TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.4.2012.
Kako izgleda novo modno odredište regije? Mepas Mall, trgovačko-poslovni centar s hotelom u Mostaru koji se nalazi na križanju ulice Kneza Višeslava i Kardinala Stepinca danas je otvorio svoja vrata novinarima, a sutra sve posjetitelje od jutarnjih sati očekuje cjelodnevni program i prezentacija novosti koje je Mepas Mall doveo u našu regiju. Ono o čemu smo već pisali, a što je novi
Pored njih, u Mepas Mall dovodi brandove koji ranije nisu bili u Mostaru kao što su New Yorker, Sportina Group, Iris Group, Piazza Italia i US Polo Assn, a pored njih u ovom trgovačko-poslovnom centru ćete naći i ponudu sljedećih brandova: TerraNova, S'Oliver, Adidas, Nike, Primasport, Bellissima, Granoff, Okaidi, Bimaco, Reebok, Multibrand, DM, Lisca, Megašport, Benetton, One2Play, Prenatal, Cesar's, Shoe-be-do, Alma Ras, Bambi, Tintilinić, Adax, Time line, Linea Intima, Mališić, Planet obuća, Zlatarna Celje, Tobacco shop, Stanić, Swatch, Top Shop, Carter's, Oshkosh i Bimbus.
Pored modnih, posjetitelji će uživati i u gastro poslasticama restorana na 4. katu, a po prvi put u Hercegovinu dolazi i jedno od najpoznatijih imena u svijetu brze hrane, McDonald's. Činjenicu da je Mepas Mall mjesto na kojem možete uživati cijeli dan potvrđuje i kat za zabavu na kojem će u šestom mjesecu ove godine biti otvoreno multiplex kino Cinestar s 5 dvorana i 3D konceptom, te kuglana s osam staza. Bitno je reći da su i roditelji koji dosada nisu nalazili sve što im je potrebno kroz period trudnoće i djetinjstva djeteta u Mepas Mallu doći na svoje.

Josip Jurilj, Nenad Peris, Ljiljana Bošnjak I Ljubo Bešlić
Na danas održanoj konferenciji za novinare koju je vodila voditeljica Snježana Delić prisutni su bili gradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić, direktorica trgovačkog centra Mepas Malla Ljiljana Bošnjak, Nenad Peris, predstavnik agencije Colliers International te Josip Jurilj, voditelj marketinga. Zajedno su istaknuli kako je centar zavidnih dimenzija sagrađen u roku dvije godine, a Nenad Peris je istaknuo kako su pregovaranja s brandovima koji dolaze po prvi put Bosnu i Hercegovinu trajalo između dvanaest i osamnaest mjeseci. Ono što nas posebno veseli jesu njihove procjene da će Mepas Mall u narednih dvanaest mjeseci posjetiti oko 4.000.000 ljudi. Jedva čekamo!
Do sutra i službenog otvaranja uživajte u galeriji fotografija koju vam donosimo.
{gallery}travanj_dvanaest/mepas{/gallery}
{gallery}travanj_dvanaest/mparty{/gallery}
Modamo.info
TEKST: Bonjour.ba
U kuhinji često nastaju i najljepše i najnepredvidivije priče. Svi znamo onaj trenutak kada deseti put pokušavamo izravnati šlag, a on i dalje živi svoj život. Jer, koliko god se trudili, ponekad nam kuhinja pošalje jasnu poruku: izgled neće uvijek slušati, ali okus, on je već na našoj strani.

Upravo tu filozofiju Dolcela decenijama gradi u svojim proizvodima i olakšava slatke rituale brzim, provjerenim miksovima i okusima na koje se možemo osloniti.
Zato je Bonjour.ba, zajedno s Dolcelom, okupio malu grupu učesnica na radionici dekoracije torti kako bismo pokazali da slastice nisu samo rezultat, nego i proces u kojem kreativnost pronalazi svoj put.




Nakon kratkog upoznavanja i prvih osmijeha, učesnice su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba, i Haris Arnautović, direktor marketinga Podravke BiH.


Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH
Prije same radionice, učesnice su ispunile kratki upitnik, mali ritual koji ih je povezao s najdražim uspomenama iz djetinjstva, ukusima koje su voljele i slasticama koje ih prate godinama. Bio je to nježan uvod u sve što će tek nastati…





Radionicu je vodila Ivana Divljan, čiji je pristup učinio da sve izgleda jednostavno, čak i onima koje šlag inače drži “taocima”. Umjesto uputa koje se moraju slijediti do slova, dala je slobodu da se isprobava, istražuje, miješa i mijenja baš onako kako kuhinja zna biti kada zaboravimo na stroga pravila.



Vrlo brzo nastao je poznati slatki flow. Kecelje su se zavezale, krema je išla svojim putem, ukrasi svojim, a torte su postajale male verzije onih koji ih prave.

Uz pet prijavljenih čitateljica, radionici su se pridružile i Dolcela ambasadorice Naida Kadić Klico, Maja Topčagić i Ena Avdić čija prisutnost uvijek unese onu laganu, inspirativnu energiju zbog koje se prostor osjeti toplijim.






Atmosfera se spontano pretvorila u prijateljsko druženje: savjeti su prelijetali preko stola, a poneki “ups” trenutak pretvarao se u najšarmantniji dio dekoracije.




U tim malim scenama najjasnije se osjetila poruka kampanje “Jedino za izgled ne možemo garantirati” jer sve ono što se ne vidi na fotografijama, od raspoloženja do topline u prostoru, bilo je već savršeno.




Najljepši trenutak radionice nastao je onog časa kada su svi već zaboravili da prave tortu, a počeli da stvaraju nešto što nosi njihov potpuni, mali potpis. Boje su se miješale, ideje mijenjale iz minute u minutu, Ivana se smješkala dok je obilazila radne stolove, a svaki komentar bio je više ohrabrenje nego instrukcija.



Nije bilo tačnog načina, nije bilo pogrešnog poteza. Bilo je samo: “Hajde da vidimo šta će ispasti.” Upravo u tome je ležala čar ove radionice. A sve su bile preukusne jer okusu se vjeruje. Izgledu… pa, tu Dolcela ionako nikad ne garantira.







A onda… trenutak iznenađenja. U svakoj Dolcela kutiji gdje su se pakovale slastice nalazila se fotografija iz djetinjstva koju su nam učesnice prethodno poslale, kao i kartica s pitanjem: „Koja je tvoja želja za 2026. godinu?“



Uz malu svijeću i tihi dogovor da je zajednički puhnemo, prostor je na trenutak postao podsjetnik na to da slastice prate naše priče puno duže nego što mislimo.



Ovaj događaj nas je još jednom podsjetio na suštinu Dolcela kampanje: ne garantiramo izgled, ali garantiramo trenutke koji se pamte. I baš zato svaka torta koja je tog jutra nastala ima svoju priču, ne savršenu, nego stvarnu.



Nakon što su tortice dobile svoje finalne dekoracije, najviše pitanja vrtjelo se oko jedne stvari: koja je to baza koja sve drži zajedno?

Zato dijelimo jednostavnu verziju recepta inspirisanog radionicom, onog koji daje strukturu, ali ostavlja puno prostora za improvizaciju.
SASTOJCI:
Za kore:
- Jaja
- Šećer
- Brašno
Za kremu:
- Dolcela puding vanilija, skuhan u mlijeku
- Šećer
- Dolcela Gussnel za dodatnu stabilnost i podatnost
Za dekoraciju:
- Dolcela šlag krema vanilija (ili neki drugi okus po želji)
- Ukrasi po želji
PRIPREMA:
Ispecite jednostavnu koru i izrežite je u krugove. Skuhajte Dolcela puding vanilija ili koji volite, dodajte šećer i Dolcela Gussnel kako biste dobili glatku, stabilnu kremu. Složite mini tortice: kora - krema - kora. Završite šlagom.

Recept je jednostavan, brz i zahvalan za sve koji vole kreativni proces više od savršene linije šlaga.
Bonus savjeti: Ako volite varijacije, puding od vanilije lako možete zamijeniti Dolcela pudingom čokolada, a dekoraciju napraviti sa Dolcela šlag pjenom (Dolcela šlag priprema sa vodom) ili Dolcela šlag kremom koju volite: Dolcela šlag krema čokolada, karamela, jagoda ili nugat i pustite da upravo okus odluči kakav će biti izgled.


Za brzu, bogatu podlogu tu su i Dolcela Chocolate Muffins ili Dolcela Lava Muffins, mješavine koje su idealne kad želite efektnu tortu bez dugog pripremanja. Sve su to male prečice koje daju više prostora kreativnosti.

Inspiraciju ste, vjerujemo, već pronašli. Šlag, puding, ukrase i miksove birate sami. A rezultat? Ma šta god ispalo, bit će vaša Dolcela kreativna priča, ukusna i zanimljiva.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!