TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.1.2020.
Talijanski Vogue oduvijek je pomicao granice kreativnosti.
Kroz svoje editorijale i naslovnice slali su snažne lekcije koje su otvoreno pričale o problemima s kojima se nosila globalna modna scena.
I 2020.godinu su započeli odvažno.
MODNA ILUSTRACIJA PONOVNO JE U MODI
Umjesto modela i poznatih lica, s naslovnice talijanskog Voguea za prvi mjesec smiješi vam se sedam ilustracija - sedam dama koje su odjevene u komade iz nove Gucci kolekcije. Uz to, glavni urednik magazina, Emanuele Farneti na svaku od naslovnica dodao je i izjavu „Pri kreiranju ovog izdanja nije organizirano niti jedno modno snimanje.“

Činjenica je to koji je tim istaknuo ponosno već na samom coveru, jer se inače za snimanje modnih editorijala izdvajaju velike svote novca (za putovanje svih članova na setu, transfer odjeće, angažman tima i samu lokaciju snimanja).
Unutar korica magazina, naći ćete ilustracije koje dočaravaju nove modne kolekcije i beauty trendove, umjesto modnih fotografija, a sav novac koji je ušteđen pri realizaciji ovog izdanja talijanskog Vogue magazina, donirat će se za obnovu Venecije.
Modna ilustracija nije ništa novo. Magazin Vogue prvotno je i započeo kao ilustrirani magazin, a ovaj potez još je jedan korak ka smanjenju utjecaja na okoliš koji ima modna industrija. Ujedno je i ovo prvi korak k implementaciji 'Vogue Values', izjave koju su potpisali svi urednici Conde Nast publikacije u 12.mjesecu, koja za cilj ima stvoriti magazine čiji će nastanak biti održiviji i ekološki prihvatljiviji.

Talijanski Vogue ovaj mjesec pretvorio se u prava mala umjetnička djela, a veselimo se vidjeti kako će i ostali urednici odgovoriti na potrebu stvaranja inkluzivnije i sustainable modne industrije.


TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!