TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 4.5.2022.
Istinski zaljubljenici u modne trendove složit će se da istraživanje i prepoznavanje domaćih brendova u svijetu mode budi posebnu čar.
Individualnost i kreativnost pridjevi su koji se vežu uz mnoge od domaćih brendova, a upravo jedan od takvih je X.O.S Concept Wear. Osim što njihove kreacije nježno laskaju silueti dama, mnogi ih opisuju kao vječne artikle koje ćete rado imati u svom ormaru. Naime, radi se o brendu koji već šest godina djeluje na domaćoj modnoj sceni i upravo to je bio razlog za kratki razgovor s osnivačicom brenda Albinom Sabić koja nam je otkrila mnoge zanimljivosti.
Oduvijek ste gajili ljubav prema modnim kreacijama. Kako je nastala ideja za osnivanje brenda X.O.S Concept Wear?
Sve je poteklo iz čiste ljubavi prema materijalu i potrebe da unesem nešto novo i drugačije. Kao direktorica firme GIR d.o.o. koja se bavi proizvodnjom dugmića i uvozom materijala iz Italije, te dvadesetogodišnjim iskustvom u tom poslu, došla sam na ideju da stvorim nešto svoje. Da ostavim lični pečat na tkanine koje su moja velika ljubav.
Što vas najviše inspirira tijekom kreiranja kolekcije?
Na prvi pogled i dodir sa tkaninom osjećam inspiraciju. Već jasno imam percipiranu misao kako bih to kreirala, a da pri tom bude neobično i drugačije.
Artikli brenda X.O.S Concept Wear nose notu vječnosti. Kako biste opisali krojeve koje volite koristiti za izradu kolekcije?
Opisala bih kao put žene iz prošlog vremena oslikane kao dostojanstvene i graciozne do one savremene žene sa raskošnim, ali umjerenim stilom. I jedna i druga su utkane u moje krojeve. Zadržati plemenitost prošlog vremena, a hrabro iskoračiti u savremeni stil.
Koliko u prosjeku vremena odvajate za razrađivanje novih ideja?
Koliko se nešto činilo lijepim, znajte da je tu uloženo mnogo truda i odricanja. Dio mojih ideja spontano dođe i to vrijeme je neiscrpno. Za mene lično bezvremenski, jer kada stvarate sa ljubavlju, šta drugo možete dobiti nego poseban i jedinstven komad.
Vaši artikli oplemenjeni su klasikom. Kako im dajete trendovsku notu?
Smatram da moj brend nije čista klasika. Moj brend je kao vremeplov. Kreiran za sve ukuse i stilove, kao i sve žene ovoga svijeta. Od klasike do najmodernijeg i najraskošnijeg. Biti poseban i drugačiji, bitnije je od toga biti najbolji. Moj brend svakoj ženi donijet će osmijeh na lice i zasigurno pronaći će sebe u određenom komadu odjeće.
Za koje biste artikle iz aktualne kolekcije rekli da su baza svakog ormara?
Definitivno haljina, koja je pogodna za sve prilike. Kako za večernju varijantu, tako i za dnevnu. Svi ostali artikli su, naravno, baza svakog ormara.
Kako naše čitateljice mogu kupiti proizvode brenda X.O.S. Concept Wear?
Sve modele isključivo online mogu poručiti, preko Facebook ili Instagram stranice. Željenu veličinu i boju određenog artikla, također, potrebno je naglasiti. Vaše želje su naša zapovijed koje ispunjavamo svim srcem!
* * *
Naslovna fotografija: X.O.S. Concept Wear
TEKST: Ilda Lihić-Isović
U Sarajevu se ovih dana otvara nova priča kada je riječ o muškoj modi, tačnije AROS atelje u Strossmayerovoj ulici.
Fokus na tihe, nenametljive komade, sa naglaskom na detalj, materijal i promišljen dizajn.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025, koju smo imali priliku pregledati prije zvaničnog otvaranja, nosi naziv „Vječni klasici“. To su komadi koje biste podjednako lako mogli zamisliti na ulicama Stockholma ili Milana: od laganih lanenih pantalona, preko ležerno krojenih sakoa, do odijela koja jednako dobro izgledaju i na poslovnom sastanku i u neformalnijim prilikama.
Zamišljena je kao baza garderobe za muškarca koji vodi aktivan život, ali ne želi mijenjati tri outfita dnevno. Tu su klasični muški odjevni predmeti i dodaci, osvježeni najfinijim tkaninama i detaljima koji prate svakodnevne situacije od posla do večernjeg izlaska. To su maskulini oblici reinterpretirani kroz jednostavan, ali precizan dizajn, uz paletu boja koja se uklapa u različite životne faze.
Ono što posebno izdvaja AROS jeste mogućnost izrade po mjeri kroz AROS LUX uslugu, dostupnu uz prethodnu najavu. Riječ je o procesu gdje klijent bira tkanine, uključujući one renomiranih italijanskih proizvođača poput Loro Piana i Cerruti, te definiše sve detalje kroja.
Za one koji cijene funkcionalnost, udobnost i dizajn AROS može biti zanimljiva opcija pogotovo za one koji žele personaliziran pristup odijevanju.
Ko stoji iza AROS-a? Armin Osmančević, dizajner s adresom u Sarajevu i iskustvom iz svjetskih modnih kuća
Iza brenda AROS stoji Armin Osmančević, ime koje možda nije često u naslovima, ali definitivno ima šta da kaže kada je riječ o modnom dizajnu. Armin dolazi s preko 20 godina međunarodnog iskustva, a iza njega su saradnje s globalnim brendovima poput Adidas, Stella McCartney, Maison Margiela, Mercedes, H&M i Pepsi.
Armin Osmančević
Foto: Johan Strindberg
Njegov profesionalni put uključuje i magistarsku diplomu sa Konstfack Univerziteta umjetnosti, zanata i dizajna u Štokholmu, što dodatno objašnjava zašto AROS izgleda baš ovako, rekli bismo skandinavski odmjereno, a opet promišljeno do posljednjeg detalja.
Upravo s tim pristupom, Armin je odlučio otvoriti AROS atelje u Sarajevu, u Strossmayerovoj ulici br. 6, gdje će od kraja jula 2025. biti dostupna gotova kolekcija za proljeće/ljeto 2025, ali i individualno krojenje kroz AROS LUX uslugu.
Paralelno s ateljeom, već je aktivna i AROS e-trgovina, dostupna u više zemalja poput Njemačke, Engleske, Švedske i Švicarske, a možete je pronaći na: aroslux.com.
Foto: Sanela Babić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!