasičnoj crnoj s bijelim detaljima i obratno, kao i u potpuno crnoj, bijeloj i ljubičastoj boji, ovaj bodi nudi raznovrsnost koja će se lako uklopiti u vaš ormar. S tri kopčanja koja omogućavaju jednostavno oblačenje i čvrstim materijalom koji pruža podršku, možete nositi ovaj bodi i bez grudnjaka bez neugodnog osjećaja.


Savršen je kao bazni komad za ljetne kombinacije, jer se lako stilizuje sa različitim modnim dodacima i odjevnim predmetima. Bilo da ga nosite uz omiljene farmerke, suknju ili šorc, ovaj bodi će izgledati besprijekorno.
* * *
Naslovna fotografija: @sarajoofficial
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!