TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.9.2019.
Prije nešto više od dva mjeseca, Meghan je otkrila da priprema capsule kolekciju poslovne odjeće koja će imati i jako važnu ulogu i snažnu poruku. Naime, linija je dizajnirana kako bi podržala rad dobrotvorne organizacije Smart Works, s kojom Meghan od ranije surađuje kroz razne projekte.
Smart Works podržava i pomaže nezaposlenim ženama da steknu poslovne vještine, kao i da se uspješno pripreme za intervju za posao - od pisanja životopisa do odabira odjeće.
Prošli mjesec organizirano je snimanje lookbooka za kolekciju, a modeli su bile upravo dame koje su štićenice Smart Works organizacije.

Kolekcija sadrži pet komada koji će pomoći svakoj dami da se osjeća samopouzdano na radnom mjestu – košulju, hlače, haljinu, jaknu i torbu. Bit će u prodaji dva tjedna na policama Marks&Spencer, Jigsaw i John Lewis dućana.

Za svaki kupljeni artikl iz linije, jedan će se donirati organizaciji Smart Works. Tako će svi kupci kroz svoju kupovinu igrati važnu ulogu u pričama o uspjehu brojnim damama koje tek kreiraju svoju karijeru. I neće samo utjecati na to kako izgledaju, nego kako se i osjećaju. Kompletna linija izrađena je u suradnji s dizajnericom Mishom Nonoo, bliskom prijateljicom vojvotkinje od Sussexa.

Kroz kompletan lookbook i suradnju, Meghan je još jedanput poslala snažnu poruku o stvarnim ženama, malim svakodnevnim uspjesima koje treba slaviti i zajedništvu. Ne sumnjamo da će ovi komadi postati jedan od omiljenih artikala u ormaru brojnih dama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!