TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.7.2019.
Prije nešto manje od mjesec dana, u BBI centru u Sarajevu, otvoren je dućan bh. brenda Dresscode by Prevent, koji je postao prepoznatljiv po poslovnim komadima koji su istovremeno elegantni, ugodni za nošenje i u skladu s posljednjim trendovima.
Njihov novi dućan, osim ljetne kolekcije koja krade pozornost i dama i muškaraca, znatiželjne poglede privlači uređenjem koji donosi savršen miks romantičnosti i pastelnih nijansi na ženskom odjelu, ali i klasike i elegancije koja vlada na muškom odjelu. S obzirom na to da ovaj dućan krase i komadi namještaja s bh. etiketom, kao i da cijelo uređenje potpisuje mlada i kreativna bh. arhitektica, o cijelom projektu smo više saznali u razgovoru s Aidom Salkić, rukovoditeljicom korporativnih komunikacija ASA Prevent grupacije, kao i Majom Nurkić koja stoji iza domaćeg brenda SOVA arhitektura koji je zaslužan za cijelokupan vizualan dojam.

Na naš upit kako je došlo do suradnje između brendova Dresscode by Prevent i SOVA arhitektura, Aida nam je otkrila:
„Željeli smo prostor koji je jedinstven po mnogo čemu, koncept koji prati svjetske standarde, a istovremeno oslikava sve ono po čemu je Dresscode prepoznatljiv. A to je prije svega posvećenost detaljima i potrebama savremenih poslovnih žena i muškaraca. Zahvaljujući arhitektonskom studiju SOVA arhitektura i Maji koja je izuzetno kreativna i talentovana mlada arhitektica uspjeli smo svaku našu zamisao i ideju materijalizovati i naglasiti na poseban način. Ta se energija osjetila od prvog susreta i drago nam je da kao rezultat imamo uspješnu saradnju i jedinstven prostor kakav je Dresscode u BBI centru.“

Naravno, nismo mogli odoljeti da Maju ne pitamo više detalja o samoj inspiraciji za uređenje ovog modernog i jako chic dućana...
Vjerujemo da je ovo pitanje uistinu mali klišej - no, što ti je bila nit vodilja za uređenje dućana?
Trenutak kada sjednem, uzmem papir i olovku, pustim maštu van je ključan za svaki moj projekat. Taj trenutak jeste proizišao iz analiza, želja klijenata, vrste prostora, mojih doživljaja ljudi koji će konzumirati prostor ili onih koji su vlasnici, mojih razmišljanja kada sam u međuprostoru, prilikom vožnje auta, prilikom tuširanja i sl., ali sve to se svede na taj momenat kada u svojoj glavi odlučim i kažem - sada je vrijeme. Tada, najčešće i riješim projekat, tako da, ne postoji neka vodilja, samo moj snažni osjećaj i fokusiranost na to nešto, u datom momentu, prema zadatom zadatku. Zvuči malo ludo, možda. :)

Što je bilo ključno za odabir upravo ove palete boja u uređenju dućana?
Želja da se naglasi dio prostora koji je, svojim položajem sakriven, intiman, ali itekako postojan i pun duha, ženski dio, koji će vas svakako natjerati, zbog kolorita i neobičnog izgleda, da ga primijetite i njime prošetate, a samim tim vidite lijepe odjevne predmete koje nudi Dresscode, koje možda, zbog veličine samog prostora te položaja, ne biste zamijetili. Također, žene, koje vole kupovinu, u ovom prostoru trebaju da se osjećaju slobodno, ugodno, što im razigranost boja i detalja pruža, ali sve to uz otmjenost koju daju velike, luksuzne kabine, stol za šminkanje s velikim ogledalima, namještaj i drugo.

Tko potpisuje namještaj korišten za uređenje dućana?
Sve stolarske pozicije izradio je Interior koji je također dio Preventa, kao i sve pozicije u koži, sofu, tabure. Dio namještaja potpisuje firma Wood Team. Tu su još komadi iz studija Vračo, Baseline namještaj, Lijepe kućne stvari, ručno tkani ćilimi kompanije SHAM, paravani, zavjese, dekorativni jastuci ZART, ILighting rasvjeta te rasvjeta Artemide kao i svijetleće reklame firme Print Art.
Koja se priča krije iza kreativnog dizajna vrata od garderobe?
Vrata ženskih kabina su obojena u pastelno plavu, nježnu boju, oblog oblika kao simbol ženskog tijela. Linije na vratima su detalji plisirane haljine, s ručkicom u crvenoj boji koja simboliše neki detalj, dugme ili broš, kojim većina žena voli ukrasiti svoju odjevnu kombinaciju.
Vrata muških kabina su crno bijela, sa strogim, ravnim, geometeriziranim elementima, kao simbol odlučnog, poslovnog muškarca, bilo kojih godina.


Koji je najveći izazov s kojim si se susrela prilikom uređenja dućana?
Vrijeme! :))
Da ova dva brenda uistinu čine sjajan duo, dokazat ćemo vam kroz fotografije u nastavku koje vas vode u virtualnu šetnju Dresscode by Prevent dućanom.







TEKST: Bonjour.ba - PR
U svijetu gdje se čini da kućni poslovi nikada ne staju, svako od nas je barem jednom poželio pomoćnika koji bi tiho, bez pitanja i bez dodatnog posla, preuzeo brigu o usisavanju i pranju podova. Upravo tu na scenu stiže nova generacija uređaja koja obećava da će kućne obaveze postati znatno lakše i to bez kompromisa po pitanju čistoće.

Inteligentni, pouzdani i snažni: Bosch predstavlja Spotless – novog robota koji sam usisava i briše podove. Zahvaljujući praktičnim funkcijama i najnovijoj tehnologiji, lako se nosi s lišćem, mrvicama i svakodnevnom prašinom u užurbanom porodičnom životu. Spotless je pametni pomoćnik koji se diskretno brine za čistoću doma i ostavlja vam više vremena za opuštanje.

Novi Spotless roboti za čišćenje pouzdano uklanjaju prašinu i nečistoću pomoću Carbon Power četke. Posebnost ove četke je što su njena vlakna izrađena od različitih materijala. Karbonska vlakna omogućavaju odlično čišćenje tvrdih podova, dok sintetička vlakna pružaju pouzdano čišćenje tepiha. Budući da su karbonska vlakna vrlo tanka, mogu se gusto integrisati u četku, što sprječava propuštanje prljavštine.

Četka je optimizirana za manje zapetljavanja dlaka, a zahvaljujući EasyClean mehanizmu lako se održava. Sa snagom usisavanja od 11.000 Pa, optimalno usklađenom sa četkom, Spotless roboti postižu vrhunske rezultate i uspješno savladavaju svaki izazov.
Svi Spotless modeli ne samo da usisavaju nego i brišu podove. To znači da se mrlje i fini prah efikasno uklanjaju – još jedna stavka manje na vašoj to-do listi.
Naprednije verzije Spotless Max i Spotless Max Cam imaju dvije rotirajuće mop krpe za još temeljnije čišćenje. Dodatno, jedna od mop krpa na ovim modelima automatski se izvlači kako bi lakše dosegnula ivice i uglove.

Spotless roboti dolaze sa servisnim stanicama: Spotless Advanced+ je opremljen stanicom za suho čišćenje, dok modeli Spotless Max i Spotless Max Cam imaju pametnu stanicu za suho i mokro čišćenje, koja korisnicima pruža automatizirane zadatke održavanja, uključujući pražnjenje, pranje mopova na 70 °C i njihovo sušenje, kao i dopunjavanje spremnika za vodu.

Antibakterijska vrećica (kod Max verzije) dodatno filtrira čestice i neugodne mirise.
Svi modeli rade preko Bosch Home Connect aplikacije (EU sigurnost, BSI certifikat) uz mogućnost glasovnih komandi. Različiti senzori omogućavaju preciznu navigaciju, detekciju prepreka i automatsko prilagođavanje snage.

Max i Max Cam koriste strukturirano svjetlo, a Max Cam ima i kameru za najdetaljnije mapiranje prostora. Robot se može aktivirati i dodirom stopalom.

Svi Bosch Spotless roboti za čišćenje motora imaju 10 godina garancije. Uslov za izdavanje 10 godina garancije na motor je registracija robotskog usisivača na www.bosch-promocije.ba u roku od 6 mjeseci nakon kupovine.
Bosch Spotless robot usisivače možete pronaći i naručiti kod Bosch partnera, među kojima su: BigBang, Techno Shop, Ekupi, Mališić, Fontale, Gagiš, Centrum Trade, Violeta, Krunić Komerc d.o.o., TEHNODOM d.o.o., DIGITALIS d.o.o., BG- ELEKTRONIK d.o.o., R-PRODUKT d.o.o., Brezje d.o.o., Z.H.-ZOLA d.o.o., SONY& COMPUTERS d.o.o., ZIRAT d.o.o. Živinice, Gama S d.o.o. te Telemach.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!