TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.1.2020.
Talijanski Vogue oduvijek je pomicao granice kreativnosti.
Kroz svoje editorijale i naslovnice slali su snažne lekcije koje su otvoreno pričale o problemima s kojima se nosila globalna modna scena.
I 2020.godinu su započeli odvažno.
MODNA ILUSTRACIJA PONOVNO JE U MODI
Umjesto modela i poznatih lica, s naslovnice talijanskog Voguea za prvi mjesec smiješi vam se sedam ilustracija - sedam dama koje su odjevene u komade iz nove Gucci kolekcije. Uz to, glavni urednik magazina, Emanuele Farneti na svaku od naslovnica dodao je i izjavu „Pri kreiranju ovog izdanja nije organizirano niti jedno modno snimanje.“

Činjenica je to koji je tim istaknuo ponosno već na samom coveru, jer se inače za snimanje modnih editorijala izdvajaju velike svote novca (za putovanje svih članova na setu, transfer odjeće, angažman tima i samu lokaciju snimanja).
Unutar korica magazina, naći ćete ilustracije koje dočaravaju nove modne kolekcije i beauty trendove, umjesto modnih fotografija, a sav novac koji je ušteđen pri realizaciji ovog izdanja talijanskog Vogue magazina, donirat će se za obnovu Venecije.
Modna ilustracija nije ništa novo. Magazin Vogue prvotno je i započeo kao ilustrirani magazin, a ovaj potez još je jedan korak ka smanjenju utjecaja na okoliš koji ima modna industrija. Ujedno je i ovo prvi korak k implementaciji 'Vogue Values', izjave koju su potpisali svi urednici Conde Nast publikacije u 12.mjesecu, koja za cilj ima stvoriti magazine čiji će nastanak biti održiviji i ekološki prihvatljiviji.

Talijanski Vogue ovaj mjesec pretvorio se u prava mala umjetnička djela, a veselimo se vidjeti kako će i ostali urednici odgovoriti na potrebu stvaranja inkluzivnije i sustainable modne industrije.


TEKST: Bonjour.ba/PR
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i tačni datumi početka sniženja u dućanima i online.
Ako ste posljednjih sedmica punili liste želja, spremali favorite u virtualne korpice, slagali stylinge u glavi i strpljivo čekali pravi trenutak, vrijeme je za akciju.
Najočekivanije sezonsko sniženje konačno kreće, a s njim i prilika da najdraže komade kupite po znatno nižim cijenama.
Sniženje u fizičkim dućanima Zare i ostalih brendova Inditex gru pe: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home, počinje u petak, 26. decembra, dok online sniženje tradicionalno započinje večer prije, 25. decembra. Do tada preostaje samo pripremiti korpicu i spremno dočekati početak sniženja. 
Šta donose pojedini Inditex brendovi?
Zara je, naravno, prva adresa za ključne komade sezone: od it modela koji dominiraju društvenim mrežama do efektnih statement ulova kojima ćete obogatiti modne kombinacije.
Massimo Dutti provjerena je destinacija za ‘’tihi luksuz'' s naglaskom na kvalitetne krojeve i bezvremenske komade. Mlađa publika svoje će favorite pronaći u zabavnim i praktičnim streetwear kolekcijama Pull&Beara i Bershke dok Stradivarius donosi savršen balans ženstvenosti i funkcionalnosti.
Oysho je nezaobilazan za sofisticirane sportske i loungewear linije, kao i kvalitetno donje rublje, a Zara Home donosi profinjenu estetiku kroz komade koji unose toplinu u svaki interijer i svačiji stil. 


Foto: Inditex arhiva/ PR
Vrijeme je za plan
Najvažniji savjet? Namjestite alarme jer tajming je presudan. Artikli nestaju iz ponude velikom brzinom, stoga budite spremni za kupnju tačno u trenutku kada sniženje krene.
Ako vam željeni komad promakne, isplati se provjeriti ponudu i kasnije jer brendovi nerijetko rade restock u ranim jutarnjim satima. Kupcima koji preferiraju shopping u dućanu, prvi sati otvaranja obično nude najveći izbor.
Spremite liste želja, postavite alarme i budite spremni. Ovo sniženje se ne propušta!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!