TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 6.4.2020.
Ako vam se čini kako za neke stvari u svojoj #SelfCare rutini nemate vremena, ovi savjeti će vam pomoći kreirati termin za sve.
Vrijeme koje provodimo čekajući da kuhalo ili lonac s vodom proključa, možemo iskoristiti za razne sitnice na koje inače zaboravimo, a koje mogu utjecati na naše raspoloženje, njegu kože i planiranje.
Ako se pitate kako tih skoro jednu minutu pametno iskoristiti, otkrijte kroz 5 savjeta u nastavku.
MASAŽA LICA
Ako ste vodu odlučili zagrijati baš nakon što ste cijeli dan radili ili nakon obavljanja nekih obveza po kući, masaža lica idealan je ritual opuštanja. Za savjete kako napraviti brzu masažu lica, klik na video ispod.
https://www.youtube.com/watch?v=P6ILx8i3T24
MEDITACIJA
U našem članku o meditaciji za početnike naveli smo koliko upravo ovaj ritual može ostaviti ogroman efekt na vašu svakodnevicu. Pored opuštanja, meditiranje potiče i bolje pamćenje, mijenja način na koji opažamo stvari, umiruje nas, pripomaže da brže obrađujemo informacije te nas potiče da budemo više prisutni u stvarnom trenutku.
HIDRATANTNA MASAŽA RUKU
Iako smo uz #OstaniKuci inicijativu stalno doma, često pranje ruku i trčanje iz jedne kućne obveze ka drugoj može učiniti da zaboravimo njegovati svoje ruke. Zato, vrijeme dok čekate da voda provri možete iskoristiti da temeljito namažete ruke omiljenom kremom ili čak na par minuta stavite pamučne rukavice kako bi se krema upila i ostavila vaše ruke mekanima na dodir.
SLUŠATI PJESMU
Svatko od nas ima u playlisti par pjesama koje nas opuštaju, možda čak tjeraju na ples ili nam donose neke posebne uspomene iz prošlosti. Vrijeme dok čekate iskoristite upravo za puštanje tih pjesama i ples po kuhinji koji će podignuti vaše raspoloženje i učiniti da se uistinu relaksirate i na kraju krajeva, razgibate.
NAPISATI OBVEZE U PLANER
Vrijeme koje čekate može biti idealno da presložite svoje misli i sitne obveze koje imate odraditi do kraja ovog ili sutrašnjeg dana te ih zapišete u svoj planer. Upravo tako ćete uštedjeti vrijeme na više načina i postati osoba koja sve stvari drži u svojim rukama.
***
Foto: unsplash.com
Tekst: Dijana Ćavar
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!