TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.4.2012.
Kako izgleda novo modno odredište regije? Mepas Mall, trgovačko-poslovni centar s hotelom u Mostaru koji se nalazi na križanju ulice Kneza Višeslava i Kardinala Stepinca danas je otvorio svoja vrata novinarima, a sutra sve posjetitelje od jutarnjih sati očekuje cjelodnevni program i prezentacija novosti koje je Mepas Mall doveo u našu regiju. Ono o čemu smo već pisali, a što je novi
Pored njih, u Mepas Mall dovodi brandove koji ranije nisu bili u Mostaru kao što su New Yorker, Sportina Group, Iris Group, Piazza Italia i US Polo Assn, a pored njih u ovom trgovačko-poslovnom centru ćete naći i ponudu sljedećih brandova: TerraNova, S'Oliver, Adidas, Nike, Primasport, Bellissima, Granoff, Okaidi, Bimaco, Reebok, Multibrand, DM, Lisca, Megašport, Benetton, One2Play, Prenatal, Cesar's, Shoe-be-do, Alma Ras, Bambi, Tintilinić, Adax, Time line, Linea Intima, Mališić, Planet obuća, Zlatarna Celje, Tobacco shop, Stanić, Swatch, Top Shop, Carter's, Oshkosh i Bimbus.
Pored modnih, posjetitelji će uživati i u gastro poslasticama restorana na 4. katu, a po prvi put u Hercegovinu dolazi i jedno od najpoznatijih imena u svijetu brze hrane, McDonald's. Činjenicu da je Mepas Mall mjesto na kojem možete uživati cijeli dan potvrđuje i kat za zabavu na kojem će u šestom mjesecu ove godine biti otvoreno multiplex kino Cinestar s 5 dvorana i 3D konceptom, te kuglana s osam staza. Bitno je reći da su i roditelji koji dosada nisu nalazili sve što im je potrebno kroz period trudnoće i djetinjstva djeteta u Mepas Mallu doći na svoje.

Josip Jurilj, Nenad Peris, Ljiljana Bošnjak I Ljubo Bešlić
Na danas održanoj konferenciji za novinare koju je vodila voditeljica Snježana Delić prisutni su bili gradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić, direktorica trgovačkog centra Mepas Malla Ljiljana Bošnjak, Nenad Peris, predstavnik agencije Colliers International te Josip Jurilj, voditelj marketinga. Zajedno su istaknuli kako je centar zavidnih dimenzija sagrađen u roku dvije godine, a Nenad Peris je istaknuo kako su pregovaranja s brandovima koji dolaze po prvi put Bosnu i Hercegovinu trajalo između dvanaest i osamnaest mjeseci. Ono što nas posebno veseli jesu njihove procjene da će Mepas Mall u narednih dvanaest mjeseci posjetiti oko 4.000.000 ljudi. Jedva čekamo!
Do sutra i službenog otvaranja uživajte u galeriji fotografija koju vam donosimo.
{gallery}travanj_dvanaest/mepas{/gallery}
{gallery}travanj_dvanaest/mparty{/gallery}
Modamo.info
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!