TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.9.2020.
Treći Međunarodni Festival savremene žene održat će se ove godine od 08. do 11.10. u Tuzli. Blizu 80 govornica, moderatora i moderatorica, umjetnica iz čitavog svijeta učinit će i ovaj Festival posebnim.
Festival savremene žene povezuje i podržava sve uspješne priče Bosne i Hercegovine, regije i svijeta ali i ciljano motiviše mlade žene.
Do sada je ugostio više od 500 govornica koje su podijelile svoja iskustva i inspirisale mnoge mlade ljude.
Festival je kreiran kao platforma otvorenog dijaloga čiji alati su odlučni i inspirativni govori najuspješnijih dama regije, ali i svijeta. Kroz teme života od politike i ekonomije preko kulture, medija, biznisa do svijeta društvenih mreža, slavimo uspjeh i motivišemo.
Treći Festival imat će dijelom drugačiju formu, ali će se fizički organizirati u Tuzli uz poštivanje epidemiološko-zaštitnih mjera i preporuka.
Direktorica Festivala savremene žene, Edina Selesković prokomentirala je zašto je važno da se ovogodišnji Festival održi:
„Misija Festivala savremene žene koja predstavlja vodilju u svemu što radimo, a posebno u danima Festivala se nije promijenila. Štaviše, mislim da je postala bitnija u vremenu u kojem živimo. Nismo htjeli da propustimo održavanje Festivala ove godine jer mislimo da nam svima Festival treba. Trebamo čuti pozitivne priče, vidjeti pozitivne primjere i trebamo dokazati da se i pored pandemije život nastavlja. Mi ćemo u toku Festivala poštovati sve preporuke i sve mjere koje su određene u tom momentu na našem teritoriju. Mi smo odlučili da online verzija jednostavno ne ispunjava našu želju i cilj Festivala već je potrebno da naše govornice i učesnice na neki način osjete pozitivnu energiju po kojoj je Festival poznat.“
Edina je otkrila i po čemu će to ovogodišnji Festival biti drugačiji:
„Mi smo odlučili da probamo nešto drugačije, da napravimo nešto što zaista i pored svih mjera i svih ograničenja predstavlja jednu interesantnu priču. Radi se o hibridnom obliku Festivala. Mi ćemo imati govornice iz desetak zemalja ove godine. Niti od jedne govornice nismo tražili da putuje i prelazi granicu. Govornice koje su van Bosne i Hercegovine s nama će biti online dok će one koje su unutar granica Bosne i Hercegovine doći u Tuzlu i biti fizički s nama. Međutim, online i offline predstavljanje ćemo kombinovati zajedno tako da će naše govornice koje se uključuju online biti prezentirane pred publikom u dvorani uz poštovanje svih mjera. Ograničili smo druženja, after party okupljanja, smanjili smo broj dešavanja van konferencijskog dijela Festivala, ali ćemo i dalje uspjeti prezentovati i umjetnice i kulturna dešavanja koja smo zamislili samo u prilagođenom obliku.“
Dio liste s ovogodišnjim govornicama pogledajte ovdje, a na stranicama Festivala uskoro će podijeliti i sve detalje o registraciji za ovaj događaj.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!