TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.4.2012.

Kako izgleda novo modno odredište regije?     Mepas Mall, trgovačko-poslovni centar s hotelom u Mostaru koji se nalazi na križanju ulice Kneza Višeslava i Kardinala Stepinca danas je otvorio svoja vrata novinarima, a sutra sve posjetitelje od jutarnjih sati očekuje cjelodnevni program i prezentacija novosti koje je Mepas Mall doveo u našu regiju. Ono o čemu smo već pisali, a što je novi

Pored njih, u Mepas Mall dovodi brandove koji ranije nisu bili u Mostaru kao što su New Yorker, Sportina Group, Iris Group, Piazza Italia i  US Polo Assn, a pored njih u ovom trgovačko-poslovnom centru ćete naći i ponudu sljedećih brandova:  TerraNova, S'Oliver, Adidas, Nike, Primasport, Bellissima, Granoff, Okaidi, Bimaco, Reebok, Multibrand, DM, Lisca, Megašport, Benetton, One2Play, Prenatal, Cesar's, Shoe-be-do, Alma Ras, Bambi, Tintilinić, Adax, Time line, Linea Intima, Mališić, Planet obuća, Zlatarna Celje, Tobacco shop, Stanić, Swatch, Top Shop, Carter's, Oshkosh i Bimbus.

Pored modnih, posjetitelji će uživati i u gastro poslasticama restorana na 4. katu, a po prvi put u Hercegovinu dolazi i jedno od najpoznatijih imena u svijetu brze hrane, McDonald's. Činjenicu da je Mepas Mall mjesto na kojem možete uživati cijeli dan potvrđuje i kat za zabavu na kojem će u šestom mjesecu ove godine biti otvoreno multiplex kino Cinestar s 5 dvorana i 3D konceptom, te kuglana s osam staza. Bitno je reći da su i roditelji koji dosada nisu nalazili sve što im je potrebno kroz period trudnoće i djetinjstva djeteta u Mepas Mallu doći na svoje.

01

Josip Jurilj, Nenad Peris, Ljiljana Bošnjak I Ljubo Bešlić

Na danas održanoj konferenciji za novinare koju je vodila voditeljica Snježana Delić prisutni su bili gradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić, direktorica trgovačkog centra Mepas Malla Ljiljana Bošnjak, Nenad Peris, predstavnik agencije Colliers International  te Josip Jurilj, voditelj marketinga. Zajedno su istaknuli kako je centar zavidnih dimenzija sagrađen u roku dvije godine, a Nenad Peris je istaknuo kako su pregovaranja s brandovima koji dolaze po prvi put Bosnu i Hercegovinu trajalo između dvanaest i osamnaest mjeseci. Ono što nas posebno veseli jesu njihove procjene da će Mepas Mall u narednih dvanaest mjeseci posjetiti oko 4.000.000 ljudi. Jedva čekamo!
Do sutra i službenog otvaranja uživajte u galeriji fotografija koju vam donosimo.

{gallery}travanj_dvanaest/mepas{/gallery}

{gallery}travanj_dvanaest/mparty{/gallery}


Modamo.info  


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!