TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.2.2020.
Nakon dodjele Oscara, sva pozornost se usmjerava na veliki after party Vanity Fair magazina koji ujedno nosi i titulu najekskluzivnijeg partya u Hollywoodu.
Pozivnice stižu samo na adresu odabranih filmskih zvijezda i imena sa showbizz scene, a svi gosti najčešće se preodjenu i za zabavu biraju sasvim nove kreacije.
Često ovaj party znači i nešto odvažnije i smjelije odabire poznatih lica, a nas je posebice obradovalo uz kreacije poznatih modnih kuća, vidjeti i haljinu u potpisu Kaftan Studija.
Allegra Riggio već je pokazala svoju pristranost ka elegantnom, nosivom i itekako laskavom dizajnu u potpisu Nermine Hodžić i Emine Hodžic Adilović na dodjeli Zlatnih Globusa.
Tada je također nosila njihovu kreaciju, a nakon što je prije par dana za Chanel zabavu održanu u susret dodjele Oscara birala sako haljinu s resama Kaftan Studia, sinoć je još jednom pokazala da je dizajn ovih dama idealan za svaku glamuroznu i svečanu priliku.
Allegra Riggio u Kaftan Studio haljini na najekskluzivnijoj zabavi godine
Elegantno krojena duga crna toaleta koja je u gornjem djelu ukrašena s aplikacijama u obliku leptira, koji je sinonim za rad Kaftan Studija, bila je njen odabir.
Ono što haljini daje element iznenađenja upravo je plašt izrađen od sjajnog materijala koji donjem djelu haljine daje dodatnu teksturu i volumen. Uz podignutu frizuru i ženstven makeup, Allegra je birala i raskošnu ogrlicu. Jednako elegantno izgledao je i njen muž, glumac Jared Harris u odijelu s uzorkom.

Kaftan studio je još jednom potvrdio status koji uživa među ljubiteljima mode i još jednom se predstavio kao jedan od najboljih promotora bh. kreativnih snaga u svijetu.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!