TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.3.2020.
Belma Tvico tim je prije nekoliko dana najavio obustavu svojih proizvodnih aktivnosti vodeći se naredbama i preporukama Kriznog štaba Federacije Bosne i Hercegovine, ali i suosjećajući se sa svima onima koji u ovim teškim trenucima ulažu ogromne napore kako bismo ostali zaštićeni i sigurni.
Tu prvenstveno mislimo na zdravstvene radnice i radnike, pripadnice i pripadnike policijskih službi, uposlenice i uposlenike sanitarnih inspekcija i sve vrijedne volonterke i volontere koji nesebično izlaze na teren kako bi pomogli najranjivijim kategorijama našeg društva. Ono što nas posebice raduje jeste vijest da razni mali, ali i veći domaći brendovi svoju proizvodnju usmjeravaju upravo ka izradi zaštitnih maski i odijela koji će uvelike olakšati rad svih djelatnika i zaštiti ih u ovim izazovnim vremenima.
"U znak solidarnosti s njima, odlučili smo ostati kući i tako dati svoj doprinos u suzbijanju zdravstvene krize uzrokovane širenjem virusa COVID-19.
Ipak, vidjevši u kakvim uslovima obavljaju svoje poslove, suočavajući se s manjkom osnovne zaštitne opreme kao što su odijela i maske, osjetili smo obavezu i dužnost da im pomognemo. Kao društveno odgovorna kompanija, preraspodijelili smo svoje proizvodne kapacitete i posljednjih nekoliko dana vrijedno radili na izradi jednokratnih i višekratnih zaštitnih odijela, te maski za lice koje smo isporučili javnim službama u nadi da ćemo im barem u određenoj mjeri olakšati posao.

Do okončanja vanrednog stanja u Sarajevu i ostatku Bosne i Hercegovine, bit ćemo posvećeni isključivo ovoj vrsti proizvodnje. Imajući u vidu da je naš proizvodni pogon limitiran, odnosno da se ne može mjeriti s kapacitetima industrijskih pogona, apelujemo na proizvođače tekstilnih proizvoda u BiH da svoje pogone u ovom trenutku usmjere ka izradi zaštitne opreme koja je neophodna za siguran rad. Vjerujemo da ćemo lakše i brže prebroditi ove teške dane ukoliko budemo djelovali zajedno.
Svoje aktivnosti nastavljamo provoditi vodeći računa o vlastitoj bezbjednosti i bezbjednosti naših poslovnih partnera, pridržavajući se strogo svih preporuka o redovnoj dezinfekciji naših radnih prostora. Koristimo ovu priliku i da se zahvalimo svima koji su nam pomogli u realizaciji ovih vanrednih aktivnosti, posebice onima koji su nam ustupili potreban materijal za izradu zaštitne opreme.
Apelujemo na sve građanke i građane Bosne i Hercegovine da ostanu kući i na taj način spriječe daljnje širenje ovog virusa. Kada za to dođe vrijeme, ponovo ćemo se okupiti da širimo i slavimo život, ljubav, međusobno poštovanje i modu." - poručili su iz Belma Tvico tima.
Bravo!

TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!