TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 28.2.2020.
Uvijek smo u potrazi za što efikasnijim rješenjem koje će nam pomoći da svaku večer zaspemo na vrijeme, odmorimo se i budimo se s osmijehom, pogotovo kada nam je san tako bitan za svakodnevno funkcioniranje.
Kada uzmemo u obzir da dobar san može utjecati na poboljšanje našeg zdravlja i raspoloženja te učiniti da imamo puno više energije i budemo produktivniji, spremni smo ulagati dodatne napore da popravimo naše navike pred spavanje.
Iako se ne čini tako, mi imamo najveću kontrolu nad tim kako i kada ćemo zaspati i naravno da ukoliko u sobi za sebe kreiramo uvjete idealne za spavanje, san će doći puno prije i uspjeti ćemo odspavati onih preporučenih 7 do 8 sati dnevno.

Koji su to uvjeti, na što trebamo pripaziti kako bismo imali što bolji večernji san te kako sobu pretvoriti u idealno mjesto za spavanje, otkrijte kroz savjete u nastavku.
NEMOJTE PITI KAVU U VEČERNJIM SATIMA
Ako rado uživate u svojoj poslijepodnevnoj kavi, vrijeme je da tu svoju naviku promijenite. Kako biste brže zaspali navečer, potrebno je da ne unosite kavu u vaš organizam u poslijepodnevnim satima jer se kofein nakon ispijanja kave u vašem tijelu zadržava i do 12 sati i upravo on može biti razlog vaše nesanice ili pretjerane brige i stresa pred spavanje.
PODESITE TEMPERATURU U SOBI
Ukoliko vam je potrebno dosta vremena navečer kako biste zaspali, snižavanje temperature u sobi može biti presudna stvar za vaše spavanje. Kako spavamo, temperatura našeg tijela se smanjuje dok se temperatura naših ruku i stopala povećava pa samim time ukoliko snizite temperaturu sobe, naravno pazeći na onu visinu koja vama odgovara, kreirati ćete atmosferu idealnu za spavanje.

IZBACITE SVE ELEKTRONIČKE UREĐAJE IZ SVOJE SOBE
Kako biste kreirali prostor koji je u potpunosti oslobođen bilo kakvih ometanja, potrebno je da iz vaše sobe izbacite sve elektroničke uređaje i izbjegavate gledanje TV-a, prelistavanje društvenih mreža i igranje računalnih igrica u kasnim večernjim satima.
NAPRAVITE TO-DO LISTU ZA SUTRAŠNJI DAN
Nekada je razlog zašto ne možete zaspati činjenica da nemate neki plan za sutrašnji dan. Ukoliko se brinete kako će se neke stvari odigrati sutra ili niste sigurni koju odluku napraviti, na papir zapišite svoj neki okvirni plan koji će vam dati mir i sigurnost i nakon toga ćete uspjeti jako brzo zaspati.

ČITAJTE
Čitanje prije spavanja dokazano opušta vaš um i tijelo te vam može značajno pomoći ukoliko se borite sa nesanicom ili vam treba jako dugo da se uspavate.
SLUŠAJTE UMIRUJUĆE ZVUKOVE
Danas brojne aplikacije kriju kompilacije smirujućih pjesama i zvukova koji će vam pomoći ući u relaksirajuće stanje, uz koje ćete puno ranije moći zaspati i imati mirniji san.

NEMOJTE RADITI NIKAKVE VJEŽBE PRIJE ODLASKA NA SPAVANJE
Vježbanje kasno navečer i pred spavanje razbuđuje vaš organizam i čini da vaša temperatura tijela raste, što je upravo suprotno od onoga što trebate kako biste jako brzo zaspali. Samim time, svoju tjelovježbu rezevirajte za dnevne sate, a tijekom večernjih sati se pokušajte opuštati i odmarati.
KREIRAJTE RUTINU SPAVANJA
Najbolji način da naviknete vaše tijelo na spavanje je ukoliko kreirate rutinu u kojoj ćete ići na spavanje i buditi se uvijek u isto vrijeme. Samim time, vaš organizam će prepoznati kad je vrijeme za spavanje i više se nećete mučiti sa nesanicom i dugo vremena provesti budni u svom krevetu.

NEMOJTE SPAVATI TIJEKOM DANA
Iako se nekada vrijeme nakon posla čini savršenim za odspavati sat ili dva kako biste se odmorili i povratili snagu, to ne samo da će poremetiti vaš san tu večer, nego i vaš san kroz nekoliko narednih dana. Zato, radije, ukoliko ste umorni, krenite u krevet navečer ranije umjesto da poslijepodne provedete spavajući.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!