TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2020.
Danas je u Predsjedničkom apartmanu Swissôtel hotela održana press prezentacija proljetne kolekcije dizajnerice Belme Tvico Stambol.
Još kada je na našu adresu stigla pozivnica za ovu prezentaciju, znali smo da će nas čekati zanimljiva modna priča.
Ne krijući oduševljenje interijerom, zakoračili smo u prostoriju u kojoj smo na trenutak imali dojam da smo u apartmanu chic Parižanke koji je dobio kolorističan update zahvaljujući upravo artiklima iz nove kolekcije ove bh.dizajnerice.
Belma je zajedno sa svojim timom uspjela prostoru udahnuti novu funkciju i dati dodatnu stylish notu, dodajući štendere s odjećom, kao i okvire u boji na zidove, unutar kojih su se nalazile marame, što je ujedno bila i svojevrsna potvrda da je svaka od njih umjetničko djelo.
„Želja mi je da svoje kolekcije u Sarajevu uvijek predstavim na drugačiji i nepredvidiv način. To je moj grad, mjesto u kojem je nastao i razvio se Belma Tvico brend, pa iz tog razloga uvijek činim jedan korak naprijed kada je riječ o lokalnom predstavljanju. Swissôtel nije slučajno odabran kao lokacija za ovosezonsko predstavljanje. Početkom godine, u ovom hotelu smo snimali lookbook s poznatim bosanskohercegovačkim fotografom Alminom Zrnom i predivnom manekenkom s internacionalnom karijerom, Hildom Halilović. Inače, Hilda je već nekoliko sezona in-house model Belma Tvico brenda.
***
Dio lookbooka proljetne kolekcije dizajnerice Belme Tvico
Model: Hilda Halilović
Fotograf: Almin Zrno
Vizažistica: Maja Talović
Frizura: Ensar Dervišbegović | Hair With Character
Lokacija: Swissôtel Sarajevo
Na dan snimanja, dok smo atmosferu dijelili s pratiocima na društvenim mrežama, mnogi su nas pitali gdje se nalazimo jer nisu mogli vjerovati da se tako sjajan prostor nalazi baš u Sarajevu. Iz tog razloga smo taj predivni ambijent ovog puta odlučili transformirati u jednodnevni showroom i pružiti i drugima priliku da barem nakratko borave u predsjedničkom apartmanu ovog hotela. Samo press druženje je ustaljena praksa u svijetu mode i sastavni je dio prezentacije. Kako to kod nas nije običaj, željela sam takav vid druženja donijeti i u Bosnu i Hercegovinu. Prioritet mi je da predstavnike i predstavnice medija redovno informiram o novitetima i trendovima koje nudim za nadolazeću sezonu, ali i da educiram svoje klijentice, obradujem ih novitetima i ponudim neka iznenađenja.“ – otkrila nam je Belma na početku našeg razgovora.
Naša urednica Dijana nije mogla odoljeti da, prije pregledavanja od dizajnerice ne sazna što joj je bila inspiracija za ovu kolekciju, koji artikl je njen favorit, kao i koliko ranije započinje s izradom same kolekcije.
„Izradu svake kolekcije počinjem godinu dana ranije, tačno na vrijeme po svjetskim standardima. Tačnije, postoje rokovi koji se moraju poštovati i jasni termini kada koja kolekcija, i za koju sezonu, treba biti finalizirana. Kolekcije prezentiramo prvo u Milanu, mjesec dana pred početak tjedna mode u Parizu, te za vrijeme tjedna mode u sklopu showroomova. Inspiraciju crpim iz svega što me okružuje. Ponekad ideje dođu u snu, ponekad kao rezultat promišljanja o dizajnu materijala, nabavci i proizvodnji istih. Kada kolekciju privedem kraju, i kada čitava priča oko nje bude zaokružena, onda počinjem razmišljati o fotografijama i prostoru za snimanje zajedno sa svojim timom suradnika. Nekada u samom startu imamo ideju gdje želimo fotografirati kolekciju, a nekada idejno rješenje dođe kao prirodan slijed nakon nastanka kolekcije. Za nadolazeću sezonu, predstavila sam spoj monohromne, zagasite palete boja i jarkih, veselih tonova. Upravo taj jaki kontrast omogućava svakoj od klijentica da se pronađe u odjevnim komadima koji su kreirani za ženu koja je multidimenzionalna; ona je podjednako snažna i krhka, blaga i oštra, intuitivna i racionalna. Nova kolekcija je oda svakoj ženi koja se ne boji biti i ostati svoja. Ne bih mogla izdvojiti samo jedan komad iz kolekcije, jer je kolekcija kohezivna i svaki komad je u savršenoj sinergiji s drugim. Ipak, ono što sam se trudila ove sezone naglasiti jeste činjenica da se žena podjednako može osjećati ženstveno i u haljini, i u hlačama i u šorcu sa široko krojenim nogavicama. Vjerujem da sam u novoj kolekciji razbila određene predrasude o tome što se doživljava i smatra ženstvenim i dopustila ženi za koju kreiram da bude sve ono što želi biti, neopterećena modnim diktatima.“ – otkrila nam je Belma.
Belma kroz svoj rad već nekoliko sezona njeguje bogato kulturno-povijesno naslijeđe, ljubav prema bojama, jasnu simetriju, oštrinu u rezovima, ali i igru formama.
I uistinu, dovoljna je tek jedna šetnja kroz showroom kako bi uvidjeli da Belmina vizija urbane žene odrasta i sazrijeva.
Belma je napravila stilski iskorak, pa je tako oslanjajući se na omiljene joj romantične i raskošne toalete, u svoju kolekciju dodala i one basic artikle koje ćemo nositi kroz cijelu godinu, istovremeno uživajući u preciznosti s kojima su skrojeni, ali i detaljima koji ih čine posebnima.
Svaki detalj unutar kreacija je pomno osmišljen – od postava za haljine koje se zapravo mogu nositi kao samostalne haljine, raskošnih haljina u vibrantnim bojama koje ćete birati za sve svečane prilike i koje lijepo naglašavaju siluetu, do odijela sastavljenih od bermuda hlača i blejzera koji donose savršen miks trendova i klasika.
Belma Tvico žena je dinamična, bira funkcionalni glamur, voli custom made artikle kao osnovu svakog dobrog outfita i rado nosi odjevne artikle koji imaju i povijesno-kulturne komponente.
Kulturno – povijesna komponenta ponovno je tako suptilno, ali i sofisticirano utkana u materijale od kojih je izrađena kolekcija. Naime, slova bosančice krase uzorke koje Belma razvija u suradnji s umjetnicom Taidom Jašarević, a svi materijali proizvedeni su u Italiji i Turskoj isključivo za potrebe izrade ove kolekcije. Pazeći na svaki detalj izrade – od kroja preko materijala do konačne izvedbe svakog artikla, Belma je pokazala kako klasici poput male crne haljine ili odijela u boji mogu imati elemente visoke mode, no, s prepoznatljivim bh.potpisom i Belminom dizajnerskom vizijom.
„Odjeća koju stvaram je refleksija mog ličnog senzibiliteta i moje lične estetike. Ne kažem da je svaki od odjevnih komada koje kreiram odraz onoga što privatno odijevam, ali je uvijek u skladu s modnim principima koje poštujem i njegujem. Kako moj posao zahtjeva dosta javnog eksponiranja, međunarodnih putovanja i prisustvovanja poslovnim sastancima i svečanim prijemima, tako i svoje odjevne kombinacije prilagođavam različitim prigodama. Bilo da je riječ o svakodnevnoj odjevnoj kombinaciji, ili pak večernjem događaju, moj stil se odlikuje uvijek u istom: ženstvena silueta, dobar kroj, pametan izbor boja, i modni detalj koji će i najjednostavniju kombinaciju učiniti posebnom.“ – komentirala je Belma naš upit kako bi opisala svoj stil.
Belma također nije mogla skriti blagu pozitivnu nervozu koja se vjerujemo, javlja u svakom kreativcu netom nakon što rezultati njihova rada ugledaju svjetlo dana.
„Trema je, naravno, uvijek prisutna. To je period kada očekujete reakcije klijentica i modnih novinara. Nakon nekoliko mjeseci intenzivnog rada, slijedi predstavljanje od kojeg nerijetko ovisi i uspješnost čitave sezone. Svaki radni dan je drugačiji. Ima dana kada radim po petnaest sati i dana kada je radno vrijeme normalno. Zapravo, mislim da radim 24/7 jer je jako teško isključiti se iz svog posla i kada spavam. Naravno, ima dana kada sam jako kreativna i produktivna, i onih kada mi apsolutno ništa ne ide od ruke. Vrijeme koje provodim u proizvodnji mi je najdraže. Tamo se dijele zadaci, prave dogovori o tome kako i šta nešto napraviti, konstruirati, iskrojiti, i u konačnici, šiti. U procesu izrade odjevnih komada se mnogo toga promijeni. Od skice do realizacije nastane najviše izmjena. Zbog toga mi to i jeste najdraži period u izradi jedne kolekcije, sve je vrlo dinamično.“ - nadodala je.
Razgovor se nastavio uz pregledavanje kataloga svih lookova iz nove kolekcije, druženje s ostalim gošćama showrooma, ali i prva predviđanja o tome koje će to kreacije ukrasti simpatije dama i postati dio street style izvješća, ali i crvenih tepiha, kako onih domaćih, tako i onih internacionalnih.
Naša urednica Dijana je u Belminom društvu danas među prvima detaljnije pregledala kolekciju, upoznala se s Belminom inspiracijom koja leži iza ove modne priče, kao i pažljivo izrađenim materijalima od kojih je kolekcija izrađena. Na naš upit kako bi sumirala ono što je vidjela, Dijana odgovara:
„U trenutku kada zajedno s ostatkom uredništva znatiželjno iščekujem fotografije s revija s tjedna mode koji se odvija u Parizu, uistinu je poseban osjećaj u Sarajevu uživati u modnom showroomu i prezentaciji koja se organizacijski i stilski ne razlikuje od onih koje gledamo u svjetskim modnim magazinima. Sve to uz kolekciju s Made in BiH etiketom koja sadrži više od četrdeset odjevnih komada među kojima će svaka dama koja voli funkcionalnu eleganciju pronaći nešto za sebe. Mene je Belma potaknula da dam priliku uzorcima (ormar mi potpuno minimalistički dolazi u crno-bijelo-sivim bojama), a ono što me posebice veselilo vidjeti jesu sjajno krojeni basic artikli koji su uz igru krojevima i formama dobili moderan update, što je ujedno njezin dizajnerski rad još više približilo ženama koje žele izgledati dotjerano kroz dan, a opet se osjećati udobno i stylish.“
Kolekcija će biti uskoro dostupna i u Belma Tvico showroomu na adresi Telali 7 u Sarajevu, a mi se veselimo novim stilskim projektima i pričama u potpisu bh.dizajnerice.
Belma Tvico tim s BONJOUR.ba urednicom Dijanom Ćavar
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!