TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.7.2019.
Prije nešto manje od mjesec dana, u BBI centru u Sarajevu, otvoren je dućan bh. brenda Dresscode by Prevent, koji je postao prepoznatljiv po poslovnim komadima koji su istovremeno elegantni, ugodni za nošenje i u skladu s posljednjim trendovima.
Njihov novi dućan, osim ljetne kolekcije koja krade pozornost i dama i muškaraca, znatiželjne poglede privlači uređenjem koji donosi savršen miks romantičnosti i pastelnih nijansi na ženskom odjelu, ali i klasike i elegancije koja vlada na muškom odjelu. S obzirom na to da ovaj dućan krase i komadi namještaja s bh. etiketom, kao i da cijelo uređenje potpisuje mlada i kreativna bh. arhitektica, o cijelom projektu smo više saznali u razgovoru s Aidom Salkić, rukovoditeljicom korporativnih komunikacija ASA Prevent grupacije, kao i Majom Nurkić koja stoji iza domaćeg brenda SOVA arhitektura koji je zaslužan za cijelokupan vizualan dojam.

Na naš upit kako je došlo do suradnje između brendova Dresscode by Prevent i SOVA arhitektura, Aida nam je otkrila:
„Željeli smo prostor koji je jedinstven po mnogo čemu, koncept koji prati svjetske standarde, a istovremeno oslikava sve ono po čemu je Dresscode prepoznatljiv. A to je prije svega posvećenost detaljima i potrebama savremenih poslovnih žena i muškaraca. Zahvaljujući arhitektonskom studiju SOVA arhitektura i Maji koja je izuzetno kreativna i talentovana mlada arhitektica uspjeli smo svaku našu zamisao i ideju materijalizovati i naglasiti na poseban način. Ta se energija osjetila od prvog susreta i drago nam je da kao rezultat imamo uspješnu saradnju i jedinstven prostor kakav je Dresscode u BBI centru.“

Naravno, nismo mogli odoljeti da Maju ne pitamo više detalja o samoj inspiraciji za uređenje ovog modernog i jako chic dućana...
Vjerujemo da je ovo pitanje uistinu mali klišej - no, što ti je bila nit vodilja za uređenje dućana?
Trenutak kada sjednem, uzmem papir i olovku, pustim maštu van je ključan za svaki moj projekat. Taj trenutak jeste proizišao iz analiza, želja klijenata, vrste prostora, mojih doživljaja ljudi koji će konzumirati prostor ili onih koji su vlasnici, mojih razmišljanja kada sam u međuprostoru, prilikom vožnje auta, prilikom tuširanja i sl., ali sve to se svede na taj momenat kada u svojoj glavi odlučim i kažem - sada je vrijeme. Tada, najčešće i riješim projekat, tako da, ne postoji neka vodilja, samo moj snažni osjećaj i fokusiranost na to nešto, u datom momentu, prema zadatom zadatku. Zvuči malo ludo, možda. :)

Što je bilo ključno za odabir upravo ove palete boja u uređenju dućana?
Želja da se naglasi dio prostora koji je, svojim položajem sakriven, intiman, ali itekako postojan i pun duha, ženski dio, koji će vas svakako natjerati, zbog kolorita i neobičnog izgleda, da ga primijetite i njime prošetate, a samim tim vidite lijepe odjevne predmete koje nudi Dresscode, koje možda, zbog veličine samog prostora te položaja, ne biste zamijetili. Također, žene, koje vole kupovinu, u ovom prostoru trebaju da se osjećaju slobodno, ugodno, što im razigranost boja i detalja pruža, ali sve to uz otmjenost koju daju velike, luksuzne kabine, stol za šminkanje s velikim ogledalima, namještaj i drugo.

Tko potpisuje namještaj korišten za uređenje dućana?
Sve stolarske pozicije izradio je Interior koji je također dio Preventa, kao i sve pozicije u koži, sofu, tabure. Dio namještaja potpisuje firma Wood Team. Tu su još komadi iz studija Vračo, Baseline namještaj, Lijepe kućne stvari, ručno tkani ćilimi kompanije SHAM, paravani, zavjese, dekorativni jastuci ZART, ILighting rasvjeta te rasvjeta Artemide kao i svijetleće reklame firme Print Art.
Koja se priča krije iza kreativnog dizajna vrata od garderobe?
Vrata ženskih kabina su obojena u pastelno plavu, nježnu boju, oblog oblika kao simbol ženskog tijela. Linije na vratima su detalji plisirane haljine, s ručkicom u crvenoj boji koja simboliše neki detalj, dugme ili broš, kojim većina žena voli ukrasiti svoju odjevnu kombinaciju.
Vrata muških kabina su crno bijela, sa strogim, ravnim, geometeriziranim elementima, kao simbol odlučnog, poslovnog muškarca, bilo kojih godina.


Koji je najveći izazov s kojim si se susrela prilikom uređenja dućana?
Vrijeme! :))
Da ova dva brenda uistinu čine sjajan duo, dokazat ćemo vam kroz fotografije u nastavku koje vas vode u virtualnu šetnju Dresscode by Prevent dućanom.







TEKST: Bonjour.ba - PR
Nakon pažljivih priprema svakog detalja i kutka, Nostro showroom&design studio u Banjoj Luci svečano je otvorio svoja vrata na adresi Bana dr. Todora Lazarevića bb, Palata Banja Luka.

U prostoru koji se prostire na 400 kvadratnih metara površine pronaći ćete bogatstvo namještaja, dekoracija i detalja koji će vas inspirisati i nadahnuti za uređenje vašeg doma.
Svečanom otvorenju prisustvovali su brojni partneri, klijenti i kolege iz svijeta arhitekture i uređenja enterijera, koji su imali priliku ekskluzivno zaviriti u novi prostor i upoznati se s novim kolekcijama iz ponude. Nostro je prepoznat kao brend koji nudi vrhunske komade namještaja, kvalitetnu uslugu i savršena rješenja za svaki prostor.


Otvaranje su presijecanjem vrpce, ozvaničili članovi uprave, direktorica Sumeja Bećiragić i direktor Mirza Valjevac.
„Danas smo realizovali jedan od naših najvažnijih ciljeva za tekuću godinu, a to je da se približimo kupcima na ovom području i pružimo im našu ruku. Našoj maloprodajnoj mreži, pored salona u Sarajevu, sada smo pridružili i Banja Luku te ćemo i naredne godine nastaviti s povećanjem broja objekata širom BiH. Nostro je postavio svoje temelje u rodnom gradu grupacije Hifa-Oil, Tešnju i jako brzo izgradio reputaciju u svijetu namještaja i uređenja enterijera i van granica BiH. Naša ideja živi i raste kroz naša dijela, kontinuirano se razvija i unaprijeđuje sa željom da ponudimo najsavremenija idejna i konceptualna rješenja u svijetu enterijera. Čini nas sretnim da građanima Banja Luke možemo ponuditi savremena rješenja iz vlastite proizvodnje, ali i renomiranih svjetskih brendova“, poručio je direktor Mirza Valjevac.



Nostro u svom portfoliu posebno ističe vlastitu proizvodnju tapaciranog i pločastog namještaja pod istoimenim brendom, što je omogućilo i pokretanje sektora za projektovanje i uređenje svih vrsta enterijera. Nudeći kompletna rješenja za opremanje privatnih i poslovnih prostora, s naglaskom na inovacije i kvalitet, Nostro iza sebe ima više od 200 uspješno izvedenih jedinica, samo u 2025. godini.
Pored vlastitog brenda u novootvorenom showroom-u možete pronaći internacionalne brendove namještaja i dekoracija: Saloni Furniture, Kave Home, Bolia, Waga Wood te lifestyle brendove: Rituals i Atelier Rebul.

Prostor će vas oduševiti savršenim detaljima, pažljivo kreiranim postavkama koje zrače toplinom doma i pozivaju vas da uživate u njihovoj udobnosti i ljepoti.

Do kraja novembra obavezno pronađite vremena u vašem rasporedu da posjetite novootvoreni Nostro showroom & design studio, jer vas očekuje Black Week popust, - 20% na sav namještaj.
Radno vrijeme showroom-a je od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!