TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 4.11.2020.
Korištenje planera postaje sve popularnije sa razlogom: to je sjajan način da upravljate svojim vremenom i budete produktivni.
Sa današnjim užurbanim tempom svoje zadatke i obveze pokušavamo rješavati različitim trikovima, ali ako vam se ikada dogodi da trebate organizirati svoj život na način koji će jamčiti pozitivne i trajne promjene, trebat će vam planer.

Foto: kaboompics.com
Prije svega zamislite dan u životu dame koja svakodnevni koristi planer. Ona je osoba koja je provela nekoliko minuta navečer smišljajući raspored za sljedeći dan. Svaki trenutak dana je produktivno osmišljen sa sastancima, zadacima i rasporedima koje treba pratiti.
Razlog tome je u biti jednostavan, ne izgubiti ritam. Unatoč užurbanom životu, planiranje unaprijed radi na tome da sve prođe u dobrom tempu i redu. Dok se probudite za potpuno novi dan, sve su dnevne aktivnosti već organizirane i samim tim dan bi se trebao odvijati bez problema. Ako usput dođe do iznenađenja, to se može jednostavno riješiti znajući što je prošlo, a što tek slijedi.
Upravo zbog toga smo izdvojili četiri najvažnija razloga za svakodnevno vođenje planera.
ORGANIZIRAN ŽIVOT
Planiranje je ključ organiziranog života, a organiziranje je rezultat sticanja navika koje potiču na aktivnost i produktivnost. Glavni razlog zbog kojeg je planer najučinkovitiji način da se organizira jest da vam pomogne da redovito stvarate određene izbore kao da je to prirodan način da se stvari rade umjesto vas.

Foto: unsplash.com
UPRAVLJANJE VREMENOM
Planeri su izvrsni za razvijanje vještina upravljanja vremenom. U biti planer vam daje element kontrole i omogućuje da napravite raspored koji odgovara vašem trenutnom načinu života i aktivnostima. Trik je u tome da nikad ne planirate taj dan, već navečer isplanirate sutrašnji dan ili za vikend isplanirate čitav radnji tjedan. Dakle, planirajte prije vremena i budite marljivi u tome.
PRODUKTIVNOST
Ako ste isplanirali svoje vrijeme, možete se suočiti sa novim danom potpuno spremni za sve scenarije. Znate što možete očekivati i kada to očekivati. To je važno ne samo za posao već i za privatni život. Produktivnost se također odnosi na ono što radite izvan posla, kao što je boravak kod kuće, beauty rituali, druženje ili čitanje. To može uključivati obavljanje poslova čišćenja i organizacije kuće ili rad na DIY projektima koje ste oduvijek željeli. Također možete odvojiti vrijeme za izlazak sa prijateljima i dragim ljudima.

Foto: unsplash.com
MANJE STRESA
Ono što planer zapravo radi je da vam omogući da sastavite raspored koji vam najviše odgovara. Vi preuzimate kontrolu nad onim što se događa i tako stvarate pravilan način razmišljanja. Možete se suočiti sa danom osjećajući se dobro zbog sastanaka koje ste odredili ili zadataka koje ste ispunili. No što je još važnije, nakon što znate pametno upravljati svojim vremenom, sada si možete dati malo vremena da uživate. Na primjer, slobodne dane možete zabilježiti kao takve i potpuno se opustiti uz knjigu, seriju, topli napitak ili po vašem izboru omiljeni vid relaksacije.
***
Naslovna fotografija: pexels.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!