TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 12.6.2020.

U današnjem modernom i užurbanom načinu življenja, subotu i nedjelju doživljavamo kao dane koje iskoristimo za sve stvari koje nismo imali vremena posvetiti se tokom sedmice: opustiti se, zabavite se, posjetiti drage ljude i sve ponoviti samo pet dana kasnije.

Ova rutina može djelovati jednako iscrpljujuće i rezultirati da se u ponedjeljak ujutro osjećamo kao što smo se osjećali u petak popodne.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FASHION | INSPO | TRAVEL (@anajohnson) on

Upravo zbog toga smo istražili strategije koje nam mogu pomoći pretvoriti subote i nedjelje u istinske odmore koje naše tijelo, um i duh trebaju i zaslužuju.

NEMOJTE SPAVATI DUGO

Iako vas to može dovesti u iskušenje, spavanje tog jutra otežat će vam dragocjeno vrijeme za izlazak i maksimalno uživanje vikendom. Zapravo, to će vam poremetiti raspored spavanja tokom ostatka sedmice što će vas učiniti još iscrpljenijima.

Ako ste stvarno umorni i potrebno vam je odmaranje uz sna, ustanite ranije, ali odredite sebi termin kada ćete opet malo prileći tijekom dana.

Foto: @anajohnson

ZABORAVITE NA POSLOVNE OBVEZE

Drugim riječima dajte i radu vrijeme za odmor. Donesite svjesnu odluku u petak u 17:00h da prestajete raditi i počnite se opuštati. Zamislite da se iz „radne verzije“ transformirate u „opuštenu“ vikend verziju.

NAPRAVITE DIGITALNI DETOKS

Budući da je mobitel stalno uz vas i notifikacije pristižu, kradu vam pažnju i dragocjenu energiju u vrijeme kada se pokušavate opustiti i napuniti pozitivnom energijom.
Ugasite mobitele, provozajte se biciklom, organizujte piknik, pozovite frendice ili partnera na #gamenight...

 

Foto: @anajohnson

PLANIRAJTE UNAPRIJED – ALI BUDITE I SPONTANI

Osigurajte dobar balans.
Možete se veseliti budućim aktivnostima i imati planove za izlet, planinarenje, piknik, ali i prepustiti se fleksibilnosti tijekom vikenda.

Možda tokom dana u subotu poželite prošetati, igrati stoni tenis u dnevnom borakvu ili pogledati dobar film u kinu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FASHION | INSPO | TRAVEL (@anajohnson) on

IZAĐITE IZ SVOJE ZONE KOMFORA

Monotonija može učiniti da i najuzbudljiviji vikend prođe dosadno. Izazovite sami sebe se novim fizičkim ili intelektualnim aktivnostima. Neka vam svaki vikend bude različit i ispunjen aktivnostima. Razmislite o bijegu na planine za vikend, u kućice ili se pretvarajte da ste turist u svom gradu i obiđite muzeje i parkove.

Možda postoje zanimljiva mjesta koja nikad niste provjerili, a koja su samo nekoliko minuta udaljeni od vas.

 ODREDITE VRIJEME ZA "NIŠTA"

Planirajte jutro ili popodne svakog vikenda da bude potpuno bez planova.
Možda se čini luckasto ili dosadno, ali radi se o zdravom načinu punjenja energije i postaje super taster za gumb "reset".

Činjenica da se niste ništa dogovarali, nemate konkretni plan, ne morate se vidjeti sa nekim ili čuti... djeluje umirujuće i zadovoljavajuće. Izdvojite barem sat vremena vikenda samo za vas.

 

Foto: @anajohnson

NE ODLAŽITE SVE OBAVEZE I ZADATKE ZA VIKEND

To će vas samo dodatno opteretiti za vrijeme koje bi trebalo biti opuštajuće.
Izbacite neke od svojih zadataka tokom sedmice kako biste se mogli stvarno opustiti vikendom.

BORITE SE PROTIV NEDJELJNOG BLUESA

Ako nedjelju ne volite jer sutra dolazi ponedjeljak i provodite dan razmišljajući o obvezama koje vas čekaju sutra, zapravo gubite 24 sata svaki put kad to učinite.
Dopustite da vaša nedjelja bude opuštajuća i bez pritiska razmišljanja o poslovnim obvezama.
Budite svjesni da su ovi dani vaši. Učinite ih drugačijim, posebnim i priuštite si zaista opuštajući vikend.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FASHION | INSPO | TRAVEL (@anajohnson) on

 ***
Naslovna fotografija: @anajohnson
Tekst: Ilda Lihić-Isović 


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!