TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.2.2020.

Nakon dodjele Oscara, sva pozornost se usmjerava na veliki after party Vanity Fair magazina koji ujedno nosi i titulu najekskluzivnijeg partya u Hollywoodu.

Pozivnice stižu samo na adresu odabranih filmskih zvijezda i imena sa showbizz scene, a svi gosti najčešće se preodjenu i za zabavu biraju sasvim nove kreacije.

Često ovaj party znači i nešto odvažnije i smjelije odabire poznatih lica, a nas je posebice obradovalo uz kreacije poznatih modnih kuća, vidjeti i haljinu u potpisu Kaftan Studija. 

Allegra Riggio već je pokazala svoju pristranost ka elegantnom, nosivom i itekako laskavom dizajnu u potpisu Nermine Hodžić i Emine Hodžic Adilović na dodjeli Zlatnih Globusa.
Tada je također nosila njihovu kreaciju, a nakon što je prije par dana za Chanel zabavu održanu u susret dodjele Oscara birala sako haljinu s resama Kaftan Studia, sinoć je još jednom pokazala da je dizajn ovih dama idealan za svaku glamuroznu i svečanu priliku. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kaftan Studio (@kaftanstudio) on

Allegra Riggio u Kaftan Studio haljini na najekskluzivnijoj zabavi godine

Elegantno krojena duga crna toaleta koja je u gornjem djelu ukrašena s aplikacijama u obliku leptira, koji je sinonim za rad Kaftan Studija, bila je njen odabir.
Ono što haljini daje element iznenađenja upravo je plašt izrađen od sjajnog materijala koji donjem djelu haljine daje dodatnu teksturu i volumen. Uz podignutu frizuru i ženstven makeup, Allegra je birala i raskošnu ogrlicu. Jednako elegantno izgledao je i njen muž, glumac Jared Harris u odijelu s uzorkom. 

Kaftan studio je još jednom potvrdio status koji uživa među ljubiteljima mode i još jednom se predstavio kao jedan od najboljih promotora bh. kreativnih snaga u svijetu.


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!