TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.10.2024.

Treće izdanje Woman.Comm konferencije je sve bliže.


U Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. oktobra okupit će se vodeći predstavnici komunikacijske industrije, kako iz BiH, tako i iz susjednih zemalja i šire! Fokus kao i prethodnih godina je komunikacijska industrija, umrežavanje i jačanje žena iz Adria regije te odgovorno poslovanje, društvena odgovornost, trendovi i brendovi.

Upravo o brendu i to o državi kao brendu, na konferenciji će govoriti profesor Božo Skoko koji smatra da su nam proizvodi kao brendovi odavno poznati, plaćamo za njih i veću cijenu, jer očekujemo provjeren kvalitet i zadovoljstvo. Naviknuti smo na to i da nam ljudi poput  Ronalda, Obame ili Richarda Bransona postaju brandovi, no trenutno fokus „brendiranja“ postaju države, regije i gradovi.




Kako da grad, ili država postanu brend?

Svi smo sigurno nekada u životu željeli posjetiti New York, London, pa čak i Novi Zeland, jer smo čuli brojne pozitivne priče o njima. New York već dvije decenije ima marketinški tim u rukovodstvu koji ga svakodnevno čini privlačnijim i popularnijim u svijetu. Svjesni te činjenice, čak i zemlje u razvoju poput Albanije, ističe Skoko, angažuju međunarodne promotivne agencije koje će raditi na jačanju vlastite percepcije u svijetu.

Iako se to donedavno činilo nepotrebnim, živimo u vremenu kad je teško zamisliti bilo koju državu na svijetu koja ne bi trebala postati brend. Države su, naime, kopirajući korporacije shvatile da ne mogu preživjeti na globalnom tržištu ako pored vlastitog teritorija, vlasti i suvereniteta, vojske i izvoznih proizvoda, ne postignu ugled.

Kako piše Simon Anholt, vodeći britanski stručnjak za brendiranje destinacija, bilo da razmišljamo o tome kamo na odmor, kupovini proizvoda proizvedenog u određenoj državi, prijavljivanju za posao u inozemstvu, selidbi u novi grad, oslanjamo se na našu percepciju tih mjesta kako bi nam proces donošenja odluke bio što lakši, brži i učinkovitiji. Nemamo vremena za dubinske analize, pa se češće vodimo stereotipima, površnim uvidom i imidžima
“, kazao je prof. Božo Skoko.




Skoko smatra da država koja posjeduje ugled u međunarodnoj javnosti lakše plasira svoje proizvode na strana tržišta, lakše privlači turiste i ulagače, lakše „prodaje“ svoju kulturu i način života, a u međunarodnoj politici joj se često progleda kroz prste. 


Sarajevo Film Festival kao brend BiH

Da imamo i pozitivnih primjera, koji čine pozitivnu percepciju o BiH dokaz je Sarajevo Film Festival, koji je ove godine imao svoje trideseto izdanje. Nastao još u ratnim godinama, prkosi složenom državnom uređenju, različitim politikama, podjelama. 

Vrlo važna stvar koja nadilazi sve te podjele je što organizaciji Festivala prije svega prilazimo profesionalno iz pozicije filmskih djelatnika i publike, tako sve dobiva drugi smisao. Upravo tako se razvijao SFF, od malog događaja koji je Sarajevu pod opsadom donio filmove do postepenog okretanju prema užoj i široj regiji i na taj način profiliranja festivala kao jedinstvenog događaja u Europi i šire. Kada otkrijete svoj pravi profil i svoj pravi smisao, onda je sasvim prirodno da će projekat postati važan i jak brend“, kazala je Elma Tataragić, scenaristica, producentica i selektorica Sarajevo Film Festivala.
 


Sarajevo Film Festival svake godine pokazuje kako BiH može biti atraktivna, funkcionalna i povoljna za život i rad, dodaje Elma. Imidž BiH kao nestabilne, siromašne i postratne zemlje itekako pomjeraju projekti iz kulture, posebno ovako veliki kao što je Sarajevo Film Festival koji privlače nekoliko hiljada profesionalaca svake godine i preko 100.000 gledatelja u BiH. To utiče na sliku Sarajevo i BiH, na ekonomiju, na kulturni život, ali općenito na kvalitet života.

Sve o brendiranju države, kako brendovi mijenjaju pogled na svijet i o uspjehu na Balkanu možete čuti na trećoj Woman.Comm konferenciji. 

* * *
Naslovna fotografija: Pexels.com
Foto: PR


Bonjour

Poziv kreativcima: Otvorene prijave za No Limit BH Advertising Festival 2025!

TEKST: Bonjour.ba - PR

Poziv kreativcima: Otvorene prijave za No Limit BH Advertising Festival 2025! Poziv kreativcima: Otvorene prijave za No Limit BH Advertising Festival 2025!

Prijave za No Limit BH Advertising Festival 2025 su zvanično otvorene!

Festival kreativne industrije u Bosni i Hercegovini i ove godine okuplja najtalentovanije agencije, brendove, dizajnere, PR stručnjake, producente i komunikacijske profesionalce, koji će kroz svoje radove pokazati da granice u kreativnosti, ne postoje.
 

no-limit-bh-advertising-festival-2025-1-bonjour-ba
 

Festival će se održati 2. decembra 2025. godine u MyFace Sarajevo, i po jubilarni deseti put će biti mjesto susreta ideja, kreativnosti i inspiracije.
 

Festival koji slavi kreativnost bez granica  
 

Tokom proteklih godina No Limit BH Advertising Festival izgradio je prepoznatljivo mjesto u svijetu oglašavanja, odnosa s javnošću i kreativne komunikacije. Prošlogodišnje izdanje okupilo je gotovo sve vodeće aktere domaće komunikacijske scene, a interes i kvalitet prijavljenih radova iz godine u godinu rastu.
 


Ove godine, očekuje se još veći broj prijava, a festival nastavlja svoju misiju da prepozna, nagradi i promoviše najbolje ideje koje su obilježile domaće i regionalno tržište.

No Limit BH Advertising Festival nije samo takmičenje, to je mjesto susreta kreativne zajednice, prilika za umrežavanje, razmjenu iskustava i slavljenje kreativnosti koja pokreće industriju.


Kategorije takmičenja


Učesnici će moći prijaviti svoje radove u ukupno 20 kategorija, među kojima su: film, print i publikacije, zvuk, ambient, digital, direct, integrisane kampanje, event, PR, dizajn, dobrobit društva, kreativna upotreba medija i podataka, OOH, fotografija, nove tehnologije, podcast, No Limit Adriatic, copywriting te branding i rebranding.

Kroz ove kategorije, festival nastavlja da podstiče inovativnost i raznolikost u komunikacijskim pristupima od tradicionalnih medija do digitalnih inovacija, kreativnih formata i društveno odgovornih kampanja.
 

 

Kako se prijaviti?

 

Prijave su otvorene do 17. novembra 2025. godine, a svi zainteresovani kreativci, agencije i oglašivači mogu prijaviti svoje radove putem zvanične web stranice.

Svaki rad mora biti realizovan u periodu od 1. oktobra 2024. do 30. septembra 2025. godine. Prijave se vrše isključivo online, putem formulara dostupnog na stranici festivala.

 

Ocjenjivanje i dodjela nagrada

 

Radove će ocjenjivati stručni žiri sastavljen od renomiranih profesionalaca iz industrije komunikacija, koji će vrednovati originalnost, kreativni pristup, efikasnost i sveukupni uticaj kampanja.

Najbolji među prijavljenima ponijet će prestižne No Limit nagrade, uključujući i Grand Prix, Agenciju godine, kao i posebna priznanja za inovativnost, kreativnost i društvenu relevantnost.

Svečana dodjela nagrada  No Limit BH Advertising Festivala održat će se u Sarajevu i, kao i svake godine, okupiti značajna imena domaće i regionalne komunikacijske scene.
 



Vidimo se tamo gdje kreativnost nema granica!

No Limit BH Advertising Festival nastavlja da inspiriše, motiviše i povezuje sve one koji stvaraju ideje koje pokreću svijet komunikacija naprijed. Ako vjerujete da je vaš rad pomjerio granice industrije, vrijeme je da ga prijavite!

Više informacija i detaljna uputstva dostupni su ovdje.

Foto PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!