9 zdravih navika koje bi trebale biti dio vaše svakodnevnice

ZDRAVLJE I NJEGA
13.3.2020.

Gotovo je nevjerojatno koliko često sebe trebamo napomenuti da se bolje brinemo o sebi, idemo kod doktora, jedemo zdravo, pijemo dovoljno vode, spavamo dovoljno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, briga o našem zdravlju je neminovna i zaslužuje našu pozornost i dodatni angažman svakog dana u mjesecu bez obzira koliko zaposlen raspored imamo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo zbog toga kreirali smo mini vodič kroz koji smo zaokružili sve važne točke koje će vam pomoći da budete dobro, osjećate se dobro i izgledate dobro.
Od namirnica koje trebate birati, do novih navika koje se trebaju naći u vašoj svakodnevici pa sve do loših rituala koje trebate preskočiti, naveli smo sve malene sitnice koje će napraviti osjetnu promjenu.

Koje stvari se trebaju naći na vašem dnevnom rasporedu svaki dan za ispunjeniji i zdraviji život otkrijte kroz savjete koje izdvajamo u nastavku.

SPAVATI 7-8 SATI SVAKU VEČER

Za odrasle je od velike važnosti spavati ovoliko sati svaku večer radi svih benefita, ali i posljedica koje možete imati ako spavate manje. Ukoliko spavate preporučeni broj sati svaku večer to će utjecati na vaš imunitet, pomoći će vam u gubljenju kilograma i poboljšati vaše pamćenje. Suprotno od toga, ukoliko ne spavate dovoljno, nećete imati dostatnu energiju za rad i imati ćete potrebu jesti više. Također, nedostatak sna tijekom tjedna može voditi i razvoju raznih bolesti kao što je dijabetes ili srčane bolesti. Naravno, ako vašem organizmu odgovara manji broj sati sna, slijedite taj ritam.
Za savjete kako kreirati odličnu noćnu rutinu klik ovdje.

PITI VIŠE VODE

Nešto što se najviše provlačilo kroz beauty savjete dama u proteklih par godina sigurno je važnost konzumacije dostatne količine vode. Obzirom da se naš organizam sastoje od 60 posto vode, a naša krv od čak 90 posto vode i ne iznenađuje nas da je unošenje dovoljne količine vode jako važno za naše normalno funkcioniranje.
Slijedom toga, ukoliko pijemo preporučene količine vode svakog dana, to će utjecati na izgled naše kože, utjecati će na strukturu i funkcije našeg mozga i omogućiti nam bolje mogućnosti rasuđivanja.
Voda je važna i za naš probavni sustav, uravnoteženje temperature tijela, dišne puteve, sprječava oštećenje bubrega, a pomaže i u vježbanju.

JESTI ZDRAVO, ORGANSKE, SEZONSKE I SVJEŽE NAMIRNICE

Povrće i voće koje je svježe, sezonsko i dolazi iz provjerenih izvora, zajedno sa mesom i ribom kontroliranog podrijetla (ili drugim izvorima proteina) treba postati dio vaše prehrane kroz tjedan.
Uvidjeti ćete ogromne promjene u vašoj svakodnevici i zdravlju ukoliko tešku, nekoliko puta prerađenu hranu zamijenite sa manje obrađenom hranom koja će unijeti balans u vašu prehranu i pomoći vam da se osjećate dobro iznutra i izvana. A ovakva prehrana će zasigurno utjecati i na izgled vaše kože. 

IMATI OPUŠTAJUĆU JUTARNJU RUTINU

Produktivnost je gotovo stopostotno osigurana uz organiziranu i opuštajuću jutarnju rutinu, koja ne samo da nam pomaže bolje dizajnirati naš raspored, nego nam omogućava bolje raspoloženje, manje stresa i brige te više motivacije.
Fokus je također veći, svaki izazov nekako zvuči izvedivo, a ciljevi se polako počinju ostvarivati kada smo sretniji i zadovoljniji. Za savjete kako postati jutarnji tip osobe klik ovdje

BRINUTI SE O SVOM TIJELU

Od šampona pa sve do kreme za lice, jako je važno koje proizvode koristite za brigu o svom tijelu.
Ulagati u svoje zdravlje znači i kupiti proizvode koji odgovaraju vašem tipu kože, ne sadrže štetne tvari, a sve više i one koji vam pomažu očuvati prirodu oko nas.
Također, važno je da u svoj planer zapišete i sve zdravstvene preglede, često posjećujete doktora i shvaćate ozbiljno znakove koje vam vaše tijelo šalje.

ORGANIZIRAJTE SVOJ DOM

Organiziran i uredan dom, soba posložena nakon ustajanja ujutro i posložen radni stol imaju ogromnu moć kreiranja dodatno produktivne atmosfere oko vas. Sitni su to koraci koji daju vašem mozgu signal da budete motiviraniji za sve ono što vas čeka nakon ustajanja ujutro.
Zato se trebate potruditi u vašu svakodnevicu uljučiti malene rituale kao što su organizacija ormarića, slaganje odjeće i slično koji će vam unijeti dozu organiziranosti i osjećaja zadovoljstva.

JESTI VIŠE HRANE BOGATE VLAKNIMA

Mahunarke, cjelovite žitarice, orasi, zob, jabuke, brokula, banane i jagode su samo neke od namirnica sa mnoštvo vlakana koje će vam pomoći u održavanju zdravlja vaše kože i crijeva. Važnost unosa više vlakana je u tome da oni uspješno izbacuju toksine iz našeg tijela i čine našu kožu sjajnijom te hormone uravnoteženijima.

KRETATI SE MAKAR 20 MINUTA SVAKOG DANA

Osim što će vam kretanje svakog dana omogućiti veću vitalnost, bolji rad srca i poboljšanje cirkulacije, važno je i radi boravka na svježem zraku, ali i zbog poboljšanja vašeg raspoloženja.
Pored toga, šetnja vam može pomoći raščistiti vaše misli, poboljšavajući rad mozga i rasuđivanje, i naravno, ukoliko se bavite vježbanjem i trčanjem, kretanje će vam pomoći u gubljenju kilograma. 

VOLJETI I PRIHVAĆATI SEBE

Najvažnije za naše zdravlje je i prepoznati sve naše mane i vrline, prihvatiti ih i nastojati uživati s njima svaki dan. 
Pokušajte svaki dan biti zahvalni na tome što imate, brinuti se o sebi i ne zaboravite da imate samo jedan život koji zaista dizajnirate sami. Učinite ga lijepim, za sebe.

ZDRAVLJE I NJEGA , 13.3.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Marija Perić

Foto by:

pinterest.com, Instagram @josefindahlberg.se

Podijeli:

Posljednje objavljeno