TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 27.10.2020.
Ako ste u jednom gledanju prešli svih deset epizoda novog Netflixova hita „Emily in Paris“ i prva odluka gledanje serije je zbog činjenice da ju je kreirao tim iza „Sex and the City“, vjerujemo da ste spremni za nove serije koje će zadržati sličan vibe.
Bilo to modni trenuci koji služe kao inspiracija ili krajolik koji je sam po sebi jednostavno savršen ili činjenica da ste već u prvoj epizodi osjetili želju da spakujete kofere za Francusku... putovanja, romantika, avantura i kultura u jednom osvojit će vas i u ovim serijama i filmovima.

Foto: @hayleylarue
„UNDER THE TUSCAN SUN“
U ovoj seriji nalazi se sve što volimo u ovim žanrovima filma: nevjerojatan krajolik, snažna ženska prijateljstva, humor i glavni lik koji bježi u Toskanu nakon razvoda. Njezino "brzo putovanje" postaje malo trajnije kad se odluči na preuređenje oronule toskanske vile. Priča je to o riskiranju, otkrivanju sebe i dobrih stvari koje se događaju kad izađete izvan svoje zone udobnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=vdJGMZDY0-8
„THE WINE SHOW“
Uvijek kažemo „da“ za serije u kojima vino i međunarodna putovanja su fokus radnje. Wine Show prati dvojicu glumaca koji kreću na putovanje kako bi shvatili prekrasnu tajnu iza vinskih etiketa s kojima se susreću - od odabira u kojima svakodnevno uživaju do rijetkih vina. Otkrivaju priče o vinu iz jedanaest zemalja sa pet kontinenata, ali što je još važnije, istražuje priče ljudi i svijeta koji ih oblikuje.
https://www.youtube.com/watch?v=bu77rb0mww4
„DOWNTON ABBEY“
Iako se radi o drami, krajolik i okruženje uistinu predstavljaju poseban dodatak radnji. Velika produkcija, koju su omogućili pravi dvorci i arhitektura Engleske, vodi vas kroz Englesku do Northumberlanda, Oxfordshirea, Hampshirea, Yorkshirea i drugih.
https://www.youtube.com/watch?v=tu3mP0c51hE
„SALT FAT ACID HEAT“
„Salt Fat Acid Heat“ je #feelgood serija koja prati kuharicu i autoricu hrane Samin Nosrat u njezinoj potrazi diljem svijeta kako bi odgovorila na milijunsko pitanje: Što hranu čini ukusnom?
https://www.youtube.com/watch?v=2oKbs4jAf7M
„OUTLANDER“
Outlander je povijesna drama koja se odvija u Škotskoj tijekom Drugog svjetskog rata. Ova serija će vas osvojiti mnogim razlozima, a prvenstveno istaknutim slikovitim prizorima Škotske.
https://www.youtube.com/watch?v=PFFKjptRr7Y
„BIG LITTLE LIES“
Osim glumačke ekipe (uključujući Reese Witherspoon, Meryl Streep, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Lauru Dern i Zoë Kravitz), panoramski prizori Montereya u Kaliforniji oduševit će vas i učiniti da se poželite odmah zaputiti tamo.
https://www.youtube.com/watch?v=8XgMvMpvCFI
"LETTERS TO JULIET"
Ovaj rom-com odvija se u Veroni u Italiji, koja je mnogima poznata kao dom Romea i Julije osvojit će vaše simpatije u trenu. Divne panorame, ukusna jela, romantika i dašak Italije čekaju vas u ovom filmu.
https://www.youtube.com/watch?v=prc50Uod_vQ
"EAT, PRAY, LOVE"
Film prati priču o pronalaženju hrane, balansa i ljubavi širom svijeta, a vjerujemo da je to idealan recept koji će vam pružiti apetit za život.
https://www.youtube.com/watch?v=mjay5vgIwt4
"MAMMA MIA!"
Film zbog kojeg ćete poželjeti spakirati kofere i odletjeti u Grčku. Ovaj film iz 2008. zasnovan je na istoimenom mjuziklu na Broadwayu 2001. godine i uključuje snažnu glumačku postavu: Amandu Seyfried, Meryl Streep i Piercea Brosnana. Radnja prati Sophie, buduću mladenku koja potajno poziva trojicu muškaraca na svoje vjenčanje - a svi oni mogu biti njezin otac na temelju majčinih privatnih dnevničkih zapisa.
https://www.youtube.com/watch?v=8RBNHdG35WY
***
Naslovna fotografija: @fashioninmysoul
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!