TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.7.2019.
I dok jedni šesti i sedmi mjesec vežu uz putovanja i odmor uz zvuk valova u pozadini, drugi ova dva mjeseca rezerviraju za učenje i ispitne rokove.
Naime, ovaj period godine za sve studente kalendarski označava i polaganje zadnjih kolokvija, kao i brojne promocije povodom završetka studija na fakultetima diljem regije. To ujedno znači i da je naš planer gotovo svake godine, početkom ljeta, ispunjen i s par proslava povodom diplomiranja.
Odabir idealnog poklona pred nas stavlja par nedoumica, obzirom da kroz poklon odabran s puno ljubavi, osobi koja je diplomirala želimo dati dodatnu motivaciju, vjetar u leđa i pokazati da smo s njom u svim avanturama koje ju tek čekaju. Izgradnja karijere, pronalazak posla iz snova, prvi razgovori za posao, nove radne kolege, rokovi…, sve su to izazovi koji ih čekaju, a ovi pokloni bi taj period mogli barem djelomično olakšati i dodatno uljepšati. U nastavku smo izdvojili 5 simpatičnih i kreativnih prijedloga za poklon.
INSPIRATIVNA KNJIGA O KARIJERI
Autobiografije i savjeti dama i muškaraca koji su već uspješno odgovorili na poslovne izazove stavljene pred njih sjajan su način da osobi koja je diplomirala kroz knjigu date mentora koji će dati odgovor na sve nedoumice s kojima se i ona susreće. Par preporuka donosimo ovdje.
PLANER I DNEVNIK ZAHVALNOSTI
Organizacijske vještine ključne su za uspjeh u obavljanju poslovnih obveza, a uz ovaj poklon potaknut ćete ju na što bolje planiranje, ali i kroz dnevnik zahvalnosti podsjetiti da je balans ključan, kao i da nikada ne smijemo zaboraviti biti zahvalni na malim sitnicama koje čine svaki dan lijepim.
TERMOSICA
Koristan poklon koji će nositi tijekom trčanja s jednog kraja grada na drugi, u uredu, tijekom izleta…

TORBA ZA LAPTOP
Kako bi i alat ključan za obavljanje poslovnih zadataka bio siguran od vanjskih utjecaja, grebanja…
KOFER
Za sva poslovna putovanja koja ju očekuju, ali i posjete bajkovitim destinacijama koje su na njenoj bucket listi.
KOMAD KOJI ĆE MOĆI NOSITI NA (INTERVJU ZA) POSAO
Kravata, košulja ili sako…, sve su to komadi koji će i ženama i muškarcima nakon studija pomoći u kreiranju capsule poslovne garderobe.
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!