TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.9.2020.
Izvlačenje dobitnika velike nagradne igre „5 kodova spoji, super nagrade osvoji“, održano je 5.9. u prizemlju centra SCC-a u, a uručenje nagrada održano je četvrtak 10.9. u SCC-u u Sarajevu.
U nagradnoj igri koja je počela 15.05. i trajala do 31.08., sudjelovali su svi kupci koji su sakupili 2 bar koda sladoleda King i 3 bar koda sladoleda Macho.
Glavnu nagradu Mercedes A klase, osvojio je Haris Bičević iz Sarajeva, a osim atraktivnog automobila, uručene su i ostale vrijedne nagrade i to novčani iznos od 15.000 KM i 4 x 5.000 KM na Sberbank Pika kartici. Fond nagrada sadržavao je još 4 mobitela Samsung S10 i 40 Ledo poklon paketa.
Program izvlačenja dobitnika, dodatno je svojim glazbenim nastupom upotpunio bh. glazbenik Hari Mata Hari.
”Drago nam je da smo u prilici usrećiti naše kupce vrijednim nagradama i na taj način im se zahvaliti za vjernost i potporu, a dobitniku glavne nagrade Mercedesa A klase, želimo sigurnu i udobnu vožnju“, rekao je Pero Radman, direktor Ledo d.o.o. Čitluk. Popis svih dobitnika je objavljen na službenoj Ledo web stranici.

TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!