TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.10.2024.

Treće izdanje Woman.Comm konferencije je sve bliže.


U Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. oktobra okupit će se vodeći predstavnici komunikacijske industrije, kako iz BiH, tako i iz susjednih zemalja i šire! Fokus kao i prethodnih godina je komunikacijska industrija, umrežavanje i jačanje žena iz Adria regije te odgovorno poslovanje, društvena odgovornost, trendovi i brendovi.

Upravo o brendu i to o državi kao brendu, na konferenciji će govoriti profesor Božo Skoko koji smatra da su nam proizvodi kao brendovi odavno poznati, plaćamo za njih i veću cijenu, jer očekujemo provjeren kvalitet i zadovoljstvo. Naviknuti smo na to i da nam ljudi poput  Ronalda, Obame ili Richarda Bransona postaju brandovi, no trenutno fokus „brendiranja“ postaju države, regije i gradovi.




Kako da grad, ili država postanu brend?

Svi smo sigurno nekada u životu željeli posjetiti New York, London, pa čak i Novi Zeland, jer smo čuli brojne pozitivne priče o njima. New York već dvije decenije ima marketinški tim u rukovodstvu koji ga svakodnevno čini privlačnijim i popularnijim u svijetu. Svjesni te činjenice, čak i zemlje u razvoju poput Albanije, ističe Skoko, angažuju međunarodne promotivne agencije koje će raditi na jačanju vlastite percepcije u svijetu.

Iako se to donedavno činilo nepotrebnim, živimo u vremenu kad je teško zamisliti bilo koju državu na svijetu koja ne bi trebala postati brend. Države su, naime, kopirajući korporacije shvatile da ne mogu preživjeti na globalnom tržištu ako pored vlastitog teritorija, vlasti i suvereniteta, vojske i izvoznih proizvoda, ne postignu ugled.

Kako piše Simon Anholt, vodeći britanski stručnjak za brendiranje destinacija, bilo da razmišljamo o tome kamo na odmor, kupovini proizvoda proizvedenog u određenoj državi, prijavljivanju za posao u inozemstvu, selidbi u novi grad, oslanjamo se na našu percepciju tih mjesta kako bi nam proces donošenja odluke bio što lakši, brži i učinkovitiji. Nemamo vremena za dubinske analize, pa se češće vodimo stereotipima, površnim uvidom i imidžima
“, kazao je prof. Božo Skoko.




Skoko smatra da država koja posjeduje ugled u međunarodnoj javnosti lakše plasira svoje proizvode na strana tržišta, lakše privlači turiste i ulagače, lakše „prodaje“ svoju kulturu i način života, a u međunarodnoj politici joj se često progleda kroz prste. 


Sarajevo Film Festival kao brend BiH

Da imamo i pozitivnih primjera, koji čine pozitivnu percepciju o BiH dokaz je Sarajevo Film Festival, koji je ove godine imao svoje trideseto izdanje. Nastao još u ratnim godinama, prkosi složenom državnom uređenju, različitim politikama, podjelama. 

Vrlo važna stvar koja nadilazi sve te podjele je što organizaciji Festivala prije svega prilazimo profesionalno iz pozicije filmskih djelatnika i publike, tako sve dobiva drugi smisao. Upravo tako se razvijao SFF, od malog događaja koji je Sarajevu pod opsadom donio filmove do postepenog okretanju prema užoj i široj regiji i na taj način profiliranja festivala kao jedinstvenog događaja u Europi i šire. Kada otkrijete svoj pravi profil i svoj pravi smisao, onda je sasvim prirodno da će projekat postati važan i jak brend“, kazala je Elma Tataragić, scenaristica, producentica i selektorica Sarajevo Film Festivala.
 


Sarajevo Film Festival svake godine pokazuje kako BiH može biti atraktivna, funkcionalna i povoljna za život i rad, dodaje Elma. Imidž BiH kao nestabilne, siromašne i postratne zemlje itekako pomjeraju projekti iz kulture, posebno ovako veliki kao što je Sarajevo Film Festival koji privlače nekoliko hiljada profesionalaca svake godine i preko 100.000 gledatelja u BiH. To utiče na sliku Sarajevo i BiH, na ekonomiju, na kulturni život, ali općenito na kvalitet života.

Sve o brendiranju države, kako brendovi mijenjaju pogled na svijet i o uspjehu na Balkanu možete čuti na trećoj Woman.Comm konferenciji. 

* * *
Naslovna fotografija: Pexels.com
Foto: PR


Bonjour

Lokacija koja će vas totalno iznenaditi u Sarajevu. Evo gdje.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Lokacija koja će vas totalno iznenaditi u Sarajevu. Evo gdje. Lokacija koja će vas totalno iznenaditi u Sarajevu. Evo gdje.

Možda se čini rano razmišljati o dočeku Nove godine, ali mjesta za najpopularnije događaje u Sarajevu brzo nestaju. A ako ove godine želite noć koja spaja eleganciju, dobru muziku i toplu prazničnu atmosferu, znamo pravo mjesto.

Smješten u samom srcu grada, hotel poznat po profinjenom dizajnu i udobnosti doma već godinama organizuje novogodišnje večeri koje ostaju u sjećanju. Ove zime, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana , gdje se susreću sofisticiranost i energija Sarajeva, planira se pravi spektakl, doček 2026. godine u zlatnom sjaju.  
 

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-2-bonjour-ba

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-5-bonjour-ba

Posebnost hotela čini i heliodrom na krovu, simbol modernog luksuza i urbanog ritma koji Sarajevo čini jedinstvenim.  
 

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-4-bonjour-ba

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-7-bonjour-ba


Šta vas očekuje prve noći?


U prostoru koji odiše luksuzom i prazničnim sjajem, 31. decembra očekuje vas večer puna muzike, plesa i nezaboravne energije. Nenad Jovanović Blizanac i gošća iznenađenja svojim nastupima donose emociju i energiju koja će obilježiti ulazak u 2026. godinu.

 

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-9-bonjour-ba

Foto: @bosmalarjaan  
 

Goste dočekuje piće dobrodošlice po izboru, a potom slijedi bogata večera s pažljivo biranim jelima. Sve to uz atmosferu koja spaja glamur velikih svjetskih hotela i toplinu sarajevskog duha.

 

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-3-bonjour-ba

nova-godina-sarajevo-proslava-hotel-bosmal-6-bonjour-ba


A 01.01. – slavlje se nastavlja!

 

Već naredne večeri, 1. januara, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana čeka vas novo druženje uz bend Nocturno, pop/rock ritmove i bogatu večeru s osvježavajućim pićem dobrodošlice. Jer, u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana… zabava nikad ne spava. 


Kako rezervisati?


Za sve one koji žele dočekati 2026. godinu u zlatnom sjaju Sarajeva, rezervacije su već otvorene. Dovoljno je da kontaktirate hotel Bosmal Arjaan by Rotana putem telefona +387 61 638 748 ili e-maila [email protected] i osigurate svoje mjesto na jednoj od najelegantnijih novogodišnjih proslava u gradu. 
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!