TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 4.11.2020.

Korištenje planera postaje sve popularnije sa razlogom: to je sjajan način da upravljate svojim vremenom i budete produktivni.

Sa današnjim užurbanim tempom svoje zadatke i obveze pokušavamo rješavati različitim trikovima, ali ako vam se ikada dogodi da trebate organizirati svoj život na način koji će jamčiti pozitivne i trajne promjene, trebat će vam planer.

Foto: kaboompics.com

Prije svega zamislite dan u životu dame koja svakodnevni koristi planer. Ona je osoba koja je provela nekoliko minuta navečer smišljajući raspored za sljedeći dan. Svaki trenutak dana je produktivno osmišljen sa sastancima, zadacima i rasporedima koje treba pratiti.

Razlog tome je u biti jednostavan, ne izgubiti ritam. Unatoč užurbanom životu, planiranje unaprijed radi na tome da sve prođe u dobrom tempu i redu. Dok se probudite za potpuno novi dan, sve su  dnevne aktivnosti već organizirane i samim tim dan bi se trebao odvijati bez problema. Ako usput dođe do iznenađenja, to se  može jednostavno riješiti znajući što je prošlo, a što tek slijedi.

Upravo zbog toga smo izdvojili četiri najvažnija razloga za svakodnevno vođenje planera.

ORGANIZIRAN ŽIVOT

Planiranje je ključ organiziranog života, a organiziranje je rezultat sticanja navika koje potiču na aktivnost i produktivnost. Glavni razlog zbog kojeg je planer najučinkovitiji način da se organizira jest da vam pomogne da redovito stvarate određene izbore kao da je to prirodan način da se stvari rade umjesto vas.

Foto: unsplash.com

UPRAVLJANJE VREMENOM

Planeri su izvrsni za razvijanje vještina upravljanja vremenom. U biti planer vam daje element kontrole i omogućuje da napravite raspored koji odgovara vašem trenutnom načinu života i aktivnostima. Trik je u tome da nikad ne planirate taj dan, već navečer isplanirate sutrašnji dan ili za vikend isplanirate čitav radnji tjedan. Dakle, planirajte prije vremena i budite marljivi u tome.

PRODUKTIVNOST

Ako ste isplanirali svoje vrijeme, možete se suočiti sa novim danom potpuno spremni za sve scenarije. Znate što možete očekivati ​​i kada to očekivati. To je važno ne samo za posao već i za privatni život. Produktivnost se također odnosi na ono što radite izvan posla, kao što je boravak kod kuće, beauty rituali, druženje ili čitanje. To može uključivati ​​obavljanje poslova čišćenja i organizacije kuće ili rad na DIY projektima koje ste oduvijek željeli. Također možete odvojiti vrijeme za izlazak sa prijateljima i dragim ljudima.

Foto: unsplash.com

MANJE STRESA

Ono što planer zapravo radi je da vam omogući da sastavite raspored koji vam najviše odgovara. Vi preuzimate kontrolu nad onim što se događa i tako stvarate pravilan način razmišljanja. Možete se suočiti sa danom osjećajući se dobro zbog sastanaka koje ste odredili ili zadataka koje ste ispunili. No što je još važnije, nakon što znate pametno upravljati svojim vremenom, sada si možete dati malo vremena da uživate. Na primjer, slobodne dane možete zabilježiti kao takve i potpuno se opustiti uz knjigu, seriju, topli napitak ili po vašem izboru omiljeni vid relaksacije.

***

Naslovna fotografija: pexels.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

TEKST: Bonjour.ba

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.

U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.

Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima. 

 

asa-banka-sabina-juzbasic-89-bonjour-ba

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke  
 

Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-90-bonjour-ba
 

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže

 

Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.

 

 Struktura ne nastaje sama od sebe


Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?

Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-91-bonjour-ba

 Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
 

‘Možda’ ne gradi povjerenje


Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

 

Sabina_juzbašić_asa_banka_bonjour_ba
 

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“

Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
 

Nisu svi za svaki sistem i to je u redu


Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?

Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti
 

asa-banka-sabina_juzbašić_7_bonjour_ba
 

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
 

Povjerenje se gradi svakim kontaktom


Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?

Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

 

asa-banka-sabina_juzbašić_151_bonjour_ba
 

Ekspertiza ne dolazi s etiketom


Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?

Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“
 

asa-banka-sabina-juzbasic-92-bonjour-ba

 

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.

Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Sabina Juzbašić u ovom razgovoru nosi odjeću Gema.
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!