TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.1.2020.

Talijanski Vogue oduvijek je pomicao granice kreativnosti.

Kroz svoje editorijale i naslovnice slali su snažne lekcije koje su otvoreno pričale o problemima s kojima se nosila globalna modna scena.

I 2020.godinu su započeli odvažno.

MODNA ILUSTRACIJA PONOVNO JE U MODI 

Umjesto modela i poznatih lica, s naslovnice talijanskog Voguea za prvi mjesec smiješi vam se sedam ilustracija - sedam dama koje su odjevene u komade iz nove Gucci kolekcije. Uz to, glavni urednik magazina, Emanuele Farneti na svaku od naslovnica dodao je i izjavu „Pri kreiranju ovog izdanja nije organizirano niti jedno modno snimanje.“ 

Činjenica je to koji je tim istaknuo ponosno već na samom coveru, jer se inače za snimanje modnih editorijala izdvajaju velike svote novca (za putovanje svih članova na setu, transfer odjeće, angažman tima i samu lokaciju snimanja).
Unutar korica magazina, naći ćete ilustracije koje dočaravaju nove modne kolekcije i beauty trendove, umjesto modnih fotografija, a sav novac koji je ušteđen pri realizaciji ovog izdanja talijanskog Vogue magazina, donirat će se za obnovu Venecije.

Modna ilustracija nije ništa novo. Magazin Vogue prvotno je i započeo kao ilustrirani magazin, a ovaj potez još je jedan korak ka smanjenju utjecaja na okoliš koji ima modna industrija. Ujedno je i ovo prvi korak k implementaciji 'Vogue Values', izjave koju su potpisali svi urednici Conde Nast publikacije u 12.mjesecu, koja za cilj ima stvoriti magazine čiji će nastanak biti održiviji i ekološki prihvatljiviji. 


Talijanski Vogue ovaj mjesec pretvorio se u prava mala umjetnička djela, a veselimo se vidjeti kako će i ostali urednici odgovoriti na potrebu stvaranja inkluzivnije i sustainable modne industrije.


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!