TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.7.2019.
I dok jedni šesti i sedmi mjesec vežu uz putovanja i odmor uz zvuk valova u pozadini, drugi ova dva mjeseca rezerviraju za učenje i ispitne rokove.
Naime, ovaj period godine za sve studente kalendarski označava i polaganje zadnjih kolokvija, kao i brojne promocije povodom završetka studija na fakultetima diljem regije. To ujedno znači i da je naš planer gotovo svake godine, početkom ljeta, ispunjen i s par proslava povodom diplomiranja.
Odabir idealnog poklona pred nas stavlja par nedoumica, obzirom da kroz poklon odabran s puno ljubavi, osobi koja je diplomirala želimo dati dodatnu motivaciju, vjetar u leđa i pokazati da smo s njom u svim avanturama koje ju tek čekaju. Izgradnja karijere, pronalazak posla iz snova, prvi razgovori za posao, nove radne kolege, rokovi…, sve su to izazovi koji ih čekaju, a ovi pokloni bi taj period mogli barem djelomično olakšati i dodatno uljepšati. U nastavku smo izdvojili 5 simpatičnih i kreativnih prijedloga za poklon.
INSPIRATIVNA KNJIGA O KARIJERI
Autobiografije i savjeti dama i muškaraca koji su već uspješno odgovorili na poslovne izazove stavljene pred njih sjajan su način da osobi koja je diplomirala kroz knjigu date mentora koji će dati odgovor na sve nedoumice s kojima se i ona susreće. Par preporuka donosimo ovdje.
PLANER I DNEVNIK ZAHVALNOSTI
Organizacijske vještine ključne su za uspjeh u obavljanju poslovnih obveza, a uz ovaj poklon potaknut ćete ju na što bolje planiranje, ali i kroz dnevnik zahvalnosti podsjetiti da je balans ključan, kao i da nikada ne smijemo zaboraviti biti zahvalni na malim sitnicama koje čine svaki dan lijepim.
TERMOSICA
Koristan poklon koji će nositi tijekom trčanja s jednog kraja grada na drugi, u uredu, tijekom izleta…
TORBA ZA LAPTOP
Kako bi i alat ključan za obavljanje poslovnih zadataka bio siguran od vanjskih utjecaja, grebanja…
KOFER
Za sva poslovna putovanja koja ju očekuju, ali i posjete bajkovitim destinacijama koje su na njenoj bucket listi.
KOMAD KOJI ĆE MOĆI NOSITI NA (INTERVJU ZA) POSAO
Kravata, košulja ili sako…, sve su to komadi koji će i ženama i muškarcima nakon studija pomoći u kreiranju capsule poslovne garderobe.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!